Wednesday, March 6, 2013

Bekas PTD Paling Kokup Tan Sri Hashim Sertai Pemberontak Sulu


Oleh kerana tiada apa lagi hendak dibuat oleh bekas Panglima tentera Darat paling kokup Tan Sri Hashim Hussain akan sertai pemberontak Sulu yang diketuai oleh Anwar Ibrahim.

Menurut bekas Panglima paling kokup ini beliau tertarik dengan kemuliaan Anwar Ibrahim dan kesuciannya sewaktu pertama kali mendengar ceramahnya.

Hashim juga tertarik dengan tawaran-tawaran yang Anwar Ibrahim berikan kepada rakyat yang memperlihatkan semuanya percuma dan kerana itulah beliau terus memeluk kumpulan Anwar.
Hashim sebelum ini bersara pada tahun 2002 dan dilantik menjadi menjadi Pesuruhjaya Tinggi Malaysia ke Pakistan dan kini menjadi pesara tetap. Beliau juga difahamkan dijanjikan dengan jawatan yang paling baik pengerusi pelbagai agensi kerajaan oleh Anwar Ibrahim dan terus membuatkan beliau tertarik dengan perjuangan Anwar.

Mungkin selepas ini pihak kerajaan perlu melihat bekas-bekas pegawai ATM yang bersara tetapi masih boleh berkhidmat untuk membantu kerajaan perlulah ditawar apa sahaja jawatan pun asalkan mereka tidak ada banyak masa lapang.

3 comments:

  1. bunuh je pengkhianat macam pesara tentera ni sebab inilah pengkhianat negara no 1

    ReplyDelete
  2. bagus lah, boleh kerjasama dengan bapak penipu tu untuk menjahanamkan malaysia, tak kan tak nampak apa yang penipu tu dah buat pada negara, cukup lah, umur pun dah tua, banyak lah buat pahala pulak, dulu dalam askar zaman tu tentu banyak aktiviti yang lazim dilakukan askar askar masa tu,..mula lah bertaubat cari ke syurga.

    ReplyDelete
  3. Kerajaan cuma tawarkan kepada pesara yang berkualiti sahaja.
    Mana-mana yang bermasalah bolehlah melabur mimpi-mimpi bersama Anwar.

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.