Saturday, March 9, 2013

Terkini Di Lahat Datu: Media Terkejut Cikgu Bard Disangka Pengganas Sulu Muncul tiba-tiba


Sementara itu pagi tadi, ketika semua wartawan sibuk menyiapkan laporan mengenai insiden pencerobohan di sini, mereka dikejutkan dengan kehadiran manusia yang hampir menyerupai pengganas Sulu.

Beliau adalah Ketua Cabang Parti Keadilan Rakyat Rembau, Badrul Hisham Shaharin atau Chegubard muncul secara tiba-tiba mlepasi sekatan jalanraya bersama-sama tiga rakannya di pusat media Felda Sahabat.

Dia yang yang mengatakan hadir atas kapasiti Pengerusi Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM), menyerahkan poster sokongan terhadap perjuangan tentera dan polis dalam insiden di Kg. Tandou

Mungkin ini hanya gimik daripada parti PKR yang sudah tahu pemimpin mereka terlibat secara langsung sebagai dalang pencerobohan di Lahat Datu dan Semporna Sabah.

Untuk mengalih pandangan Cikgu Bard dan pengikutnya yang pernah memaki hamun pasukan keselamatan datang kononnya menyokong.

Lantaklah lu sokong ke atau tidak dalang insiden pencerobohan ini perlu dibawa kemuka pengadilan.

5 comments:

  1. apa yang anjing PKRabak buat kat citu?!

    kenapa tak ditembak saja anjing gila nih?!

    mungkin anjing kurap ini ke lahad datu atas arahan Peliwat Negara untuk merisik keadaan di sana?!

    ReplyDelete
  2. orang dah nak balik baru ler geng geng tu nak datang.Sudah terlewat cikgu ....balikler lah kamu ke semenanjung...selamatkanlah parti PKR kamu tu.tak payahlah buat lakonan skrip lapuk. orang dah bosan dgn ko orang..cakap jer pandai bila suruh buat tak nak lepastu bagi alasan.

    ReplyDelete
  3. Kalu ye pun datanglah waktu tegan tempoh hari dan arahkan anggota keselamatan jangan apa apa kan mereka biar dia dengan anggota pkr pergi melawan. ini tidak waktu bertenang baru nak datang, nak tunjuk bagus lah tu...Pegieeah. Adalah tu hajat nak mereka cerita supaya senang dibuat spin kepada portal kepalsuan daily. Hati hati dengan orang macan ni.

    ReplyDelete
  4. aku rasa dia ni baru keluar dari hutan bersama dengan pengganas sulu...

    ReplyDelete
  5. Datang setakat bawak sehelai poster?????? PKR dah bankrup idea. Budak taski pun gelak berguling-guling (shhh..ikut pak-pak depa dalam PAS).

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.