Saturday, March 10, 2012

"Umi berani bersumpah wanita dalam foto Ini bukan anak Saya"




Sebagai artis popular, penyanyi dangdut Ayu Ting Ting tidak henti-henti dikaitkan dengan laporan sensasi. Berita terbaru mengenai Ayu yang yang tersebar di Internet adalah foto liarnya tanpa seurat benang.

Dalam foto bogel itu, wajah wanita yang mirip Ayu itu tampil dengan senyuman dan gaya nakal di depan kamera.

Bagaimanapun, Ayu tidak mahu ambil pusing mengenai gambar yang tersebar di dunia maya itu.

“Ya, saya sudah tahu mengenai foto yang tersebar di Internet itu. Ayu tidak mahu peduli kerana foto itu memang bukan dia,” kata ibu Ayu, Umi Kalsum ketika dihubungi melalui telefon. 


Umi berkata, walaupun Ayu mengambil sikap bersahaja dengan berita itu, tetapi sebenarnya penyanyi lagu Alamat Palsu itu kecewa dengan sikap orang yang bertanggungjawab menyebarkan foto mirip dirinya itu.

“Ayu kecewa tetapi tidak mahu memberi komen kerana wanita dalam foto itu memang bukan dia. Itu hanya perbuatan tidak bertanggungjawab orang yang tidak bermoral,” katanya.

Umi juga berani bersumpah wanita dalam foto itu bukan anaknya.

“Saya berani bersumpah dengan nyawa sendiri dan al-Quran, wanita itu bukan Ayu.

Semua itu tidak benar sama sekali kerana saya bersama Ayu setiap hari dan saya tahu apa saja yang Ayu lakukan,” katanya.

15 comments:

Anonymous said...

Kalau dah ada niat dan berani untuk bersumpah, pergi jer ke Masjid bersumpah laknatlah depan Tok Imam. Tak perlu gentar atau was-was jika semua itu fitnah. Allah bersama orang yang benar. Jemput juga wartawan sekali. Insyaallah, orang yang menyebarkan fitnah tersebut akan merasa kesannya.

Anonymous said...

tak perlu kemasjid dirumah sendiri pun bolih,tak perlu nafikan diri sendiri,kalau diri terperi itu bukan diri terdiri(faham ke kamu ayat terakhir itu)

myrealfun said...

what the hell she is doing..she is gone crazy about her mind..

Anonymous said...

Kenapa si ibu yang nak bersumpah, sedangkan anaknya tidak ambil kisah?
Kalau yakin anaknya tidak buat, suruhlah anaknya yang bersumpah.

Anonymous said...

Knp di censored lak gmbar nye..nk tgk gak mcm mne bentuk..hehe

Anonymous said...

Aduh nampak sgt gambo kena edit.

Anonymous said...

memang gambo edit ha3

Anonymous said...

Pada saya semua komen ini komen bodoh. Kalau sumpah pun manusia yang dajjah pun tak percaya. Kalau tak sumpah pun orang akan kata memang betul gambar dia.Kan gila namanya. zaman sekarang zaman fitnah, yang tak betul dikatakan betul dan yang betul dikatakan tak betul. Artis pula kena jaga dirilah, tapi kalau dah ligat dengan hidup tak ikut cara islam, memang banyak orang boleh fitnah. Berbaliklah kepada Islam.

Ibrahim Jusoff said...

apa pula hukumnya membuka aib orang ???

Ibrahim Jusoff said...

apa pula hukumnya membuka aib orang???

Anonymous said...

uh gambo edit. aku da search web indon tol. tak yah la korang serabot. hurmm..

Anonymous said...

siapa yang mengedit gambar tu..cepat minta maaf...sebelum...paham2 jelah..

Anonymous said...

Kalau betul apa salahnya...akhirnya penyanyi dangdut Ayu Ting Ting tetap buka kaki utk disumbatkan..

Anonymous said...

Buang masa je ambil tau hal artis2 ni! banyak lagi perkara berfaedah yg boleh kita buat!!

Namkol Dhom Hellas said...

Jana Duit RM900 Sehari Tanpa Modal! , Syarat kelayakan: Anda ada facebook dan tahu komputer sikit2. Anda hanya perlu open link di bawah dan register sebagai member. Lepas register terus dapat upah USD 25, bersamaan RM 80.00 lebih kurang. Dah tu, anda akan dapat link anda sendiri... pastu apa lagi? Copy link anda atau copy terus semua ayat saya ni, and paste kat facebook atau apa2 saja yg anda tahu, mcm email, tweeter dan sebagainya. Setiap orang yang open link anda, anda akan menerima ganjaran sebanyak USD 10 atau RM 30.00 lebih kurang. Mudah kan!!! cek (akan dipos terus ke rumah).
Copy & paste link ini...

http://www.theweeklypay.com/index.php?share=234328

Post a Comment

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.