Monday, March 18, 2013

Lima Jeneral Bodoh Kini Jadi hamba Seks Kepada Anwar Ibrahim


Rakyat negara ini diminta tidak terpengaruh dengan sebarang tindakan manipulasi pembangkang melalui lima bekas jeneral angkatan tentera untuk menghina dan memperkecil-kecilkan anggota keselamatan negara.


Hal ini kerana kelima-lima bekas jeneral tersebut telah menjadi tunggangan dan hamba seks luar tabie kepada Anwar Ibrahim untuk meraih sokongan politik.

Sabtu lalu, Perdana Menteri telah bertemu lebih 200 bekas jeneral berpangkat satu bintang hingga empat bintang, termasuk bekas-bekas panglima perkhidmatan, dan ternyata golongan itu berasa kesal dengan tindakan segelintir rakan-rakannya yang memburukkan Angkatan Tentera Malaysia (ATM).

Pembangkang mahu menggambarkan seolah-olah seluruh bekas jeneral berada di pihak pembangkang tetapi hakikatnya mereka masih mahu terus menzahirkan rasa taat setia kepada Yang di-Pertuan Agong dan melanjutkan ikrar walaupun telah tamat perkhidmatan.

Terbaharu Jeneral (B) Tan Sri Md. Hashim Hussein dalam satu ceramah di Taman Serai Perdana, Bagan Serai baru-baru ini apabila menyifatkan kegagalan pasukan keselamatan mengesan kemasukan pengganas Sulu sebagai 'sesuatu yang bodoh'.

Md. Hashim dipetik sebagai berkata: "Kalau dari mula pengganas dapat masuk, kita tidak dapat kesan, tidak ke bodoh? Apa maknanya ini? Selepas itu aset dan kapal kita yang dibeli begitu mahal, mana dia? Atau kita beli dengan mahal tetapi dapat aset murah?"

Sebelum itu, turut memperlekehkan kemampuan anggota keselamatan melalui ceramah pembangkang ialah Leftenan Jeneral (B) Datuk Abdul Ghafir Abdul Hamid, bekas Laksamana Pertama (B) Imran Abd. Hamid, bekas Brigedier Jeneral (B) Datuk Najmi Ahmad dan Brigedier Jeneral (B) Datuk Abdul Hadi Abdul Khatab.

7 comments:

  1. pak jenderal ni masuk pembangkang, bercakap diatas tiket pembangkang.. terus jadi bodoh

    aku lebih hormat bekas prebet dari bekas2 pak jenderal bodoh ni..

    ReplyDelete
  2. Puak2 ni nak rasa jadi menteri sebelum menghembuskan nafas yang terakhir.

    ReplyDelete
  3. Aku setuju pak jeneral sanggup jadi pengkhianat bangsa

    ReplyDelete
  4. Anwar ada janji nak jadikan mangkok2 ni menteri kot

    ReplyDelete
  5. Atau kita ni.. yg bodoh masih bergantung harap pada kapal yg dah nak tenggelam.... Aku nak cabut la... xnak ikut tenggelam dgn kapal yg dah reput ni. balik2 video sex je... tak ade idea lain ke....

    ReplyDelete
  6. Aku dh fikir dah aku boring dgn pencapaian sekarang ni... najib bertambah bodoh lak. taktau mengapa. ada menteri lain pun serabut semacam. yg timbalan lak dh berangan nak jadi no 1... susah lah kalu perjuangan mcm ni. Akar kerja keras nak suburkan pokok... tapi daun buat onak.... cabut lah....

    ReplyDelete
  7. yang tak suka tu boleh belah ke negara yang ko suka, lagi bagus pergi ke Filipino

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.