Sunday, March 31, 2013

Berbuih Mulut Azli Musa menangkis ejekan Briged Aman




Berbuih mulut Bekas Ketua Pemuda Pas Perak Azli Musa apabila cubaannya membuat provokasi terhadap penduduk Taman Lembah Permai dibalas dengan ejekan bertubi-tubi membuat dia seolah-olah hilang arah untuk berceramah dan yanag hanya keluar dari mulutnya adalah mampos Umno, mampos Umno...itu sahaja.

Azli lebih banyak memaki hamun Umno daripada mengungkapkan kata-kata seperti seorang yang berpendidikan Islam. Beliau malam tadi dilihat seolah-olah hilang akal untuk berbicara apabila menerima ejekan.

Yang agak menyeronokkan juga apabila Azli membaca doa kehancuran Umno dan diulang lebih 50 kali membuatkan penyokong Pas pun naik malas nak berdoa seolah-olah mempermain-mainkan doa.

Bila pihak penduduk menyanyikan lagi Inilah Barisan Kita untuk menaikkan semangat, Azli Musa terus meminta Allah menurunkan bala sebab mereka menyanyi.

Ilmu pengetahuan pemimpin Pas ini cukup sedikit baru sahaja kena ejek sikit sudah hilang arah umpama berlakunya histeria ke atas dirinya sendiri.

13 comments:

  1. Tahniah pendudk taman lembah perkerana bersatu menentang fitnah pas. Semoga allah buka lbh byk hati golongan ats pagar untk mengundi bn

    ReplyDelete
  2. Itu jelah yang mampu bila tidak boleh lawan hujah berfakta, mengejek!!! Macam budak-budak. Dah kalau pakai kaum kerabat yang setengah tiang sebagai penggerak utama, ginilah jadinya. Homework malas nak buat, asyik cedok bulat-bulat apa orang cakap yang berkenaan dan favor UMNO sahaja. Kerja kempen penuh emosi.

    ReplyDelete
  3. Mana recording intipati ceramah kedua-dua belah pihak, boleh nak nilai mana yang baik mana yang buruk?

    ReplyDelete
  4. Blog ni UMNO punya, mana boleh tunjuk semua, nanti nampak lekeh la UMNO.

    ReplyDelete
  5. orang pas bukan ada ilmu pun..
    tetambah pemimpin atas dia
    bila ada tak setuju je terus melenting mengejek hina.

    ingat orang lain bodo sangat kot.
    patutnya tambahkan ilmu mengaji kat memana kuliah agama.yg dia tau,umno jahat jer

    tu pasal perangai sekor sekor macam haramjadah

    ReplyDelete
  6. Anon 7:45, ko ni kalau bercakap mesti berbuih mulut kan? Macam Pluto. Sit!! Sit!! Good dog.

    ReplyDelete
  7. Tak ada ilmu pun boleh la jadi khatib jumaat, solat jenazah, pemimpin UMNO yang ada tu....?

    ReplyDelete
  8. Kali ini nampak sangat Azli Taliban bodoh, terjerit-jerit macam syaitan......tahniah penduduk Taman Lembah Permai kerana berjaya ganyang Paktan Haram yang nak membawa sial-sial Anwar Ibrahim ke taman anda

    ReplyDelete
  9. Terbaiklah Briged Aman UMNO. Lawan tetap lawan. Kita lawan PAS bukan sebab nama dia PAS.. Tapi kita lawan PAS sbb di bersekongkol dengan DAP Komunis yang membawa tugasan YAHUDI Nasrani.. Hidup UMNO!!

    ReplyDelete
  10. Tahniah pendudk lembah permai.. Kerjasama yg padu dpt menolak musuh yg ingin menghancurkn kharmonian tamn anda.semoga kampung2 dan taman2 lain pun bsatu menolak pas sesat ni

    ReplyDelete
  11. kesian umno dah tak de modal program org dikacau..org kampung naik meluat dgn umno terutama blogger sg rapat online yg bodoh tahap gaban..he3..

    ReplyDelete
  12. Lepas tu buat2 doa yang bagus-bagus, tunjuk baik, itu cuma kulit je.. yang dalam Allah saja yang tahu..sedangkan PAPAGOMO di agong2kan, menjadi rujukan semua penceramah UMNO.. taubat la pencacai-pancacai UMNO..

    ReplyDelete
  13. lol...bergaduh x guna...mari kita bersatu sama bangsa..sama islam....apa yang baik kita ambk..apa yang silap..perbetulkan..dua2 dok bergadoh..kejadahnya...

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.