Monday, March 18, 2013

Video - Nik Aziz : "kalau Anwar Tu Liwat Sekalipun Dah Dia Tu Cerdik, Terima Dialah"


Berhubung isu penyebaran gambar hubungan seks luar tabie Anwar Ibrahim dengan kaum sejenisnya, Mursyidul Am Pas Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat tidak menolak kemungkinan ianya berlaku, namun Nik Aziz tidak bersetuju serangan berbentuk peribadi dilakukan keatas Anwar sebaliknya mengalukan berlawan politik dengan berhujah.



"Anwar budak cerdik, Anwar ni budak cerdik, payah kalau Umno tak singkir dia, ni cara pemimpin Umno dia semata-mata, kita orang politik ni mesti kita lawan hujah, bukan lawan peribadi, kalau Anwar tu tempang sekalipun dah dia tu cerdik, terima dialah".

Bagaimanapun tanpa disedari Nik Aziz mula menerima kenyataan dimana Anwar seorang homoseksual, biarpun penerimaan itu tidak dinyatakan secara jelas, tapi ia sudah cukup dengan memberi perumpamaan "kalau Anwar tu tempang sekalipun dah dia tu cerdik, terima dialah".

Inilah yang dikatakan politik melangkaui serban, biarpun melakukan perkara yang tidak betul, tapi disebabkan pakai serban, perkara yang tidak betul tadi menjadi betul. Anda Mampu Mengubahnya.


Sumber disini

9 comments:

  1. memang "cerdik"..cerdik menipu, sampai lebai ajis pun tertipu. dah dia tinggalkan taik nanti baru tau busuknya..la ni dia bagi lah wangi2 surga dunia

    ReplyDelete
  2. Mu ni memang sudah sesat Nik Ajis oiii

    ReplyDelete
  3. Tak respect lgsg dgn pok nik nie.....harap serban je pnjng berjela....hampehhhhh

    ReplyDelete
  4. puhhh nilah pemimpin yg ku cari2
    terjumpo di kaybee- komen yg mantap ,padat ,kemas
    jitu , padat dgn nasihat dan peransang pd aljub ,
    teruskan aljub nike ziz trafic light no red color semua green -
    dio goyak mu cerdek - cerdik mutar
    INILAH KOMEN DARI LONGKANG

    ReplyDelete
  5. situa jahil ni memang tak boleh pakai!!!

    ReplyDelete
  6. Jgn sampai serban tu jerut leher tu pok nik....mampuih

    ReplyDelete
  7. kalau setakat anwar dikatanya cerdik, mmg sah standard org tua ni rendah.
    Akal tahap rendah,
    moral rendah,
    iman rendah,
    jati diri rendah,
    patriotisme rendah
    dan akan dpt jumlah undi yang rendah.

    ReplyDelete
  8. malu aku ada org mengaku islam cakap mcm ni...ulama sesat akhir zaman...

    ReplyDelete
  9. Samakah tempang kki dengan tempang akhlak. bo wee lah..

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.