Saturday, April 20, 2013

Calon Pas Guna Bomoh Semasa Penamaan Calon?


Calon Pas N43 Dun Sungai Rapat dikatakan menggunakan khidmat bomoh semasa proses penamaan calon pagi tadi. Mereka dikatakan mengimpot bomoh siam dari Yala semata-mata untuk memenangi calon Pas yang akan bertanding melawan Dato Hamidah.

Mulut bomoh tersebut dikatakan tidak berhenti daripada berkumat-kamit membaca sesuatu sepanjang proses penamaan calon.


Sementara itu penyokong PKR dikesan membawa kanak-kanak ke pusat penamaan calon dimana sebelum ini pihak suruhanjaya pilihanraya memberi amaran jangan membawa kanak-kanak ke tempat penamaan calon dan jika ini terbukti maka bantahan boleh dibuat selepas keputusan nanti.


9 comments:

  1. Kalau dengaq dia baca jampi ok gak...ni x dengaq...dia berzikir ka, baca quran kaa...mmg otai fitnah betoi...bawak budak2, pi tgk kat mana2 peraarakan calon BN mesti ada budak2...tok sah dok gebang la...

    ReplyDelete
  2. Nak dengar apa dia baca pi berderap spenda stopa...spenda stopa kalau dapat kat akula seronok

    ReplyDelete
  3. Baca jampi ka atau wusha muslimah kot boleh buat macam stopa spenda... Kekekeke

    ReplyDelete
  4. Spender Setopa..??
    Tak faham laa...
    Hahahahahaaaa....!!

    ReplyDelete
  5. Kes naya betul, Kesian shbt saya ni di momokkan oleh sg rapat online sebagai bomoh siam, padahal sebangsa dgn penulis blog ni juge "melayu" yop. Staying around pengkalan neighbouhood. Terukla blogger ni. Main belasah jer

    ReplyDelete
  6. Betullah Sungai Rapat Online kalau ya pun katalah tok dukun ker, penjaga kunci pintu syurga ker kan elok

    ReplyDelete
  7. fucked up logics, and arguments. a drowning man would hang on to anything for life, even straws.... SRO that is...

    ReplyDelete
  8. Makan koci kut..hahahaa relax said..aku suka mu..

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.