Sunday, April 28, 2013

3 Trak Polis termasuk FRU terpaksa Dikerah Untuk Mempertahankan Banner Provokasi Bodoh Pas


Lebih 3 trak polis termasuk FRU terpaksa dikerah ke hadapan Dewan Kampung Sungai Rokam kerana untuk mempertahankan banner provokasi bodoh Pas cawangan Kg Sungai Rokam.

Banner di bawah ini memang sengaja dipasang untuk mencetuskan satu provokasi bodoh semata-mata untuk mecetus pergaduhan. Sejak akhir-akhir ini Pas di Sungai Rokam khasnya dan di Dun Sungai Rapat amnya sudah tidak ada isu untuk dibawa. Calon mereka Radzi Zainon memang seorang yang pemalas, malas turun padang, malas berkempen dan malas bertemu pengundi.

Mereka tahu pada malam ini ada program anak mudah sokong BN maka mereka pun memasang banner bodoh mereka itu. Kemudian mereka terus melaporkan kepada pihak polis kononnya banner bodoh mereka akan dikoyak oleh anak muda yang sedang mengikuti program

Anak-anak muda terkejut apabila 2 trak polis 'cawangan Khas' datang berbaju preman mengelilingi kawasan dewan. Tidak tahan dengan provokasi dari Polis maka anak-anak muda keluar lalu bertanya kenapa datang ramai-ramai....mereka diam...nasib baik ada polis yang kenal memberitahu puak Pas dah buat laporan polis bahawa anak-anak muda yang sertai program merancang akan mengoyak dan membuang banner mereka.

Masa yang diambil selama 2 jam untuk menanti pihak SPR untuk datang ke tempat kejadian...setelah berunding lebih setengah jama maka Ali Hussain yang juga ketua cicak mengkarung Kg Sungai Rokam mengalah dan mengaku sengaja membuat provokasi.




Laporan Lanjut akan menyusul esok pagi

9 comments:

  1. Memang begitulah perangai orang2 Pas kerana terlalu banyak makan babi maka perutpun busuknya macam bangkai babi jugak.
    Tengok muka pun macam jambu sijubur ja.

    ReplyDelete
  2. PAS sgt2 kering isu skrg.. mereka kitar semula isu judi arak HUDUD yg mereka sndiri gugurkan. Samseng2 PAS berlegar di sana sini utk buat kacau di program2 UMNO, provokasi dgn sebaran2 palsu.. hatilah2 dajjal2 berkepala manusia semakin ramai. Hasil perkahwinan PAS dan sekutu HARAMNYA!!

    ReplyDelete
  3. apalah bodohnya pas niiii,ingat dengan pasang berbagai bener provokasi tuuuu,orang akan undi ke.........selama ini korang asyik provok aje,ceramah maki hamun.........rakyat nak pemimpin yang membantu di kala susah,selesaikan berbagai masalah.......dalam kerajaan ,Kak Midah dah selesaikan isu setinggan........syukur mereka tak duduk tanah haram lagi.Bantuan PPRT.............baiki rumah-rumah yang daif..........bila ribut,banjir atau terbakar ........rumah rosak .........wajah K Midahlah yang awal membantu..........kelas agama rakyat Desa Aman sesak.........dia cari bajet untuk dirikan bangunan yang lebih selesa.........PAS BANTAH.......ajak cina demo.....RADHI ZAINON bantah pembinaan sekolah agama Islam......orang macam tuuuuu ke korang nak jadikan wakil rakyat........

    ReplyDelete
  4. Kamelion tu bukan buat apa-apa kerja pun.........memang wajib dia berambus dari umno......belagak aje lebih.Sombong dan berlagak ........terlalu protokol.........tak sesuai jadi wakil rakyat.........dia kena menuntut ilmu dari Dato Midah.

    ReplyDelete
  5. mengapa BN tak buat bener spender stopa atau gambar bontot besar stopa semasa jimak ngan gundik ya.

    ReplyDelete
  6. Kesian polis kena jaga provokasi pas,mesra benar polis tu dengan parti pas.Lelaki yang menyamar sb tu dah dakwa ke belum.,atau polis lepaskan begitu saja..........

    ReplyDelete
  7. Sy ada di tempat tu,org2 pas memang sengaja bt provoke,ini taktik terbaru yg depa guna....tapi org2 muda sini sudah tolak pakatan,dulu pakatan tapi skrng nii bn...

    ReplyDelete
  8. Nama saja parti islam.Perangai macam setan. Ini mungkin kerana nik aziz sanggup menerima pertolongan syaitan.
    Islam kata jangan fitnah , mengeji dan mengadu domba, itu dia buat jugak.
    Rasulullah SAW sampai madinah Dia bina masjid. Nik aziz kata pas tak bina masjid kerana tak mau riak.
    Adakah maksudnya Rasulullah SAW membina masjid itu riak?
    Lu fikirlah sendiri

    ReplyDelete
  9. bdak haluihhh ja pemuda pas tu. sekali kene penampor jepon aku mau berteraboq gigi dia...tp tmpat kak midah jauh laa. saya duk di klia.. sini puak2 pas byk makan rasuah, bdan gemuk2 sbb makan duit haram. mereka kata duit duti eksais jgn istihar betul2 ke gomen nnt najib songlap, umno songlap so daripada beri ke kjaan, mereka songlap dulu kasi kautim dgn tokey. itu lah ajaran pas pada mereka. akibatnya puak2 pas kuat makan rasuah, hasil negara pon berkurangan.

    otai
    klia

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.