Friday, March 8, 2013

Terbongkar: Anwar arah SUARAM bayar USD2Juta kepada penceroboh Sulu





Seorang bekas pemimpin PKR telah mendedahkan bahawa Anwar telah mengarahkan pertubuhan bukan kerajaan yang menyokongnya iaitu Suara Rakyat Malaysia (SUARAM) membayar pemberontak Sulu yang diketuai oleh Jamalul Kiram III dengan USD2Juta.

Perancangan untuk memerangi Malaysia antara SUARAM dan Jamalul Kiram III telah berlaku pada tahun lepas apabila Anwar Ibrahim telah berjanji akan memulangkan semula Sabah kepada waris Kesultanan Sulu iaitu Jamalul Kiram III sebaik sahaja pakatan rakyat menang dan boleh mengambialih Malaysia.

Walaubagaimana pun Anwar Ibrahim melihat terlalu susah untuk mengambialih Malaysia apabila melihat YAB Dato Sri Mohd Najib sentiasa bekerja keras, turun padang berjumpa rakyat dan maklumbalas diterima amat positif.

Maka Anwar Ibrahim dan SUARAM telah merancang sesuatu bersama Jamalul Kiram III yang juga berkehendakkan Sabah  sehingga sanggup membunuh 8 anggota pasukan keselamatan.

Menurut Ng Lum Yong, Anwar Ibrahim pernah berkata kepadanya saya akan ambil Malaysia samada secara baik ataupun tidak baik asalkan saya dapat jadi Perdana Menteri.

Menurut Ng lagi, Anwar Ibrahim mempunyai kepakaran dari segi berhujah dan menyakinkan orang lain walaupun semua itu adalah pembohong dan tidak hairanlah seorang Jeneral pun sanggup tunduk kepadanya....itulah Anwar Ibrahim yang rakyat akan hadapinya pada PRU13 nanti. 

22 comments:

  1. Bekas2 jeneral(tak layak pun dipanggil Jeneral) yang bersama anuWar tu semua tak boleh pakai...haprak




    ReplyDelete
  2. sudah lah manjung....bila kapal UMNO mula dah nak karam...mulalah drama ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kapal yang nak karam tu akibat daripada banyaknya penumpang, bererti ramai yang menyokong. Bukannya kapal yang timbul macan pelampung terhuyun hayan ditiup angin tak tahu arah nak di tuju.

      Delete
  3. Macam mane si kafir Aznan BH tercampak kat sini?? Ingatkan dah balik kampung tolong bersihkan gereja....ahad ni nak sembahyang. Pi balik, org dewasa nak berbincang ni.. Takebeer! Takebeer! Takbeer!!!-

    kerusiroda

    ReplyDelete
  4. Saya sebagai fence sitter semakin meluat melihat fitnah and kelakuan samseng penyokong tegar UMNO. Saya harap orang UMNO boleh sedar kelakuan sebegini hanya akan mengakibatkan lebih orang neutral atau fence sitter menolak UMNO dan menyokong PR.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pun atas pagar gak, tp tak rasa pulak apa yg ko rasa.... Ko kat pagar mana ek..?

      Delete
    2. Itu bunyi cam penyokong tegar pembangkang je. Pagar letrik kot.

      Delete
    3. Dia bukan duduk atas tapi duduk tepi pintu pagar sempadan m'sia yang patut ditembak duluu dng pasukan keselamatan negara lepas cungkil mata, kopak dada dan keluarkan semua organ badan lepas tu hidangkan pada Aljuburi...ada berani kau....

      Delete
  5. teruskan golongan pemuda macam ini memberi kelebihan pada pakatan rakyat ... sedarlah umno dah tiada siapa nak sokong contohnya di tempat aku orang umno malu nak kata dia itu ahli umno ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya kaaaa......kat mana tu....pelik sungguh....yg sebenarnya org pkr yg tanggung malu sekarang ni.....aku tetap org umno...haaaaa.....dan aku bangga menjadi org umno.....bukan pengkhianat macam engkau....

      Delete
  6. TAKGUNA LU CKP DGN ORG PKR DAH TERANG2 KELOPIR NUAR TERJUNTAI SATU DUNIA TONTON ,,,,,DIA SPIN JUGA , OTAK ORG2NI MEMANG SPINNING BARIN , THAT IS Y THEY GOT NO BRAIN LIKE KAKI LIWAT AKU JIKA TERSEREMPAK DGN NUAR DLM SG BULOH NAK TANYA '''HOI PAK LI U ADA LILIWATI JIJAH ??

    ReplyDelete
  7. org melayu yg malu nak ngaku sokong umno tu sebenonya bukan org melayu...... tapi org cina dap yg menyamo melayu yg melambak di FB dan blog.....

    kg aku kat sagil, tangkak kalu anwar berani datang laaa..... satu kg aku tolak anwar bebb....

    ReplyDelete
  8. mmg kompom anwar yg jadi dalang serangan di lahad datu. akhbar filipina yg dedahkan. anwar panik. padan muka ko nuarr. kene gantung la kau sampai mati. skrg ko tak boleh nak putar lagi sampaikan presiden filipina pon kata ko jadi dalang.

    ReplyDelete
  9. Dulu aku sokong PR, sebelum 2008, waktu perhimpunan 2007 aku paling seronok. Tapi bila aku dah pandai berfikir ni, aku naik meluat dengan PR, kat selangor apa yg bagusnya PR untuk orang Melayu/Islam? dan aku mula sedar pemimpin PR memang tak boleh diharap, tambah-tambah PAS yg kononnya pejuang Islam tu.

    ReplyDelete
  10. dulu aku atas pagar yg PRO pas-pkr, tiga kali layak mengundi, pru10 & pru11 BN tak dpt undi aku, pru12 aku protes tak megundi, insyallah pru13 thn ni aku nak bagi undi aku pada BN.

    kalau pas keluar PR dan 'BERSIH'kan parasit2, mungkin PAS akan dpt undi aku balik...

    EX-PAS

    ReplyDelete
  11. lucu la membaca comment2 dekat blog BE-END ni..hahaha

    ReplyDelete
  12. Salam perjuangan..
    Harap dapat linkkan blog teman kat blog miker..

    http://rasyidzamri.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Opposition supporter mainly ppl who think they are clever. Yes, u can hear them talk, using all the sophisticated phrase. But when we tell them simple fact, they can't accept. They can't think. What they say, is what they want to hear. Not ppl. They want to debate, all the time. But when they lose, they start to mumble about diff topic. They always talk about American Democracy, Australian whatsoever, but they don't behave like one. They oppose what the gov do wrong, not to create propaganda. They talk bout democracy, but do they know what is it? Don't talk bout democracy when u behave like monarchy. When all the party run in the bloodline

    ReplyDelete
  14. Moto org2 umno x abis2 hidup melayu.tp rata2 org melayu kat msia ni hdup susah lg.yg senang pemimpin melayu.sudah2 la tu.dpt brim melompat2.duit brim abis mule la merungut brg naik la ape la.pikir2 kan la.jgn nk politik xd mase dpn dgn caci maki org

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah tu yg dap duk melaung2 nk samaratakan hak melayu bumiputra dgn org cina india tu, melayu bleh kaya ke?

      Delete
  15. Bodoh betul orang PR mcm teloq

    ReplyDelete
  16. PKR parti cap mata. Ada mata tapi buta. Boss depa batang terjuntai satu dunia tengok tapi masih tak ngaku. Macam-macam cara dicari nak kona.

    PAS Parti cap telor. Telor paling bodo sebab kawan dia masuk dalam rasa sedap dia bergolek-golek di luar saja. Tapi cakap tak jatuh beb!!. Di Kuala kangsar dulu yang baring atas jalan tu (guru besor pencen) jenis bodo macam telorlah tu.

    Catatan Tukang Perati

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.