Monday, April 22, 2013

Cina Kafir Lee Boon Chye Berbohong Kononnya Dato Hamidah mencekiknya


Kalau kafir tu kafir juga itulah sifat Lee Bon Chye yang telah membuat sidang akhbar kononnya beliau dicekik oleh Dato Hamidah seperti yang telah digayakannya. Lee juga berbohong kononnya Dato Hamidah mencekiknya sedangkan apa tujuan dia membawa lebih 20 penyokong fanatik membuat provokasi berhampiran Bilik Gerakan Utama N43 Dun Sungai Rapat.


Dalam kejadian yang cukup memalukan itu Lee Bon Chye membawa lebih kurang 20 penyokong yang berbangsa Melayu dengan sengaja membuat provokasi dengan memasang khemah dan kemudian memasang bendera berdekatan dengan Bilik Gerakan BN N43 Dun Sungai Rapat.


Setelah di minta supaya tidak membuat provokasi dengan angkuh Lee Boon Chye berkata, "kita punya hak, kalau tak puashati sila lapor polis, jangan bagi kita buat tindakan kasar nanti kita susah sama susah"

Laporan polis telah dibuat terhadap Lee Boon Chye kerana menghasut dan membuat provokasi terhadap bilik gerakan BN Dun Sungai Rapat dan penyokong Lee Boon Chye(Bulatan) kerana menyamar jadi polis SB.





29 comments:

  1. Bangsat Punya DAP BABI LAHANAT

    ReplyDelete
  2. hoi bengong....mana ada DAP dlm kejadian tu....bengong

    ReplyDelete
  3. DAP PKR sama saja..

    ReplyDelete
  4. cina laknat tu dah memang bangsat tp yg lebih bangsat lagi ialah melayu yg jd pengikut dia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hurm,awie yg bkak disko tu tuan x nak maki ke?awie bngse ape?cina juga ke?hurm

      Delete
    2. Hang lagi la bengong..tak tau nak beza agenda politik org cina yg sebenarnya...hang ni org cina yg menyamar jadi melayu kot..

      Delete
  5. Bangsa bangsat, perangai bangsat, pekerti bangsat.... Macam-macam ada. Pendek kata semua salah oranglah
    Cermin lah muka dulu SRO oii...

    ReplyDelete
  6. Dengan perempuan pun takut ke? Takde maknanya Datuk tu nak cekik kau, nak pegang pun geli.

    ReplyDelete
  7. Anon 5:22 datang ke tempat orang kemudian panggil orang bangsat...siapa yang bangsat sebenarnya...memang dasar babi punya cina PKR haramjadah

    ReplyDelete
  8. Lee Bon Chye babi ko pasti kalah dalam PRU13 kali ini

    ReplyDelete
  9. Hurm,cmane pulak ngan melayu yg tolak hukum ALLAH?x kategori kafir ke?hurm

    ReplyDelete
  10. X De pun aksi dr lee gertak?hurm,cmano nak cayo nieh?

    ReplyDelete
  11. Tak siapa yang tolak hukum Allah cuma Pas yang gadaikan kalimah Allah kepada Kristian

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan najib trang2an ckap "kita takkan laksanakan hudud",hudud tu hukum ALLAH kan?

      Delete
    2. Ellooowww beruk.. 23thun pas perintah klantan.. mne hudud nye...?? Yg pas nk laksanakn tu hudud mne..? Hudud pas..? Bewak je yg skong hudud pas tu.. hai..beruk..beruk... ko rendam air spender stopa tu pstu minum..biar jd cerdik ckit...

      Delete
  12. Tuduh orang lain tolak hukum Allah tetapi pemimpin mereka sendiri tutuh pelacur

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan nabi muhammad saw berpesan,nak tduh org berzina,kena sdiakan 4 org saksi yg baik

      Delete
  13. Ha ha ha tutuh pelacur nak 4 orang saksi tapi tuduh melulu orang lain tak perlu saksi saya juga pengundi Dun Sungai Rapat saya nak pemimpin yang bersih bukannya penzina

    ReplyDelete
  14. Nabi Muhammad berpesan pilihlah pemimpin yang bersih bukan penzina

    ReplyDelete
  15. Nik Aziz sentiasa mengeluarkan fatwa sesat sehingga menyebabkab dirinya kufur kata Haron Din

    ReplyDelete
  16. Ada ker orang tutuh pelacur panggil 4 orang tengok

    ReplyDelete
  17. Mustahil penzina panggil 4 orang saksi baru nak berzina...so pasti Islam ada cara lain selain 4 orang saksi yang dicanangkan oleh Pas diseluruh dunia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti jika bapa rogol anak masakan ada 4 saksi yang baik baru boleh didakwa...Maka berleluasa ianya berlaku. Sebab tu Stopa tak disiasat. PAS semacam suka aje...

      Delete
  18. Siapa yang kata video?

    ReplyDelete
  19. Islam itu amat adil jika tidak ada 4 orang saksi pasti ada cara lain untuk membuktikan penzina jika tidak kesemua umat Islam akan berzina sebab mustahil 4 orang saksi dapat dikemukakan

    ReplyDelete
  20. Kalau tidak berada di sana..jgn memberi komen...mungkin ada cite sebaliknya!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Psl komen beruk mcm ko ni xde sape nk pduli.. ko g komen kt jirat cina tu... hai beruk...beruk...

      Delete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.