Sunday, March 24, 2013

Anwar Tak kisah dilabel apa pun yang penting Putrajaya



Ketua Umum PKR, Anwar Ibrahim menegaskan beliau tidak bimbang dilabel apa pun kerana ramai pemimpin Pas yang masih bersama saya dan akan mempertahankan saya. Baru-bari ini Nik Aziz ada membuat kenyataan bahawa "kalau pun dia melakukan itu(Liwat), dah dia cerdik sokonglah dia".


Dengan sokongan yang diberikan oleh Nik Aziz membuat diri saya lebih kuat untuk menghadapi Umno/BN, kata Anwar Ibrahim di hadapan 2,000 penyokong PR yang hadir di ceramah jelajah merdeka rakyat di Bandar Tasik Puteri, malam tadi.


Ketua Pembangkang ini mendakwa banyak dikaitkan dengan perkara tidak sihat seperti ‘kaki liwat’, ejen Israel dan Amerika, terbaru dikaitkan mempunyai kaitan dengan keganasan di Lahad Datu.

Anwar berkata, matlamatnya adalah untuk misi ke Putrajaya  walau dengan apa cara sekalipun.

Inilah pilihanraya terakhir buat saya untuk menghapuskan musuh saya dalam Umno dahulu yang saya sudah nanti begitu lama.

12 comments:

  1. SAH!!!!!


    PAS KELDAI TUNGGANGAN

    ReplyDelete
  2. Inikah jenis orang yang nak kita pilih sebagai pemimpin? Mudah-mudahan Allah berilah petunjuk kepada mereka yang masih buta hati, dan berilah kekuatan kepada hambanya untuk menegakkan kebenaran dan memerangi kemungkaran.

    ReplyDelete
  3. Dan orang pertama akan diganyangnya ialah Tun Mahathir. Astaghafirullah

    ReplyDelete
  4. Bunuh lim kit siang, bunuh Lim Guan Eng, bunuh Ambiga, bunuh Hannah , bunuh Tian Chua. Anjing gila yang membawa penyakit harus dibunuh.

    ReplyDelete
  5. Entahlah apa nak jadi dengan bangsa Melayu apabila ada seorang pemimpin Melayu yang begini penuh dengan politik dendam sehingga sanggup melakukan apa saja demi untuk mendapatkan kuasa

    ReplyDelete
  6. Dulu saya amat mempercayai Anwar, saya anggap Anwar difitnah. Tetapi apabila tengok video cina doll,saya 100% tidak mempercayainya lagi ditambah pula dengan sikapnya suka menyalahkan orang lain.Saya sentiasa berharap ada Alim Ulama Pas yang sudi ke Mekah untuk solat hajat di Kaabah supaya Allah tunjukkan kebenaran sebelum Anwar menjadi pemimpin kita semua. Hayatilah cerita Nabi Luth sebagai pengajaran kita semua.

    ReplyDelete
  7. Sehingga kini pun Anwar tidak dapat membuktikan bahawa imej yang keluar daripada video itu bukannya, kes liwat pun disebabkan kesalahan teknikal bukan disebabkan Anwar tak bersalah

    ReplyDelete
  8. Berhati hati memilih pemimpin.Pemimpin yg ada sekarang pun tk 100% elok TETAPI sekurang kurangnya tidak mengadaikan ugama bangsa dan negara utk kepentingan sendiri dan juga tidak bersekongkol dgn yahudi dan org kafir.Berbangga dgn pasukan kabinet skrg walaupun ada segelintir yang perlu mengundur diri.Kami berdoa kejayaan BN dlm PRU13.

    ReplyDelete
  9. Harap rakyat jangan termakan janji Anwar. Insyaallah kami Ahli Parlimen BN yan lama akan mengundur diri dan mendoakan buat rakyat Malaysia memilih pemimpin yg berkualiti bukan sekadar pandai berceramah

    ReplyDelete
  10. Kita semua mesti bersatu kerana apa yang bakal kita hadapi dan perangi adalah musuh Allah yang nyata. Jangan kita berbalah sesama sendiri. Jangan fikirkan kepentingan diri. Apa yang penting, kita berjaya mengalahkan KAFIR LAKNAT yang bercita-cita menjadikan Malaysia, tanah Melayu ini sebagai hak mereka. Mereka akan menghapuskan hak kita sebagai orang Melayu dan meminggirkan kita. Lihatlah yang berlaku sekarang. Mereka kuat sebab mereka bersatu. Bangsa cina akan terus mengundi DAP kerana sudah lama mereka geram dengan bangsa Melayu ni. Cuma kita saja yang tak sedar. Disokong pula oleh PAS, mereka seolah-olah bongkak dan yakin dapat mencapai matlamat kita. Jangan pertaruhkan masa depan anak cucu kita. Sedarlah.

    ReplyDelete
  11. Anwar terasa seolah olah dia bijak dan kebal begitu juga pemimpin pembangkang yang lain tetapi dia tidak tahu bahawa pemimpin BN lebih bijak dan mengambil pendekatan secara diplomasi utk mendakwa mereka ini.Sebenarnya mereka2 ini akan tinggal dikandang besi,makan percuma,uniform percuma dan tak perlu bekerja selepas PRU13 nanti.SYABAS PM serta pegawai2 kerajaan yang banyak bersabar demi menjaga keamanan negara walaupun dihina,dicaci serta difitnah dengan amat teruk oleh pembangkang.Kami menyokong BN selama lamanya.

    ReplyDelete
  12. Betul tu anon.najib dan kerajaan masih hormatkan atok2 tua,nyanyuk oku yg gila kuasa nak ke putrajaya.sbb tu x amik tindakan saman fitnah thadap atok gay yg hilang akal tu.smua perangai buruk dia.dia sendiri yg kantoikan.najib x yah buat apa2 selain meneruskan kerja dia memartabatkan malaysia.syabas najib.ure da best.bn selamanya di hati ku.pas pru13.pembangkang xde langsung kt parlimen.smua bungkus.yahoooo

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.