Friday, April 19, 2013

Ahli Umno Yang Dikatakan akan bertanding Ketua Wanita Bahahagian Gopeng


Kalau dia nak keluar biarkan dia keluar kerana masih ramai lagi penyokong atas pagar Umno yang lebih berkredibiliti akan sertai Umno. Selagi wanita ini berada dalam Umno, selagi itulah Umno berada dalam keadaan bahaya.

Lagipun Noradidah Mokhtar bukanlah nama asing bagi umno Gopeng dikatakan pernh mencium tangan Anwar Ibrahim semasa ceramah Anwar di Gopeng sempena Tahun Baru China. Perangai buruknya yang suka menggunakan parti untuk kepentingan dirinya semata-mata. 

Spesis ini sebenarnya sudah tidak mempunyai apa-apa jawatan dalam Bahagian Umno Gopeng, tetapi atas dasar 'individu tertentu' untuk menentang Dato Hamidah Osman, Noradidah ini dilantik menjadi AJK Bahagian oleh 'Individu' tersebuat.

Noradidah pernah bertanding jawatan Ketua Wanita Bahagian melawan dengan dengan Dato' Hamidah tetapi dia tewas teruk kerana majoriti wanita Umno Gopeng tidak sukakannya.

Noradidah sebenarnya sudah lama bersama pembangkang terutamanya PKR kerana selalu kelihatan bersama dengan wanita parti Keadilan Rakyat Gopeng tetapi oleh kerana masih ada kepentingan dalam Umno beliau tidak mahu keluar daripada Umno. Malah ada pula individu yang sering mempertahankan tindakannya maka Noradidah masih menjadi AJK Bahagian sehingga kini.

Umno Bahagian Gopeng mempunyai sindrom membiarkan ahli-ahlinya yang secara terang menyokong pembangkang tetapi langsung tiada sebarang tindakan. Contohnya seorang ahli Umno yang sering menggunakan rumahnya untuk digunakan sebagai pentas ceramah pakatan haram masih tidak dilucutkan keahliannya walaupun berkali-kali laporan dihantar dan berbeza pula dengan kemasukan ahli baru sering disekat kerana dikhuatiri akan menjadi pesaing kepada Individu tertentu.

Dengan keluarnya wanita ini daripada Umno maka Umno akan jadi lebih selamat kerana beliau juga dikatakan menjadi perisik kepada pakatan Haram dalam Umno.

Umno Gopeng tidak perlu mengelabah dengan rintihan bodoh wanita ini, kerana perbuatannya memanggil SinarHarian untuk membuat liputan sedikit pun tidak mendatangkan kudis kepada Umno.

Jika Umno Gopeng mahukan ahli 'fresh' hari ini pun  boleh dapat lebih daripada 100 orang, cuma Umno Gopeng sahaja selalu buat dasar turup pintu kepada kemasukan ahli-ahli baru. Mereka ini pun sudah lama membantu Umno dalam senyap tanpa membuat sebarang tindakan bodoh macam wanita ini. Mereka lebih ikhlas bekerja daripada orang yang mengaku menjadi AJK Umno Bahagian.

Menjelang PRU13 macam-macam akan ada spesis seperti ini sepatutnya sudah lama dihumban ke parti Anwar Ibrahim 



10 comments:

  1. Betul apa yang di kata.Ramai yang sama spesis dengan nya.Kalau ada pun macam duri dalam daging j.e..buat apa..

    ReplyDelete
  2. Kalau tak silap lebih 300 masih menunggu nak jadi ahli baru Umno tetapi telah disekat oleh kumpulan mangkok2 ini

    ReplyDelete
  3. Lawa jugak awek ni....hehe

    ReplyDelete
  4. salam bro..tolong link kan http://melanausarawak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Admin... masa untuk berspekulasi dah makin suntuk, perlu maklumat yang telus dan tepat. jadi dedahkan siapa "individu tertentu" dan "ahli Umno di Taman Lembah Permai yang sering menggunakan rumahnya untuk digunakan sebagai pentas ceramah pakatan haram".
    (p/s video noradidah takde ke?)

    ReplyDelete
  6. Satu persatu duri yg selama ini melekat pada tubuh badan umno luruh dengan sendirinya....

    ReplyDelete
  7. elok lah duri tu dah luroh. tak akan jadi kudis pun.....

    kahkahkah...kesian macai-macai PR kat atas dah meroyan tahap gaban...tapi....ada aku kisah...kahkahkah...come on guys, ONE MORE TIME - ikut ramai-ramai -

    Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    ReplyDelete
  8. Hebat sangat ke peranan wanita ini dalam UMNO?
    Keluar dari UMNO pun tak pe.......banyak lagi pejuang dalam UMNO Gopeng.

    ReplyDelete
  9. memang banyak penyakit umno Gopeng rupanya.... tindakan disiplin takut nak diambil, tall poppy syndrom lagi. Siapalah kepala cawangan gopeng ni? kalau kepala dah tak bagus kenapa tak tukar? tu laa dah jadi budaya korang mentadbir parti rupa itu, sampai bila pun tak boleh nak improve. Semua yang ada tu kena "transformasi" atau lebih radikal, cuci je bersih-bersih.... ganti semua dengan dengan Kak Midah sekali, banyak sangat baggage. Nampak "orang tertentu" je yang salah, habis camp Kak Midah betoi benor ke? Piirahhh....cermin diri la oii... kejap lagi kena delete la komen aku ni... potong anu bagi woofy lagi baik....

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.