Thursday, April 4, 2013

Azizan Jatuh Selepas Mengadap Tuanku Untuk Bubarkan Dun




Menteri Besar Kedah Datuk Seri Azizan terjatuh selepas mengadap YDPA untuk memohon perkenan Tuanku bagi membubarkan Dewan Undangan Negeri Kedah.

Walaubagaimana pun Azizan tetap akan bertanding dan tetap mahu kerusi menteri besar selepas PRU13 jika pakatan haram menang.

Beliau mengambil contoh Nik Aziz yang sudah tidak larat berjalan pun boleh jadi menteri besar takkan saya yang masih kuat nak bersara daripada arena politik.

5 comments:

  1. Memang dah patut bersara.

    ReplyDelete
  2. Nafsu..........nafsu

    ReplyDelete
  3. Dan lagi ka nak masuk calon DUN PRU 13 ni....?

    ReplyDelete
  4. Itu namanya angin perubahan dah melanda, takdir Allah dia jatuh, nak buat cam ne? bedebek je lah mcm nangka separuh mask .. tp tolong jgn ketawakan dia. Dia ada mecerdes,,, koa ada? hah

    ReplyDelete
  5. Sendiwara politik je tu untuk minta simpati rakyat suruh pilih dia semula.

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.