Monday, January 30, 2012

Ceramah Dr Hasan Ali di Bukit Gantang dihadiri 10,000 orang







Walaupun Pas Bukit Gantang telah memberi amaran kepada ahlinya supaya jangan pergi dengar ceramah Dr Hasan Ali tetapi mereka tetap berdegil demi Islam mereka tetap pergi mendengar ceramah Dr Hasan Ali di Dataran Bukit Gantang.


Ramai dikalangan ahli Pas ingin mendengar sendiri luahan hati nurani daripada Dr. Hasan Ali.


Pas kata Dr Hasan Ali akan keseorangan jikalau dia dipecat daripada Pas...betul ke..jom kita lihat dibawah ini
















 Terbukti untuk memperjuangkan Islam Dr Hasan Ali tidak keseorangan, ramai umat Islam sentiasa akan bersamanya kerana perjuangan menegakkan Islam yang dibawanya adalah satu perjuangan yang suci

23 comments:

mohamad daneal baharudin said...

Hidup hassan
Allah hu akbar

Anonymous said...

Mudah mudahan ahli Pas yg hadir mendapat makluman yg sebenarnya dari Hassan Ali.

eeyet said...

Itu belum nik aziz yg buat ceramah.. . .

Nok said...

salam...aku nak bagi tahu pada penyokong2 PR...kali ni memang di sahkan yg PAS dan PKR akan kalah teruk di PRU13 nanti....isu berbangkit terlalu banyak....semalam aku ditaiping dgr ceramah Dr hassan Ali...begitu ramai rakyat dtg nak dengar cerita sebenar Drhassan...ramai yg meleleh air mata...dan tidak menyangkakan pas sanggup jadi kuda tunggangan PKR dan DAP kerana undi..... PRU13 kali ini akan menyaksikan kajatuhan mutlak pas dan pkr...rata2 semalam rakyat tak puas hati dgn PR ...tambah2 Pas dan Pkr....kita tunggu dan lihat next episod PRU13 siapa akan kantoi........dan adalah tersasar jauh yg mengatakan impak minima sahaja dgn penyinkiran DR hassan......tungguuuu

Anonymous said...

Sya sarankan dr. Hassan ali tubuhkan parti baru. Masukkan ku li and lawyer kedah tu, zulkifli. Sure, saya yang x penah mengundi ni, x berdaftar pun, akan sokong. Sbb dah muntah tgk permainan politik sekarang ni.

Anonymous said...

menangis al jubb di rumah bebb...

Anonymous said...

Tubuh parti PIS (Parti Islam SeMalaysia) aku akan join..

Anonymous said...

Itulah perjuangan seorang pemimpin yg mengaku dirinye seorang Islam. Patut disokong kerana berjuang demi Islam, bangsa dan Raja dan Negara!. Hidup Hassan!\

Anonymous said...

inilah hikmah aura tsunami sejak pembebasan anwar & pemecatan dr hassan ali...

kingnek said...

terbaik, gambar yang bagus!

Anonymous said...

hidup dr.hassan....allah is the great....

Anonymous said...

wahai pengikut pengikut PAS yang taksub.......PARTI PAS bukan parti agama...PAS adalah sebuah parti politik....Sebuah parti politik yang bukan maksum....@@@@@@@@@@@@@@@@

Anonymous said...

PRU13 adalah jalan gelap kepada geng geng PR , yang malang nya pas ler ...

bodo tak leh di ajar cerdik macam lembu , mcam tu ler perbandingan untuk pemimpin PAS sekarang nuihhh

Anonymous said...

PAS Israel pun dia akan sokong sebab nak puaskan hati king al jub..cibai pun olang

Anonymous said...

Apa hampa dok kata tu kat orang, yang tu pun hampa buat. HA tu temberang besar sebab niat dia nak jadi PM kalau PR menang. Tapi bila tengok xdak peluang, dia cabutla. ha3

Anonymous said...

tak payah tubuhkan parti politik baru, izinkan Hassan Ali jadi penaung kepada badan NGO yang memperjuangkan ISLAM sebenae-benarnya...

politik akan terpalit dengan segala macam karenah dan tipu daya, menjadi pemimpin bukan sesuatu yang mudah, tetapi menjanjikan pelbagai perkara memang mudah, sepertimana yang dipraktikkan oleh Pakatan Pembangkang, pemimpin BN pula perlu lebih gigih, jujur dan telus memperjuangkan nasib rakyat!

Anonymous said...

ahemmm anon 7.30 am,

engko ni antara PARASIT tu ker?

Anonymous said...

When someone writes an post he/she maintains the plan of a user in his/her mind that how a user can be aware of it.
Therefore that's why this paragraph is perfect. Thanks!
My webpage - http://www.zoloftlawyerhelp.com

Anonymous said...

Yesterday, while I was at work, my sister stole my iphone and tested to see
if it can survive a 25 foot drop, just so she can be a youtube sensation.
My apple ipad is now destroyed and she has 83 views.
I know this is entirely off topic but I had to share it with someone!
Here is my web blog taking zoloft during Pregnancy

Anonymous said...

rejuvinated engines - The Basic Principles

Also visit my blog post - centralcoastfightingchampionships.com
Feel free to surf my blog ... remanufactured engines for sale

Anonymous said...

This article will help the internet users for setting up new web site
or even a blog from start to end.
Stop by my site ... chronic insomnia

Anonymous said...

Alhamdulillah,

Mengikut perkembangan terkini PAS akan kecundang di P. Titiwangsa. Ceramah Besar Pas di Kpg Pandan petang sabtu kemarin, tak sampai 200 yang hadir. Ramai penyokong luar kawasan shj dan para petugas.

Dulu Pas cuma menang majoriti lebih seribu sahaja.

Anonymous said...

hassan ali akan kembali kepada pas selepas pemimpin2 besar pas tumpas pada pru 13 nanti dan kemungkinan besar beliau dan nasaruddin akan bertanding pada muktamar pas yang akan datang...hassan ali for presiden pas...

Post a Comment

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.