Monday, March 25, 2013

Pengikut Imam Mahadi PKR Didesak Mohon Maaf Kerana Gelar Polis Anjing


Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan pengikut imam mahadi PKR, Dr. Badrulamin Bahron didesak memohon maaf secara terbuka kerana didakwa menggelar pasukan keselamatan negara sebagai anjing menerusi akaun Twitternya semalam.

Presiden Persatuan Bekas Polis Malaysia (PBPM), Shafie Bakri berkata, kenyataan itu bukan sahaja berniat jahat malah menunjukkan pembangkang cuba menjadikan pasukan keselamatan negara sebagai 'kambing hitam' demi kepentingan politik mereka.

Menurut beliau, Badrulamin juga tidak menunjukkan sikap seorang pemimpin dengan ilmu agama tinggi seperti yang sering ditonjolkan beliau kepada masyarakat.

"Bagaimana seorang pemimpin yang kononnya mempunyai ilmu agama tinggi tergamak menyamakan manusia khususnya pasukan keselamatan dengan binatang?

"Atas sebab itu, saya mendesak Badrulamin memohon maaf secara terbuka dan menarik balik kenyataannya yang sangat menghina itu," katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

Beliau mengulas kenyataan biadab Badrulamin menerusi akuan Twitternya, @drbadrulamin semalam yang berbunyi: "Hei anjing! Pegi tangkap samseng UMNO tu."

Sementara itu, Penaung Kelab Penyokong Barisan Nasional (BN) 1Malaysia Parlimen Kulim-Bandar Baharu, Datuk Ruslee Hashim menyifatkan kenyataan tersebut tidak wajar dikeluarkan mana-mana rakyat Malaysia.

Katanya, pasukan keselamatan yang sentiasa mempertaruhkan nyawa demi keamanan negara tidak sepatutnya menjadi mangsa kejian dan penghinaan sedemikian rupa.

"Pasukan keselamatan yang dihina inilah yang sentiasa bersengkang mata mempertahan dan menjaga keselamatan negara daripada sebarang ancaman ketika orang seperti Badrulamin sedang lena dibuai mimpi.

"Sehubungan itu, mana-mana individu termasuk Badrulamin perlu dikenakan tindakan tegas sekiranya berterusan menghina pasukan keselamatan negara," katanya.

13 comments:

  1. Ulamak haiwan mulut celupar...

    ReplyDelete
  2. Ustad, tolong lah menghilangkan diri, kalau boleh selama 20 tahun. Kes ustad berat, payah nak spin. Kaunseling lah, kena pukul 2o orang lah. Ari tu hilang dah berbulan-bulan. Sekarang tweet kesat pulak. Kita boleh kalah macam ni.

    ReplyDelete
  3. Dia ni yang bertazkirah dengan bini orang jam 3 pagi

    ReplyDelete
  4. Bagaimana ustaz boleh samakan Anwar Ibrahim dengan Imam Mahadi, apa ustaz dah sesat kah.....apa dalil Imam Mahadi yang menguatkan pandangan ustaz Imam Mahadi adalah Anwar Ibrahim

    ReplyDelete
  5. ustaz ni gone case. takdak org nk percaya dia mcm orang telan bulat bulat spin bang non. lagi galak ustaz ni, lagi bagus untuk kita.

    ReplyDelete
  6. Laa..ustaz ke ni..kesian tul sape yang panggil dia ustaz sebab saorang sekiranya dia ni benar2 berilmu..masakan dia bawak balik bini orang dalam bilik hotel kul 2 pagi dan mengeluarkan kata2 cam ni...ustaz nak kutip duit dalam ceramah je kut..iyoo laa hasil pencarian nak hidup..

    ReplyDelete
  7. LANTAK PI LA DENGAN USTAZ SESAT NI, SIAPA PEDULI DENGAN KENYATAAN BODOH DIA

    ReplyDelete
  8. Idiot and uncivilisation....bangsat punya indon,pendatang tak sedar diri..aku tau rumah kau kat mana jangan nanti kepala bercerai dari badan...bingaiii

    ReplyDelete
  9. Ko hina polis sampai begitu sekali tergamaknya ko wahai ustaz sesat, nanti bila bini ko dilarikan orang ko nak report sama siapa?

    ReplyDelete
  10. dia ni bknnya ustaz pun.. auta ja lebey.. lgpun bila dia kuaq statement camtuh dh terang2 haram jadah ni murtad..wei mlayu2 kayu PR lu worang buka hati korang la, pk la cket yg mana baik yg mana buruk..

    ReplyDelete
  11. Aku pun dah mula benci dengan ustaz ni dulu dia ni jadi idola aku, tapi nampaknya semakin sesat sampai gelar Anwar Ibrahim sebagai Imam Mahadi...apa kejadahnya Imam Mahadi ada dalam video porno

    ReplyDelete
  12. Ostat Jam 3 Pagi puki mak...

    ReplyDelete
  13. nama baru dia ostat Jam 3 pagi

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.