Friday, April 5, 2013

4 ekor bekas Pegawai Tentera Terus Hina Tentera dan Rakyat di Grik


Ketika demam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) semakin terasa, empat bekas pemimpin tentera yang diperalatkan pakatan pembangkang semakin biadab apabila menggunakan pentas-pentas ceramah bagi melemparkan penghinaan dan ungkapan kasar terhadap pemimpin-pemimpin negara.

Selain Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak yang diberi gelaran seperti 'bangang', 'bodoh' dan 'Najib Altantuya', mereka turut menjadikan bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir sebagai sasaran dengan memberi gelaran 'nyanyuk' kepada negarawan itu.

Tindakan mereka ternyata tidak disenangi orang ramai apabila sebahagian hadirin yang mendengar ceramah anjuran pembangkang di Taman Semarak, di sini malam tadi, tidak memberi tindak balas atau respons setiap kali penghinaan tersebut dilemparkan.

Tidak cukup dengan itu, empat bekas pemimpin tentera tersebut iaitu Jeneral (B) Tan Sri Md. Hashim Hussein, Leftenan Jeneral (B) Datuk Abdul Ghafir Abdul Hamid, Laksamana Pertama (B) Imran Abd. Hamid dan Brigedier Jeneral (B) Datuk Abdul Hadi Khatab terus melemparkan tohmahan terhadap kerajaan.

Antara tuduhan yang dibuat ialah aset persenjataan dibeli pada harga yang berlipat kali ganda daripada sepatutnya, tidak secara tender terbuka, tidak mendapatkan pandangan daripada pegawai tentera dan pemberian komisyen pembelian kepada individu tertentu.

Namun, tidak seorang pun daripada empat bekas pemimpin tentera tersebut yang bakal menjadi 'calon payung terjun' pakatan pembangkang mengemukan bukti bagi menyokong dakwaan mereka.

Sebaliknya hanya membuat tuduhan secara membuta tuli bagi mengelirukan rakyat.

Tidak cukup dengan itu, Abdul Ghafir cuba memperbodohkan rakyat apabila membuat dakwaan bahawa perisikan polis dan tentera meramalkan bahawa pakatan pembangkang bakal menang pada PRU-13.

"Saya ingin menyatakan daripada ramalan polis dan perisikan tentera telah meramalkan Pakatan Rakyat akan memenangi PRU-13.

"Oleh kerana polis telah membuat ramalan, sudah tentu persediaan telah dibuat untuk mengambil tindakan terhadap mereka yang diupah naik motor, baling batu dan sebagainya," katanya

Tindakan beliau itu dilihat sebagai strategi untuk menagih sokongan rakyat supaya pengundi pakatan pembangkang yang kononnya bakal menawan Putrajaya pada PRU-13.



Anwar Ibrahim berucap di Bilik Gerakan Utama DUN Temenggor,Taman Semarak,Batu 2,Gerik dan Bilik Gerakan KEADILAN DUN Kota Tampan,Dataran 88,Jalan Baru Lenggong,jom lihat video live stream anwar ibrahim.banyaknya anwar ibrahim kencing rakyat !!!








Anwar mula menyerang DS Mohd Najib tanpa fakta dan terus memperalatkan nama Sheikh Yusuf Al-Qardawi untuk kepentingan dirinya.

7 comments:

  1. Malang berbapakan iblis laknatullah si tua2 bangka jahanam laknatullah.
    Sebagai rakyat Malaysia kami amat malu dgn gelagat bekas2 pegawai tentera bermuka iblis.
    Patutllah mereka ini berada di pentas PR kerana menurut raja Iblis Nik Najis Babi semuanya halal kalalu idi pentar PR.
    Hidup Raja Iblis Nik Najis Babi.
    hidup Mat jubur
    Hidup si tua@ bangka tentera iblis

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

      Delete
  2. kecewa sbb x d lantik jd pengerusi d mn2. tu yg jd gini nie. aku benci pengkhianat negara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

      Delete
  3. tarik balik pencen dia. kenakan tindakan tatatertib walau dh pencen. tak sedar diri dulu ms dok kat atas sebenor mkn kenyg tp bila kuar lapor tu yg dengki kat orang tu. cehhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

      Delete
  4. ini bentuk muka tali barut yg tiada semangat patriotik....dlm tentera dah puas makan rasuah dari pembelian aset tentera.....bila bersara jadi keldai fuckatan....insaf lah wahai....pesara, tiada siapa menyokong fitnah anda...saya pun bekas tentra jugak tapi semangat patriotik menebal..malaysia tetap kami pertahankan...sesekali pun kita berjumpa usahlah hormat yg kami berikan....pada anda.

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.