Thursday, September 23, 2010

Lihatlah filem Tamil yang menjadi ikutan Gangster India Di Malaysia


Inilah filem tamil yang menjadi ikutan gangster India di Malaysia. Gangster India di Malaysia tumbuh bagai cendawan baru lepas hujan kerana terikut-ikut aksi dari Filem Tamil.
Filem ini juga menjadi ikutan K. Patmanaban dan adiknya surinderen . Kerajaan seharusnya menyekat filem-filem yang mempunyai unsur-unsur ganas dari masuk ke Malaysia kerana dikhuatiri menjadi ikutan anak-anak muda terutama kaum India di Malaysia

6 comments:

amieiezam said...

sehebat-hebat HERO TAMIL INDIA "kena" jugak dengan LAWYER TAMIL MALAYSIA....

senjata makan tuan....

Anonymous said...

Kita bukan mau racist, tapi leader2 keling mmg tak jaga kaum dia..mmg terbukti keling banyak masalah di pejabat, kilang dll..
leader keling mcm Nuar ..lagi bakar Melayu..mcm bila depa kacau Paklah..

tp bila kena keling, punya melenting..main parang mmg dari dulu..

selalu mmg diorang suka mulakan..tp
ingat Melayu ni mmg suka memendam rasa..sekali meletop..jgn harapla PBB nak kawal..mcm kat kg Medan..

mampos..termasuk yg tak berdosa.

leader Hindraf mmg suka mendakwa mereka umpama lembu suci dari dosa..walau hakikatnya faham merekalah penyangak lapar.

September 24, 2010 12:43:00 AM GMT+08:00

Anonymous said...

hey pundek, kalau u berani tujuk muka u pas tu u tau keling ni mcm mana jgn suka ketuk mcm ni je... melayu x guna pemalas....

Anonymous said...

melayu pun cipek
belacan punya orang

Anonymous said...

woi yela tu..filem padiapa jdi upnca..filem2 melayu ape bezanya?...tngok lebih bnyk tajok crite melayu yg ade ganster, KL gangster la, INDO gangster la

Anonymous said...

cam la...org india je yg jdi gangster...

Post a Comment

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.