Saturday, March 30, 2013

Pakatan Haram Terus Biadap Tanpa Memperdulikan Keperitan orang Kampung



Inilah merupakan tuan rumah yang juga pesara kerajaan dan beliau pernah menjadi Penolong Pegawai Daerah semasa perkhidmatannya dan kini masih menerima pencen penuh daripada kerajaan. Untuk makluman dia ini jarang berkomunikasi dengan penduduk setempat hanya mengikuti kumpulan-kumpulan tertentu.



Mangkok ini berkeras mahu juga mengadakan ceramah bekas perasuah terbesar Tamrin Ghaffar diperkaragan rumahnya yang hanya memunyai jalan tar yang agak sempit.

Sebentar tadi satu rombongan penduduk kampung datang ke rumahnya untuk meminta dia membatalkan sahaja program ceramah politik demi untuk menghormati jira-jiran warga tua yang sakit.



Menurut menantunya yang juga jutawan dari Kedah mengatakan bahawa Polis telah mengeluarkan kelulusan untuk keluarganya membuat ceramah. 

Setelah penduduk kampung menghubungi pihak polis dan pihak polis tidak pernah mengeluarkan apa-apa permit untuk bercaramah dicelah-celah rumah orang.

Ini menunjukkan menantu hantunya cuba menipu dan semasa percakapan beliau juga cuba menunjukkan sikap kurang ajarnya kepada penduduk setempat.


Menurut seorang penduduk mereka bukanlah buat semua ini untuk tujuan politik tetapi bagi menghormati jiran-jiran dan ada diantara jiran yang sedang sakit lumpuh dan hanya mampu berbaring diatas katil sahaja.

Tetapi dengan biadapnya menantu tuan rumah itu berkata kenapa tak hantar dulu kemana-mana sementara menunggu ceramah pakatan pembangkang selesai.

Ini membuatkan penduduk kampung naik angin dengan kata-kata biadap itu. Oleh itu diharap pihak polis dapat membuat sesuatu sebelum penduduk kampung 'mengerjakan' keluarga LGBT ini secukupnya.

Sepatutnya tuan rumah bersyukur penduduk kampung masih boleh bertoleransi dan boleh berbincang mengenai ini. Jika dilihat secara rambang tak perlu pun buat rundingan sebab laporan polis telah dibuat dan jika pihak polis tidak mampu menjalankan tugas mereka menjaga kententeraman biar orang awam yang 'mengajar 'tuan rumah penyokong LGBT ini biar dia tahu langit tinggi ke rendah.

6 comments:

Megat Alam Gempita said...

kita bako jer...

Anonymous said...

Malam ni jom kita bako jer rumah penyokong LGBT ni

Anonymous said...

dah jadi jutawan segera...nak buat huru hara pulak...dok diam2 mentekedarah duit tu tak boleh ke?...hai orang2 kampung...bakor jer rumah pengkhianat bangsa ni...jgn kasi muke weh...tak sior teman....

Anonymous said...

Aku tengok muke pun dah tahu inilah pengkhianat bangsa

Anonymous said...

nasibb baekk aku bukan duduk situ....

kalo jiran aku tuu dah lama aku bako rumah tu..... nak tgk dia mintak tolong dgn sapa...kalo bukan jiran2 dia juga yg dtg tolong nnt...

boddo punya org...politik kalu dimasukkan dlm kejiranan akibat berpecah belah laa...

tuihhhh.....mangkokk betulll....jiran tu la adik bradik yg terdekat woii...

Anonymous said...

dinding dia luas tu, elok kalau di tulis " PEGI BERAMBOS LA DARI SINI KALAU SOKONG PELIWAT, PEMECAH BELAH MASYARAKAT".

Post a Comment

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.