Tuesday, March 12, 2013

Setelah Memperolehi Jutaan Ringgit Akhirnya Bapa Saiful Tekad Bersama Anwar



Setelah mendapat jutaan Ringgit Malaysia akhirnya bapa kepada Saiful Bukhari, Azlan Mohd Lazim menyertai Anwar Ibrahim selepas menyerahkan borang secara rasmi untuk menjadi ahli parti PKR di sekretariat parti tersebut di Petaling Jaya.

Sebelum ini Azlan Mohd Lazim sering membantu anak lelakinya Saiful yang telah diliwat oleh Anwar Ibrahim, namun ketua pembangkang dibebaskan daripada tuduhan berkenaan pada Januari tahun lalu akibat kesilapan teknikal yang disengajakan oleh peguamcara II Datuk Mohd Yusuf yang kini juga berada di sebelah Anwar.

Dalam satu sidang media di ibu pejabat PKR selepas menyerahkan borang itu, Azlan berkata beliau sudah lama menjadi penyokong PKR dan kini akan menyertai parti itu bawah pimpinan Anwar.


Apabila media bertanya bahawa adakah beliau nak bersumpah laknat bahawa Anwar Ibrahim tidak terlibat dalam kes liwat ini?

Dengan sombongnya Azlan menjawab sumpah laknat adalah perbuatan lapuk yang tidak sesuai lagi di zaman ini.

1 comment:

  1. Tengok la mangkok tu berchakap kata takda sumpah laknat ka, lahanat ka , mahabala ka ( versi Arab la).....tlg la tengok hadis Nabi saw pasai tu...

    Kalau sumpah takda la , banyak sial punya bongok korang nih, Habis machamana Allah swt pun bersumpah dlm Quran ttg kebenarannya? Demi bumi la, ntah berapa demi lagi la...aku pon lupa..

    Haron Din tak ajar Hangpa ka? Aku ingat dia tidoq kot ! Tidoq nyenyak la hang Haron. Aku tengok si Hassan Din tu kemas dan tengah bina Mahligai besar di akhirat.. Dibinanya minda insan2 chilik seperti didalam program Bersama Atok.

    Sedangkan dikau wahai Harun bergelumang dengan tipu daya "demokrasi" dan terus membebel tak tentu pangkal disana...

    Apa yang dikau perolehi Harun ? Ñothibg....chaya lah.....

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.