Saturday, March 30, 2013

Pas Cuba Buat Provokasi Buat Ceramah Di Laluan Masuk Ke Rumah YB Dato Hamidah



Memang sudah diduga Pas Sungai Rapat dimana calonnya Radhi Zainon semakin terdesak apabila terpaksa membuat provokasi dengan mengadakan program ceramah mereka betul-betul berhampiran dengan rumah YB Dato Hamidah Osman. 

Ceramah itu akan menampilkan perasuah terbesar negara suatu ketika dahulu yang menyebabkan Majlis Amanah Rakyat(MARA) sebuah agensi milik bumiputera hampir bangkrap iaitu Tamrin Ghaffar.

Dalam ceramah-ceramah yang mereka anjurkan memang boleh dibilang dengan jari dan isunya adalah sama hukum hudud...hukum hudud dan hukum hudud...ini menyebabkan penyokong Pas sendiri muak mendengar celoteh hipokrit pemimpin mereka.

Untuk meramaikan semula penyokong mereka, mereka terpaksa merancang perbuatan jijik provokasi  ini dengan harapan penyokong mereka yang berada diseluruh negeri Perak datang untuk mendengar ceramah mereka kembali.

Jika benar mereka ada maruah kenapa mereka membuat di kawasan yang majoriti tidak pun penganut mereka cuma sebuah rumah sahaja yang menjadi penaganut ajaran sesat Pas apabila anak perempuannya berkahwin dengan jutawan balak dari Kedah dan kini balik ke kampung memandu kereta Jaguar.



Untuk pengetahuan satu tinjauan yang dibuat oleh Sungai Rapat Online dikawasan itu mendapati laluan masuk yang agak sempit dan terdapat sebuah rumah yang meletakkan bendera ketiga-tiga parti yang menyokong LGBT.





Satu laporan polis dan memorandum bantahan telah dibuat oleh 45 penduduk kampung kecuali Penghulu Mukim Sungai Terap yang tinggal berdekatan dengan kawasan Kampung berkenaan enggan bekerjasama dengan penduduk dan dikatakan bersekongkol dengan pembangkang/master mind dalam merancang perbuatan jijik ini.

Sebentar lagi SRO akan dedahkan muka penghulu Mukim Sungai Terap yang berpura-pura tunjuk muka kononnya diri dia baik tetapi beliaulah yang menjadi perancang utama pembangkang.

8 comments:

  1. penghulu jenis macam nilah yang merosakan kerajaan membuatkan rakyat tak percaya pada kerajaan.tarik balik pangkat penhulu tu ramai lagi yang berkelayakan.

    ReplyDelete
  2. Penghulu mukim sg Terap memang bangsat!

    makan gaji dengan kerajaan negeri BN, tapi diam jadi pembelot dan pejuang parti peliwat LGBT!

    teruskan usaha murni anda DATO HAMIDAH!

    ketahuilah yang rakyat majoritinya menyokong usaha murni anda!

    pencacai-pencacai peliwat seperti najis babi, mereka tak ramai, tapi baunya memang memualkan!

    ReplyDelete
  3. Ini penghulu dengan mangkok buat-buat suka pada kerajaan tapi dalm diam rancang guling kerajaan....Majlis Agama Islam apa lagi ambillah tindakan jangan sampai penghulu kena pukul

    ReplyDelete
  4. Tak kan buat ceramah pun salah kot ,nampak sgt midah tak sng duduk negara demokrasi midah oooiiiii hg yb fikir la dgn matang jng ikut bloger hg yg tak tamadun tu,org lain salah dia aja yg betul org lain tak boleh maki dia saja yg boleh maki haprak badigol betul..salah satu sbb kak midah kita ni nama d gugurkan dari calon ialah sbb bloger ni la...komen dia la yg membawa permusuhan antara pengundi dgn kak midah

    ReplyDelete
  5. Bodoh la ko 4:34..ko ingat nak wat kenduri kawin ke..

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.