Sunday, March 17, 2013

Anwar Yakin Pemimpin Pas Masih Berdiri teguh dibelakangnya



Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim percaya dan yakin pemimpin Pas masih memihak kepadanya dan pemimpin Pas tidak akan percaya gambar kononnya dirinya yang sedang meliwat itu adalah dirinya.


Anwar juga yakin rakyat akan terus memberi sokongan kepadanya kerana ketrampilannya yang tidak langsung menampakan dirinya seorang peliwat.

"Saya yakin, pemimpin Pas tidak putus-putus mendoakan serta bersolat hajat untuk membebaskan saya pada suatu masa dahulu dalam isu yang sama, akan terus berdiri teguh bersama saya dan yakin dengan saya," katanya sempena Program Jelajah Rakyat di Kampung Pedas Tengah, di sini, malam tadi.




"Saya berharap semua pemimpin Pas terus berada dibelakang saya dalam keadaan saya terus diaibkan begini", kaya Anwar lagi.

Sementara itu, di Kuala Lumpur, Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim berkata, Anwar terlalu sibuk berkempen dan tiada masa untuk lakukan pebuatan jijik itu.

Kata Khalid lagi, dengan cara dan gaya Anwar pandai membaca Al-Quran, pandai bertazkirah takkan dia tergamak untuk meliwat. Saya percaya itu bukan Anwar.

16 comments:

  1. Sesuai dengan seruan dan keyakinan Anwar, aku amat setuju sekiranya puak pkr, pas dan dap mengadakan sembahyang hajat dan bacaan yasin ... lebih-lebih lagi yasin 40. Amalkanlah selama 40 malam tanpa ditinggalkan walaupun semalam. Cukupkanlah 40 orang. Dengan ikhtiar ini InsyaAllah kita akan mendapat petunjuk. Memang teruk umno menfitnah anwar ... sebagai orang yang teraniaya mohonlah kepada Allah ... semoga Allah melaknat dan menimpakan bala dan azab yang pedih di dunia dan akhirat kepada pelakun yang melakukan fitnah tersebut ... sekiranya ianya bukan fitnah dan ianya adalah kebenaran maka mohonlah juga agar Allah menimpakan bala dan azab yang pedih kepada pelaku yang melakukan perbuatan tersebut. Doanya "Ya Allah sekiranya Anwar memang difitnah maka engkau turunkanlah azab yang pedih di dunia dan di akhirat yang tiada ubatnya kepada pelakun vidio lucah yang menyamar sebagai anwar, sekiranya memang Anwar yang melakukannya engkau timpakanlah azab yang pedih kepadanya kerana perlakuannya itu." PKR, PAS dan DAP mempunyai bahagian, cawangan dan ranting masing-masing ... syorkan agar setiap ranting membuat apa yang dicadangkan di atas ... tentu mereka bersemangat mahu melakukannya ... InsyaAllah doa anda akan dimakbulkan. Masa semakin suntuk ... lakukanlah sekarang ... pada setiap kali cermah dibuat ... pada setiap bahagian, cawangan dan ranting ... ayuh mulakan ... kita tengok siapa yang kena ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg ni aku sokong.. d psilakn malah d alu2kn.. tp Klu Nti kbenaran dh tbukti jgn Plk korang spin mcm2 lg.. sbb puak korang ni Klu kna pd batang idung sndri smpai mampus pn xnk trima knyataan... Pusing sna cni..

      Delete
  2. Salam. Buatlah Sembahyang Hajat agar ALLAH turunkan BALA kepada ANUAR atau ORANG YG MEMBUAT FITNAH INI jika gambar itu bukan Anuar. Bukan minta Allah tunjukkan kebenaran. Teringat aku semasa bertugas diKota Bharu satu aktibiti Sembahyang Hajat.telah diadakan diStadium Bola Sepak. Sungguh ramai Orang PAS kecil besar tua muda lelaki pompuan Ulamak tak Ulamak dtg Sembahyang Hajat minta Allah tunjuk kebenaran samaada Tun Mahathir atau Anwar betul. Penoh stadium. Turut hadir N.Ajis. Takkan berpuluh ribu org sembahyang minta bala turunkan pd Tun namun tak diterima Allah. Tapi Allah telah beri bermacam2 Petunjuk kepada Orang PAS dgn Satu demi Satu Anwar ditimpa Musihabah sehingga kehari ini. Namun TUN MAHATIR masih sihat dan tiada Musibah yg timpa nya. Itu pun orang2 PAS masih tak terima. Memang Benggong betul mereka ini.

    ReplyDelete
  3. BABI dah tersepit akibat balasan terhadap perkara buruk yang dia telah sedang dan akan lakukan. BABI al-jub ini adalah manusia yang penuh kekotoron kejijikan Dan pengamal fitnah. Dan sekarang sedikit demi sedilit balasan yang menyakitkan akan terkena pada hewan bernama BABI ini. Umur dia cukup panjang untuk dia menerima setiap balasan tethadap apa yang dia telah lakukan. Isterinya wan jijik akan senantiasa menjadi isteri mithali yang jijik dan menhinakan.

    ReplyDelete
  4. 'asyik gunakan isu ini nak jatuhkqn saya' habis china doll pun tak ngaku,ni pun tak nak ngaku,depa ni bkn tuduh sebarangan ada gambar,bkn mcm babi spek yg tuduh sebarangan akhirnya pecah tembelang babi, so kalu trnyata fitnah saman laa,peguam kan ramai handal,nape tak saman,talak untung ka?

    ReplyDelete
  5. Mun orang dalam gambar ya bukan BABI sapa lagi? Orang len sik ada minat kesia, cuma BABI ajak ada. Sapa kata BABI sik ada masa nak molah kerja macam ya? Lama ney nya masuk, kerna BABI gian dgn kerja nok macam ya. Sney-sney ajak nya boleh molah. Dalam kempen pun nya ada masa. Kerja ya macam orang ketagih dadah, mun belum crik, sik ada mud nak kelakar. Nya jadi orang pendiam. Cuba liat rupa BABI kelakar, hebat, pandey molah bulah bila anok dibahnya udah di"charge"..

    ReplyDelete
  6. Wah DAP pun dialu-alukan untuk buat solat hajat...parah dah orang2 pakatan ni. Ini guru gila yang kene tangkap tu ker???

    ReplyDelete
  7. "Asyik guna isu ini untuk jatuhkan saya."
    Jadi, Anwar nak suruh rakyat tetap memilih dia sebagai PM walaupun dia termasuk dalam golongan LGBT?
    Fikir rakyat bodoh ke, Anwar? Apabila kami tepuk dada tanya iman, kami tak rela, tak ingin, tak sudi dan 100% tak boleh terima seorang peliwat tegar menjadi PM kami. Ada faham?


    ReplyDelete
  8. Bisik ke telinga Tuan Guru Nik Aziz Menteri Besar Negeri Kelantan tentang Peringatan Allah mengenai Kaum Lut yang sebenarnya kekal relevan selama-lamanya. Itupun kalau ummat Islam betul-betul faham dan ambil iktibar. (termasuk alim ulama, tok guru, ustaz, lebai, yg berserban, bersongkok, bertopi, dan yang tak pakai apa-apa dikepala.)

    ReplyDelete
  9. HANYA PAS YANG TEGUH MENYOKONG PELIWAT.

    ReplyDelete
  10. "Kata Khalid........Saya percaya itu bukan Anwar."

    Selama ini saya sangka Khalid Gagap ada speech problem sahaja. Tak sangka pulak yang eyesight dia pun teruk jugak sebab memang jelas dan terang bahawa orang dalam gambar itu ialah Anwar(atau kembar dia ke?)

    ReplyDelete
  11. NUAR YG AKU TAU LU SUKA TEMBAK DARI BLAKANG

    ReplyDelete
  12. Wah DAP pun dialu-alukan untuk buat solat hajat...parah dah orang2 pakatan ni. Ini guru gila yang kene tangkap tu ker???

    1. eh ... kamu tak tahu ka ... dalam dap ada orang melayu islam walaupun jumlahnya tidak ramai ...
    2. kamu tak pernah pergi dengar ceramah pas kah ... kamu memang ketinggalan bas ... tahukah kamu di dalam ceramah yang dibuat oleh pas ... apabila kapir harbi dalam dap menghentam melayu islam dalam umno dan memberi gelaran yang mengaibkan kepada pimpinan umno ... akan kedengaran suara puak-puak pas bertakbir ...
    3. di dalam ceramah yang sama juga apabila kapir harbi itu semasa ceramah berkata ... takbir !!! dengar nyaringnya para hadirin dari puak pas bertakbir ...

    janganlah kerana taksub kepada umno ... kamu gagal melihat semua di atas ... sesekali pergilah dengar ceramah pas ... tentu seronok ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seronok bla d pbodokn mcm lembu.. takbeerrr...!!

      Delete
  13. tanya sama najib apa sebab goyang
    tentu jawab najib sabah nak hilang ...
    tanya pada nwar kenapa sabah nak hilang ...
    tentu jawab nwar sabah kan diserang ....

    tanya pada nwar siapa menyerang ...
    tentu jawab nwar ... misuari punya angkatan
    tanya pada nwar siapakah dalang ...
    tentu jawab nwar "I kenal itu orang"

    pada manila post dan reuters berita terhidang ...
    jawaban diberi pemimpin pembankang dalang
    tanya pada nwar benarkah berita dikarang ...
    tentu jawab nwar "you ulang I saman kang"

    tanya pada mat sabu siapa peliwat terbilang
    tentu jawab mat sabu nwar dalam syarahan
    tanya pada karpal siapa moralnya hilang
    tentu jawab karpal nwar dalam perkataan

    tanya pada azizah siapa anugerah tuhan
    tentu jawab azizah nwarlah sayang
    tanya pada bad rule siapa imam mehdi pilihan
    tentu jawab ustaz nwar dalam ingatan

    tanya pada abim siapa hebatnya orang
    tentu jawab abim nwarlah pilihan
    azizah bini nwar turut dijulang
    anugerah khadijah isteri nabi diberi sandang

    tanya pada saiful siapa liwatnya seorang
    tentu sumpah saiful nwarlah jantan
    tanya pada eskay siapa pelanggan jalang
    tentu sumpah eskay nwarlah jantan

    tanya pada khalifah lim siapa pm pakatan
    tentu jawab khalifah lim nwar ditatang
    tanya pada haji adi siapa pm pakatan
    tentu jawab haji adi nwar dalam perjanjian

    tanya pada nik aziz siapakah ahli surga tersayang
    tentu jawab nik aziz nwar dalam ilham
    orang umno kena jilat kaki inilah orang
    memang sangat hebat ini binatang

    ReplyDelete
  14. Kalu tang menatang tu sapa sapa pun boleh naik hantu oii. Hanya org org yang betul betul beriman dan bertaqwa sahaja yang boleh mencegah perbuatan mungkar dan salah di sisi agama, banyak sudah teladan yang boleh dijadikan iktibar. Org yang baik tak semestinya baik biar pandai menterjemah ayat ayat suci pun dan org yg buruk tidak semestinya buruk walaupun tidak tahu membaca Al Quran.

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.