Wednesday, November 21, 2012

Zuraidah Upah Samseng untuk Ugut blogger Sel13.com


Zuraidah Kamruddin atau dengan nama manjanya Mak Lampir seorang Ahli Parlimen Ampang yang mengumpul kekayaan dalam masa yang singkat dikatakan telah mengupah beberapa samseng yang dipercayai penarik kereta untuk mencari blogger Sel13.com.

Tujuan mereka adalah untuk berunding dengan menawar sejumlah wang yang agak besar juga nilainya.

Ini berikutan pendedahan yang tidak disangka-sangka yang dilakukan oleh blogger tersebut tentang sumber kekayaannya. Kekayaan yang dimiliki oleh Zuraidah yang dahulunya adalah sipenjual ubat kuat tiba-tiba bertukar menjadi seorang jutawan dengan hanya baru sepenggal memegang jawatan sebagai Ahli Parlimen Ampang.

Pendedahan ini perlu untuk membuktikan parti Keadilan Rakyat atau dengan nama barunya Pakatan Luar Tabie yang sering mendendangkan UMNO ambil wang rakyat dan PKR adil untuk rakyat.

Dengan pendedahan yang dibuat oleh Sel13.com maka akan terbuka luas fikiran rakyat Selangor untuk mengharamkankan sebarang undi buat Pakatan Rakyat/PKR/PAS/DAP demi untuk kesejahteraan rakyat.

0 comments:

Post a Comment

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.