Thursday, April 11, 2013

Cina Singapore Bantu DAP Tawan Malaysia

Nampaknya cina bersungguh-sungguh untuk mengambilalih Malaysia daripada kepimpinan Melayu sehinggakan ada ramai cina Singapura yang berpura-pura warga Malaysia datang ke Johor mengisi minyak sambil membawa mesej 'Ubah Bersihkan Malaysia'.

Teringat cerita yang dibawa oleh seorang warganegara Singapura berbangsa Melayu bagaimana mereka ditindas dalam senyap hampir setiap hari, mereka diperhatikan dari bawah flat oleh skuad special branch Singapore kalau-kalau penghuni berbangsa Melayu melihat TV3, RTM 1 dan RTM 2. Pantang mereka adalah warganegara Singapura Berbangsa Melayu melihat stesen TV tersebut.

Bagi pemerintah Singapura yang kononnya telus, pengawalan terhadap warga Singapura berbangsa Melayu wajar dibuat takut-takut ada kebangkitan orang Melayu untuk menuntut kembali kerajaan yang dahulunya milik orang Melayu dan kini sudah menjadi milik mutlak cina PAP.

Tetapi bagi warga cina Singapura pula, mereka bebas membuat apa sahaja termasuk menyertai demonstrasi haram Bersih di Kuala Lumpur, menyertai Demontrasi Haram Lynas di Kuantan, menyertai demontrasi di Pengerang dan kini mereka mula berkempen bagi pihak cina DAP untuk merampas Malaysia daripada pemerintah Melayu.

Sayangnya pemerintah Melayu di Kuala Lumpur sedikit pun tidak mengenakan apa-apa tindakan ke atas mereka yang saban hari keluar masuk membawa mesej Ubah kepada Pakatan Rakyat.

Lebih malang lagi mereka dibenarkan menggunakan laluan  tambak Johor tanpa sekatan kemudian memasuki Johor mengisi minyak subsidi yang dikhaskan untuk rakyat Malaysia.

Cuba kita pula lakukan seperti yang mereka lakukan dengan menampal pada kereta seperti "bangkitlah Melayu mempertahankan Hak" kemudian kita masuk ke Singapura, agak-agak apa akan jadi kepada pemandu kereta dan penumpang kereta tersebut.

Jadi siapa sebenarnya yang lebih zalim kerajaan berasaskan cina PAP/DAP atau kerajaan BN.

Sepatutnya pihak polis Malaysia pastikan semua tampalan mirip-mirip politik perlu ditanggalkan atau dikoyak terlebih dahulu sebelum memasuki Malaysia.

Kepada sesiapa yang mempunyai pengalaman pernah ditahan oleh Imigresen, polis atau penguatkuasa Singapura bolehlah berkongsi pendapat di ruang komen.

15 comments:

  1. melayu Malaysia yang bodoo jgn salahkan org len.

    ReplyDelete
  2. Kerajaan Malaysia baik sangat

    ReplyDelete
  3. Aku orang Melayu Singapura jijik lihat orang melayu Malaysia sokong parti DAP, mereka belum tahu lagi bila dah diperintah macam kami baru dia orang tahu. Masa itu menangis pun tarak guna lagi

    ReplyDelete
  4. tak lain x bukan kerana cemburu melihat kejayaan iskandar malaysia. lks berangan-angan nak jadi sapi kalau menang; lembu punya susu sapi dapat nama. pastikan dia tumbang di gelang patah sampai hilang deposit. barua cam dia x boleh bagi muka. cukup cukup sudah!!!

    ReplyDelete
  5. Kapada orang cina di singapor yang nak sangat tawan Malaysia:
    Anda akan berjaya.
    Bukan kerana DEMOkrasi ADA PUak, kerana mereka ada hanya 100,000 ahli yang daftar dan pati serpihan PAP .
    Anda sudah berjaya .
    Berjaya kerana najip adalah the most sinocised PM of Malaysia yang amat mesra dengan Lee hsien long.
    Lim AH Beng, anak kapada Unker Kit, sudah rasa nikmat masuk instana negara , gesel bahu dengan DYMM YDPA dan Raja Raja Melayu.Sudah rase hebat makan gaji KM dan Ap, muka dah sembab makan sana sina ada taja.
    cina singapaor hari hari beli petrol dan disel kat johor bahru, beli kat stesen minyak cina , minyak yang di subsidi kan kerajaan Malaysia.
    PM yang the sinocised PM, telah bagi orang singapore hirup udara yaman di nusa jaya ,duduk rumah harga 30 juta , ulang alik bukit timah 30 mint aje ehsan imigresen malaysia,tak perlu periksa kastam dan imigresen, ehsan Najib Azman gani tunTidor.
    Hari hujung minggu orang cina singapor layan nafu lendir dan maksiat di JB KL Sban Ah Beng Ipoh, ehsan Ngg JenYen 7,500,000 tourists,
    Cina singapor berak kencing najis di tanah ini.
    Jangan susah hati tolong DAP.
    Cina singapore banyak deals .
    Lee kuan Yew pun melawat Nik Aziz.
    Tak payah penat penat tampal.
    Aku pantang tengok cina sinpor punya kereta kat PLUS hiway dari skudai sampai Ah beng piang.
    Tapi Ehsan Najib TunTidor Gani TS WHO? Azman and may be Ketua pemuda, Pengerusi PUNB.
    Maka saya harap tuan pinye kete tu daalm gambor .jangan melintas kete aku kat hiway.Siap engkau.
    arjuna waspada
    changkat lobak.

    ReplyDelete
  6. Aku cukup sedih lihat orang Melayu Malaysia yang sokong membuta-tuli, sadarlah mereka sedikit pun tak pernah kasihankan orang Melayu

    ReplyDelete
  7. Apa nak heran tanah di Lojing pun orang Singapork punya, Nik Aziz gadai semuanya

    ReplyDelete
  8. orang melayu malaysia sekarang banyak yang tak sedar diri.tahunya kutuk melayu singapura.kalau dah nampak melayu singapura kena tindas,kenapa masih nak sokong DAP.bodoh tahap apa pun aku tak tau nak cakaplah melayu malaysia yang sokong cina ni.melayu yang masih punya jati diri di malaysia teruskan perjuangan.hidup melayu.

    ReplyDelete
  9. Hold on…listen..listen..listen..Tangguh bicara ttg Cina S'pura...ada yg lebih urgent & important…Aktivis DAP Mohamad Razali dah dedahkan long-term perancangan strategik DAP utk merobah landskap sosio-religous politik melayu tanah melayu. Kejayaan strategi politik PAP menyungkur & melumpuhkan melayu S’pura dikatakan menjadi sumber inspirasi Geng G17 yg ditubuhkan DAP. Yang pastinya G17 ini terdiri dpd ahli-ahli yg highly committed, highly ambituos & memilikki semangat keberanian menyahut cabaran, bertekad dlm perjuangan merealisasikan hidden agenda DAP, responsif terhdp tuntutan wawasan DAP, inovatif dlm perancangan & pelaksanaan strategi, highly motivated..very enthusistic..berstamina dan akhir sekali mereka tidak mengenal putus asa selagi impian dan aspirasi DAP belum dicapai. Orang kita jangan terbawa-bawa dgn isu peribadi personalia dlm PR & PAS sehingga terlepas pandang terhdp kewujudan satu inisiatif konspirasi terhadap melayu tanah melayu. Dlm kesibukan kita berkonflik sesama sendiri mengenai isu kalimah Allah, hukum hudud,konsep negara Islam, pluralisme, LGBT, murtad, perbalahan pendapat dikalangan ulama pewaris nabi mengenai halal-haram-syurga-neraka dlm pilihanraya, isu sex ponggong…mereka hanya tersenyum lebar menyaksikan gelagat kita..seraya berkata “Lantak kau orang nak bertelagah sesama sendiri.. aku tetap dengan agenda konspirasi aku, jangan kau sentuh..” Ini bukan masa utk membuai emosi dgn rasa sedih, rasa heran atau memedam rasa atas keboblokan orang melayu. Ini masa utk revamp pemikiran kita terhadap entiti PKR..rename PKR..menjadi Pakatan Konspirasi Rakyat. DAP can be categorised as a highly carcenogenic sub-entiti within the existing PKR coz of its parasitic role rather than symbiotic relationship. RD5

    ReplyDelete
  10. get rid mereka! mereka musuh negara kerana mencampuri urusan dalaman malaysia! layan macam penganas Sulu!

    ReplyDelete
  11. Perkara ini hanya terjadi di Johor Bahru saja. Mungkin nak menunjuk-nunjuk kepada cina-cina Singapura lain yang ada di situ. Memang rasanya hendak saja serang mereka supaya mereka tahu yang mereka sedang berada di negeri Melayu dan harus menunjukkan sopan.
    Sebenarnya pehak immigration Johor berhak menyuruh mereka tanggalkan apa-apa logo atau kata-kata yang berunsur hasutan pilihan raya yang tak kena mengena dengan mereka. Jika degil jangan benarkan mereka masuk Johor.
    Cubalah... muga-muga mereka faham.

    ReplyDelete
  12. Melayu sedang bercakaran sesama sendiri Nik Aziz dengan agenda kafirnya, Anwar Ibrahim tak habis-habis dengan isu video seksnya sedangkan DAP teruskan agenda mereka untuk memiliki Malaysia yang cuma tinggal 30% sahaja lagi

    ReplyDelete
  13. Kenapa Imigresen Malaysia yang bertugas di Tambak Johor takut sangat dengan warga negara Singapura

    ReplyDelete
  14. Cina Singapork ni memang SIAAALLLL dari dulu kini dan selamanya!!!! Lee Kuan Yew ni asal Johor tapi sebab terlalu hebat jadi loyar buruk putar belit...dibantu oleh Melayu Islam petualang....maka terpisahlah singapork sekutu zionis ni dari Malaya...LKY ni memang liat nyawa dia...dah tua tapi tak mampos2 lagi....dia ingat boleh tawan Msia & bwk masuk kubur ...sbb singapork kan dah X de tanah utk bermain & bercucuk tanam....jadi klu Msia jatuh ke tgn pembangkang dap lahanat....terjamin la dia & anak cucu serta moyang2 dia nanti bila mampos boleh bercanda2 di tepian pantai Msia yg luas ni!!!

    Aku geram giler masa tngok kt tv PM & sien loong sign mou utk binaan keretapi laju dr singapork ke johor & ura2 akan diluaskan hnga ke utara timur barat Msia pas2 ni....kononnya utk merancakkan pertumbuhan ekonomi kedua2 negara...bagus la tu!!...

    Tapi secara realiti kita saja yg bersangka baik dgn singapork ni tapi tidak pada pemimpin & rakyat mrk...yg sntiasa 'beragenda' dgn kita.....

    Maka... dgn kemudahan keluar masuk & galakkan pemilikan harta oleh mrk....tak mustahil satu hari nanti Msia jatuh ke tgn mrk lebih2 lagi dgn bantuan suku sakat mrk dlm negara....Agenda menjatuhkan pemerintahan sedia ada tersemat lama di jiwa pemimpin mrk... dikuatkan lagi dgn sokongan yahudi....olehkerana perasaan cemburu & dendam kesumat mrk tak ubah spt israel yg sentiasa merasa tidak selamat di bumi arab....maka WASPADA LAH WAHAI PEMIMPIN & UMAT MELAYU ISLAM SEMUA SEBELUM MALAPETAKA ITU MENJADI KENYATAAN!!

    ReplyDelete
  15. Divide and conquer. Bagi quota di setiap kawasan perumahan dimana kaum Melayu melebihi kaum Cina. Buat macam dinegeri jiran, 1 blok rumah ada quota dimana bilangan kaum telah diagih2 kan dan dengan cara ini kaum minoriti sentiasa berada dikelompok majoriti kaum yang lain.

    Bermakna, kaum Cina melebihi kaum yang lain dan bila ada pilihan raya dikawasan tersebut sudah tentu undi melayu sedikit dan tidak ade major impact kalau tidak mengundi ahli parlimen yang bukan Melayu.

    Alasan yang boleh diguna pakai senang je, ianya bertujuan untuk menyatu padukan penduduk yang berbilang kaum. Hebat.....

    Tujuan aku tulis bukan apa, sebagai umat serumpun dan saudara seagama walaupun tak senegara aku prihatin dengan keadaan yang meliputi umat ISLAM di Malaysia.

    Rakyat MELAYU Malaysia patut berbangga dengan apa yang telah diusahakan oleh pihak kerajaan dalam melestarikan dan memperkasakan bangsa MELAYU.

    BERSATULAH wahai bangsa MELAYU!



    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.