Sunday, December 9, 2012

Gambar Yang Tidak ada di Harakah,Keadilan, TVPAS dan TV Selangor




Dato Seri Mohd Najib telah buat kejutan datang kedai mamak memandu kereta sendiri bersama Datin Seri Rosmah tanpa body guard dan carpet merah.


Inilah pemimpin berjiwa rakyat yang layak menjadi Perdana Menteri selepas PRU13.

4 comments:

Lee Al Peraki said...

DS Rosmah nak makan di gerai???

musafir said...

Aku sokong BN. Tp tindakan PM ni mmg mengecewakan. Kedai tu hidang makanan halal atau tak? Mmg la ayam halal. Tapi kalau ayam tak sembelih campur dgn ayam sembelih apa hukumnya? Sbg Muslim, PM tak perlu makan kat gerai Hindu utk tunjukkan dia berjiwa rakyat. Aku bukan anti-India/anti hindu. Tp semangat muhibbah blh ditunjukkan dgn cara lain. Jemput la anak yatim berbangsa India melawat rumah PM ka, anjur makan-makan kat KFC ka, apa ka. Dulu timbul isu/fitnah PM dan DS Rosmah jemput sami berdoa di rumah. Kemudian ziarah Batu Cave msa Thaipusam. Skg buat macam ni pulak. Apa kata rakyat? PM pluralisma mcm Anwar jugak ke?

Come-on PM. You can do better than this cheap gimmick. Harap SS Mufti Perak akan tegur.

Klinik Pergigian Jha said...

love u ds najib.bila dpt merasa mkn dgn dato seri.xkan jumpa mana2 pemimpin seperti beliau.ya allah panjangkan lah umur beliau.amin

Anonymous said...

love ds najib.tiada pemimpin mcm beliau dan xkan ada pengganti.ya allah panjangkan lah umur beliau.amin.bila dpt merasa mkn dgn beliau.

Post a Comment

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.