Thursday, March 1, 2012

Badrolamin Bermalam Dengan Wati Sejak Malam Jumaat, CCTV Jadi Bukti



Badrolamin sebenarnya telah bermalam dengan Watiwani sejak malam Jumaat lagi. Mengikut keterangan daripada suami Watiwani isterinya seperti tergila-gilakan Badrolamin sejak mereka bertentangan mata 6 bulan yang lalu.


Badrolamin ditangkap oleh suami Watiwani dan penguatkuasa Jabatan Agama Islam Sendiri tetapi Badrolamin memfitnah kononnya samseng seramai 20 orang mengurungnya kemudian baru JAIP datang. CCTV yang dikemukakan oleh pihak pengurusan hotel Swiss Garden akan menjadi bukti bahawa ada pergerakan Wati ke bilik Badroamin sejak malam Jumaat.


Badrolamin sebenarnya memang gila betina, gila seks macam Anwar Ibrahim juga sehinggakan heret bini tua yang selalu dibelasah apabila menegur perbuatannya yang keji dan jijik.



Kalau dilihat cara Badrolamin memikat perempuan untuk memuaskan nafsunya, modus operandinya sama sahaja iaitu memberi kaunseling kepada isteri orang yang bermasalah sama seperti isteri kedua yang dinikahinya.


Cara perbuatannya sama juga dengan cara yang dibuat kepada Watiwani kononnya memberi kaunseling kepada bini orang supaya bini orang sudah tidak sukakan suaminya. Bila jarum sudah masuk maka Badrolamin akan melakukan adengan seterusnya sehinggakan  perempuan itu akan minta cerai daripada suaminya.

12 comments:

Anonymous said...

Bangang punya badigol

Madu Tiga said...

Dah banyak sangat bahalol tu menipu. Kalau dalam court saksi macam ni dah hilang kredibiliti. Sekejap ada 20 samseng, lepas tu dia kata Tengku Mahkota Pahang nak tolong, lepas tu ada orang UMNO telefon nak perangkap. Semalam dia kata ada 6 orang nak sogok pembantu dia. Buat orang menyampah lagi adalah. Heran kenapa isteri orang nak jatuh hati dengan bahalol penipu macam tu. Dah ada suami dan anak masih tak bersyukur, cari jantan lain.

Anonymous said...

senjata ustad bad , cikgu bad. Hahaha. Semua ada bad punya geng ni. Really BAD..
Cukuplah kita mensensasikan hal2 itu. Dah cukup petanda2 yg ALLAH SWT berikan kepada pimpinan UMNO sejak tahun 1994 lagi bahawa Anwar TAK LAYAK jadi PM di Malaysia,,org yg tak percaya sampai sekarang semakin hari semakin kurang. Yg tinggal cuma yg nak mengambil peluang bila Anwar berjaya jd PM AT ALL COST-By hook or by crook.. Marilah sama2 kita meneruskan hdup kita tanpa pedulikan ANWAR lagi. Dibimbangi jika Anwar berjaya maka NEGARA yg kita sayangi ini akan runtuh..

Anonymous said...

U.S.T.A.D. Untuk Sedap Tibai Apa Dapat...

Muka ustad ini patut di Ludah ramai ramai.

Hina. Jijik. Kotor. Memalukan. Us tad Jantan Kaberet!

Anonymous said...

Akibat riak dan takabbur nya bersama PKR maka Allah tunjuk satu persatu..! Nauzubilllah..

Anonymous said...

Kounseling 3 malam di hotel 5 bintang?
Module lengkap tu...

Anonymous said...

inilah ustaz yg meng'imam' mahadikan anu WAR...
ALLAH maha kuasa...
tak berapa lama lepas cakap...
terus timpa BALA...
dari ALLAH...bukan UMNO...
masyaALLAH....

Anonymous said...

aku tak masuk campur hal politik ni .... kotor !
aku cuma nak tau petua nak dapat pelantaq cam Ostaz Bad
gila ko ... bini betul 2 ... bini orang ntah berapa plak ..
nak harap muka ... mat bangla lagi hensem
ni mesti pelantaq power giler ...

Anonymous said...

jd mmg saksi tu ckp betul.logiknya perjalanan jauh x adalah utk 1 hr shj.kurang2 utk 2-3 hr sblm pulang hr ahad.itu standard klo travel jauh.dia kan kakitangan awam,nak pasti lagi dia kerja x hari jumaat d pejabat?atau ambil cuti?rakan sepejabat mesti tau.

Bingai @ Bangang said...

lebih kurang kira halal jer laa... hehehe

Bini Orang Tu Ostad! Di TendangTerajang

Anonymous said...

Menurut amenoworld dan milosuam ostad datang bersama isterinya tp Pernah tak pencacai pr tu terfikir dimanakah isteri ostad sewaktu dicekup?

Anonymous said...

Pak Ostad yang tidak tahu diri, mana dia datang

Post a Comment

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.