Tuesday, July 5, 2011

SIAPA SUGUMARAN YANG BERANI MENGHINA AGONG?


Inilah hasil hasutan Sugu yang menghina Agong

Hasil daripada ajaran parti DAP melahirkan seorang India yang ternyata biadap dan kurang ajar terhadap DYMM Seri Paduka Baginda Yng DiPertuan Agong

Nama : SUGUMARAN PERIASAMY
Gender: Male
Location: Ipoh : Perak : Malaysia


Pada masa ini mangkuk ni bertugas sebagai Setiausaha Politik kepada YB M.Kula Segaran (Ahli Parlimen Ipoh Barat) untuk membantu YB dalam segala perkara politik termasuk menghina pemimpin tertinggi negara. 



Mangkuk ni juga mengambil keputusan untuk memulakan blog ini adalah untuk menjadikan ianya sebagai satu saluran untuk menyebarkan fitnah dan hasutan secara terperinci. 


Email mangkuk ni adalah politicsec@yahoo.com

8 comments:

Anonymous said...

dah nama bapak dia pun PARIA-SAMY

Anonymous said...

Mankuk ni, kita kena sekolahkan dia.

Anonymous said...

Boleh pulak pakai nama PARIA...harap polis ambil tindakan...

Anonymous said...

ini cuma sekor tambi pariah yg kita tau.sebenarnya dah ramai golongan kafir2 harbi yg sudah mula berani menghasut rakyat malaysia utk menolak sistem beraja melayu dan Islam.hari2 ada saja mulut2 busuk puak immigrant musibat ni membebel pasal ketuanan melayu,Islam dan raja2 melayu.HALAU MEREKA KELUAR!!ONE MALAYSIA!ONE NATION!ONE RACE!NO MORE IMMIGRANTS!

Anonymous said...

Elok digubal undang undang yang membolehkan mana mana individu yang menghina Agong/Sultan dilucut kerakyatan dan dihalau keluar dari Malaysia.

Anonymous said...

Pihak berkuasa macam sambil lewa jer tangani isu2 ini.. Malah semua mereka2 ini terang2 dah menghasut..seperti 5Xmom Pulau Pinang yg menghasut orang kristian bangkit lwan kerajaan.. masih berkeliaran lagi..

Macam takut sangat dekat anjing2 ini..

Anonymous said...

enkadang pelik gak dgn blogger pro kjaan nie.. dok highlight sangat pasal BERSHIT nie.. pasni jgn dok bukak citer tu sume.. biar polis buat keje, pastu pihak yg berwajib jgn la dok diam je, cari jalan mcmane nak bagi puak2 haramjadah tu checkmate!! sumbat ISA ke... lucut status warganegara ke.. buat keje diam2.. apa nak takut kita yg memerintah.. p tengok kat sgor apa jd kat org melayu yg nak meniaga.. kalo tak jadi ahli pakatan haramjadah jgn harap la nak dapat LOBANG nak meniaga!! senyap2 je.. tau2 ada je ke DALAM.. tu baru keje SMART..

Mujahadah said...

ada seorang fb menulis tentang Agung.. adakah terkira menghina?

"Agung itu pun orang UMNO, sebab apa? kerna Agong melarang supaya korang berhentukan ini sume.. FAHAM? " -JOEL LURVE JOEANNIE

Post a Comment

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.