Friday, April 12, 2013

Akhirnya Stopa Ali Atau Cikgu Pa Mengaku Juga


Ingatlah Pas sedang bersahabat dengan syaitan berupa manusia dan akan mengambil apa sahaja kesempatan bila ada peluang.

Pas perlu menjadikan ini sebagai pengalaman yang pahit untuk bersama dengan PKR.

11 comments:

  1. sahih ke berita ini kerana sumbernta dikatakan datang dari blog pro-bn palsu.

    ReplyDelete
  2. bila harakah cakap semua sahih pulak..xpayah pikir terus percaya bulat2..bodoh!!lu pikir la sendiri!!

    ReplyDelete
  3. Akibat perbuatan orang kurang ilmu dan hanyut dek nafsu durjana.

    ReplyDelete
  4. main dgn bini pun kena bayar ke...?? islamik sungguh ye isteri pemimpin pas ni...?? fuh.. laki bini I, You romantiknye pemimpin2 pas dgn bini ye...

    ReplyDelete
  5. isu ini tidak menambah undi umno dari puak hijau kelat ... tetapi isu ini menjawap fatwa father nicky nabi pas yang memberi fatwa undi pas masuk surga ... masuk surgakah seseorang itu dengan hanya undi pas ... menyokong penzina (manusia fasik) menjadi pemimpin ianya ... membuktikan juga bahawa pimpinan pas pun belum tentu bersih dan selamat untuk dengan senangnya masuk surga ... kecuali dengan rahmat dan rahim Allah ... sama dengan manusia lain yang tidak mengundi pas ... so janganlah leka dan terpesona mendengar fatwa dari ulamak yang mengejar dunia melalui undi ... kerana dosa mereka pun bertimbun ... pandai sahaja menghukum orang umno dengan katanya sembahyang orang umno Allah tak terima ... Allah panggil kat orang umno "menate nih ..." dari mana ustaz pas ni belajar ... dari ulamak yang sesat dan menyesatkan ... dan sekadar peringatan untuk orang pas dan semua orang termasuk saya ... anda akan dihisab sama dengan orang lain ... disoal sama seperti orang lain ... dan bukannya menjadi tiket surga sekiranya anda undi pas dan melakukan dosa besar yang lain ... anda percaya kepada father nicky ... orang yang mengampunkan dosa adun selising dan dosa penzina-penzina lain ... terpulanglah ... cuma aku nasihatkan jika anda benar-benar percaya pada fatwanya ... pergilah berjumpa dengan dia pada setiap kali anda lakukan dosa ... dan minta ampun padanya ... moga dia ampunkan dosa anda dan diakhirat nanti dia akan berdiri di depan Allah dan membela diri anda ... jangan harap undi anda sahaja mampu membawa ke surga ... kerana di akhirat nanti dia akan berdalih dengan berkata dia tidak kenal anda dan tidak tahu samada anda pangkah pas atau umno ... jadi dia dapat mengelak dari memikul dosa anda dan dari membela anda di hadapan Allah kerana perlakuan dan dosa anda di dunia ini ... cuma yang pasti ... derma kepada tabung pas ... pemimpin kutip dan buat bayaran untuk masuk surga dunia ... itu yang sohih ...

    ReplyDelete
  6. apa nak diherankan? tak sedar2 lagi ka brader depa main kononnya dgn istri tapi kena bayar. itulah namanya pegangan org SYIAH, nikah MUTAAH...

    PAS dah tukar jadi parti islam bercampur khawarij rawafid...

    ReplyDelete
  7. Umno bijak...dulu kini selamanya...
    Dh create video pastu create plak pengakuan tuan bdn..sungguh bijak menfitnah...

    ReplyDelete
  8. anon 12;44am ko orang kumpulkn semua pakar2 IT yng hebat dalam PR buat satu video berdurasi masa yng sama kisah negatif pemimpin umno untuk buktikn video Mustafa Ali tu palsu.

    Jangan jadi tong kosong.Cakap sesapa pun boleh cakap hatta budak indon sapu sampah pun boleh cakap mcm bro.

    ReplyDelete
  9. Ini Link berita di atas http://www.watanharian.my/?p=902

    ReplyDelete
  10. LUM TENGOK AGI VDIO TUH. CUMA TENGOK GAMBAQ KERAS JE..ORANG KATA BETINA TU BUAT MUNYI ADA STIM JUGA.. BETOL KE?

    ReplyDelete
  11. Macam Romeo n julite lerr... Romentek betul.. Bini sndiri pun tk kan nak rakam viso kod... Macam2 kisah Hal laa... ;

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.