Wednesday, April 10, 2013

Gambar Yang Tak Akan Disiarkan Dalam Harakah: Haiwan Keluar Dari Dalam Kain Nik Aziz


Gambar ini telah diambil oleh seorang penyokong totok Pas dan beliau terkejut ada sesuatu yang menyerupai binatang keluar dari dalam kain Nik Aziz.

Sebelum itu beliau memohon maaf diatas penyiaran gambar ini dan ianya bukan untuk tujuan fitnah atau untuk memalukan Nik Aziz Nik Mat melainkan sekadar berkongsi mungkin sesuatu yang pelik.

Difahamkan gambar kelihatan Nik Aziz sedang menyelak atau terselak kain ini diambik masa beliau menhadiri satu majlis, mungkin beliau terlupa atau sebagainya Wallahuaalam persoalannya, cuba anda perhatikan apa yang ada dalam kain Nik Aziz itu, ternampak seolah-olah satu benda hidup seperti berkepala, ada mata, ada tangan.

Penyokong Pas totok yang mengambil gambar hanya mahu berkongsi sesuatu yang pelik supaya rakyat boleh buat andaian sendiri

72 comments:

  1. http://melanausarawak.blogspot.com/

    SALAM BRO..TOLONG LINK KAN....

    ReplyDelete
  2. Okay...kualiti gambar tak bagus jadi saya tak pasti apa ke benda tu, yang jelas..WTF is that thing?!!

    Orang lain tau tak apa benda tu?Kain seluar dia ke apa?

    ReplyDelete
  3. Tak berapa jelas nak kata ayam pun bukan itik pun bukan...hanturaya kot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pampers dia penoh kot...

      Delete
  4. INGATLAH ANDA BAHAWA ULAMA ADALAH WARASATUL ANBIA... ANDAINYA APA YANG ANDA PAPARKAN ANDA AKAN TERIMA AKIBATNYA BAIK DIDUNIA ATAU DIAKHIRAT. SEKURANG2 TOK GURU TAK PERNAH TINGGAL SOLAT DAN BERDOA KEPADA ALLAH, AL QURAN HADITH DI DALAM DADANYA... ANDA ADA ITU SEMUA? EX PM CAKAP TENTANG ISLAM DALAM MASA YANG SAMA TIBAI RASWAH BERBILION2 DAN ANAKNYA PEMEGANG SAHAM ARAK YANG TERBESAR DI ASIA. INI FAKTA... BOLEH MEREKA INI DIYAKINI UNTK MENJAGA ISLAM?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kepala butuh lu la..nasihat org mcm melaikat tp fitnah org..kafir mu hanjing

      Delete
    2. mu puak2 PAH ni semua BUDU..burit duit..xkiro bini org pun..itu fakta..mu panggil mat sabu dajal mari pdg kalo dkt melor kalau nk fakta..hanjing mu

      Delete
    3. Tidak semestinya dada penuh Al Quran dan Hadith dijamin masuk syorga dan tidak buat silap. Ujian Allah terhadap mereka adalah lebih berat

      Delete
    4. selalunya org hanya akan tegaskan ulama itu pewaris nabi tapi mereka lupa pula yg ulama juga(ulama su') adalah sejahat2 manusia. ulama juga tu. so anda lihat dan nilaikan sendiri..
      adakah org dlm gambar itu mewarisi ciri2 kenabian, percakapan spt nabi, doa spt nabi dan pemaaf seperti nabi? atau ia seorng yg suka mencaci, mndoakn kecelakaan sesama islam, berdendam dsb?

      Delete
    5. Ulama mmg warasatul anbia, tiada kata boleh mengingkarinya tp nik aziz belum boleh menggunapakai title ulama sebab byk bijak pandai yg tidak mengiktiraf beliau. Tiada ulama sedari dulu sampai hari ini mempunyai akal yg pendek, hari ini membenarkan kalimah Allah dlm kristianiti tetapi esok melarang. Jgn hina taraf ulama dgn menyamakannya dgn nik aziz.

      Anak ex-PM beli san miguel tetapi knp bapanya patut menanggung dosa? Adakah saudara ini mengikut acuan ajaran kristian ttg dosa warisan? Saudara mengatakan raswah berbillion2, adakah saudara punya bukti? Adakah tidak anwar akan terkinja2 berckp ttg bukti raswah jika ianya benar. Saudara sendiri pembiak fitnah raswah, dan tergolong dlm manusia yg apabila berckp, yg keluar hanya fitnah.

      Delete
    6. Nik Aziz ni ULAMA' ke? tak boleh ditegur ke? tak boleh disanggah ke?? apa taraf nik aziz sebenarnya? Wali Allah ke? sampai tak boleh silap.. Anwar bin Ibrahim ni warak ke?? Anugerah Tuhan ke? Pejuang Islam ke?? Pemimpin UMNO yang jahat ada lagi ke dalam UMNO sekarang?? Penyokong muda PAS-PKR sekarang ni kenal ke ANWAR IBrahim?? Aku Tak paham macam mana orang PAS boleh bersekongkol dengan KOMUNIS yang ANTI-ISLAM dan mudah diperkotak-katikkan oleh manusia yang bernama ANWAR BIN IBRAHIM.


      Delete
    7. Rasulullah SAW bersabda: “Akan timbul di akhir zaman orang-orang yang mencari keuntungan dunia dengan menjual agama. Mereka menunjukkan kepada orang lain pakaian yang dibuat dari kulit kambing (berpura-pura zuhud dari dunia) untuk mendapat simpati orang banyak, dan percakapan mereka lebih manis daripada gula. Padahal hati mereka adalah hati serigala (mempunyai tujuan-tujuan yang jahat). Allah swt. Berfirman kepada mereka, “Apakah
      kamu tertipu dengan kelembutan Ku?, Ataukah kamu terlampau berani berbohong kepada Ku?. Demi kebesaran Ku, Aku bersumpah akan menurunkan suatu fitnah yang akan terjadi di kalangan mereka sendiri, sehingga orang yang alim (cendikiawan) pun akan menjadi bingung (dengan sebab fitnah itu).” (HR At-Tirmizi)

      Daripada Ali bin Abi Thalib r.a. berkata: Telah bersabda Rasulullah
      saw.; "Sudah hampir sampai suatu masa di mana tidak tinggal lagi
      daripada Islam ini kecuali hanya namanya, dan tidak tinggal daripada Al-Quran itu kecuali hanya tulisannya. Masjid-masjid mereka tersergam indah, tetapi ia kosong daripada hidayah. Ulama mereka adalah sejahat-jahat makhluk yang ada di bawah kolong (naungan) langit. Dari mereka berpunca fitnah, dan kepada mereka fitnah ini akan kembali".

      Delete
    8. nik najis da nyanyok... kesian....

      Delete
  5. macam kancil bro...

    ReplyDelete
  6. wooo ...banyoknya berbillion billion heehee..mana faktanya

    ReplyDelete
  7. Menantu Nik Aziz tak pernah tibai duit rakyat ker, Siapa ulamak yang gadai kalimah Allah kepada Penganut Kristian, siapa ulamak yang serah tanah 10,526 ekar kepada Cina DAP Perak......Siapa yang arahkan pondok tempat anak-anak belajar Tahfiz Al-Quran dirobohkan.... jika Nik Aziz ulamak dia tergamakkah buat semua itu?

    ReplyDelete
  8. Ulamakkah Nik Aziz jika sanggup mengkafirkan sesama Islam, sanggup berkawan dengan kafir harbi asalkan sokong perjuangan pakatan pembangkang

    ReplyDelete
  9. Tukang fitnah baragama PAS anon 5:41, cakap pasal Quran & Hadith dalam masa yang sama memfitnah ( tuduhan tanpa bukti ) ke atas Tun M & anaknya. Perihal anak Tun M yang dicanang oleh ulama2 /tok2 sami agama saudara yang kononnya pemegang arak terbesar Asia sudah diperjelaskan kepada umum. Harap google dan cari sendiri.

    N.Ajis sebagai ulama warasatul anbia?? Anda boleh pegi mampus direct ke neraka jahanam barsama dgn berhala saudara itu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju bro..

      Delete
    2. setuju juga dari aku. fitnah san magui dah beberapa kali dijelaskan. mmg dasar kaki fitnah berlendir warisan jubo nuarr.

      org muo

      Delete
    3. Bodoh blake~

      Delete
  10. Maaf kata kalau dia ulamak muktabar dia akan jaga mulut supaya tidak berjanji tapi mungkiri, buat fitnah dan mencaci serta mencarut.

    Nampak sangat Tua guru ni munafik, saya berani kata kerana dia pernah berjanji untuk meletakkan jawatan keesokan harinya setelah Tun meletakkan jawatan tapi apa yang terjadi beliau mungkiri janji yang beliau sendiri buat.

    Orang macam ini ke dikatakan ulaamak, bukan itu sahaja malah sanggup mengkafirkan orang yang tak sehaluan dengannya. Halal baginya tapi haram bagi penentangnya.

    HARAP TUAN GURU NI INSAF SEBELUM DIA MENINGGAL?
    INGAT SIKIT DOSA SETIAP ORANG YANG DIA SESATKAN AKAN DITANGGUNG OLEH TUAN GURU NI DENGAN MEMBERIKAN PAHALAN YANG DIBUAT OLEH BELIAU MALAHAN KALAU PAHALA DIA TAK CUKUP MAKA DOSA SETIAP YANG DISESATKAN PULA AKAN DIPIKUL OLEH BELIAU?

    AKU HARAP TUAN GURU DAPAT MENGHENTIKAN PERBUATANNYA SUPAYA BELIAU TIDAK MENJADI MUFLIS DI AKHIRAT KELAK MALAH MENANGGUNG HUTANG ORANG LAIN PULA?
    JIKA BENAR SEMUA AHLI PASA SAYANGKAN TUAN GURU MEREKA SEPATUTNYA MENYEDARKAN BELIAU SEBELUM TERLAMBAT?

    ReplyDelete
  11. Ulama warasatul anbia yang mengatakan Maulidurrasul adalah bidaah tetapi dalam diam menyambut harijadinya dirumah kafir harbi dan keke pun di sponsorkan oleh kafir harbi

    ReplyDelete
  12. nik aziz ulamak?
    munafik ade le

    ReplyDelete
  13. TGNA kan ke suka kucing, kucing tu datang masuk dalam kaing die. Itu pun nak jadi fitnah ke? Bersatulah wahai umat Islam, DAP, Gerakan, MCA tetap bersatu secara rahsia demi mengambil alih Malaysia. Di sekolah rendah dan sekolah menengah telah lama diajarkan bahawa Malaysia adalah tanah yang harus mereka kuasai dan harus mencontohi Singapura dan Pulau Pinang. Tolonglah jangan jadikan Melayu sebagai Pelestin/Singapura Kedua

    ReplyDelete
  14. nik aziz adalah babi bukan ulamak.....kalau betul ulamak kenapa perut najib tak meletup.....taksub betul....

    ReplyDelete
  15. yang ini anak murid nik ajis haprak yang jilat buntut dap kafir

    ReplyDelete
  16. Bro nicky najis ulamak apa? Ular dalam semak ada lah. Tak pernah rasuah konon, tu yang kes sponsor gi Mekah seluruh keluarga , first class lagi , bukan rasuah ke tu. Sapa nak sponsor beriburibu kalau tak da pulangan. Bahlol punya pengampu nik najis ni. Tolong lah buat homework dulu sebelum mengampu .

    ReplyDelete
  17. konek bercabang...bela toyol dalam kain!!!

    ReplyDelete
  18. ANWAR EJEN ISRAELApril 10, 2013 at 6:28 PM

    Nik aziz munafik. Berjanji kemudian mungkir. Satu malaya tau apa yg dijanjikan dan satu malaya tau dia mungkir.

    Mcm ni ke ulamak? Mulut cabul. Sesedap hati je nak kafirkan orang, bagi siap siap syurga neraka, tau dosa pahala org.

    Allah mencarut la...samseng la..

    Mulut dia la yg memecahbelahkan ummah. Keluarga bercerai berai, saudara bermusuhan.

    Aku berdoa semoga satu hari nnt ditunjukkanlah kpd kita semua siapa sebenarnya si kaki tido masa keje ni.

    ReplyDelete
  19. Apa N.Najis Ulama? Kepala butu bro..kalaulah dia ulama dia takkan menyamakan kepercayaan kami di Sabah dengan Allah.Satu yg perlu n.najis tau..kami di Sabah keluarga Dusun ada yg Islam dan bukan Islam dalam satu rumah.Oleh kerana bodohnya nik najis kami berselisih faham sesama keluarga..Nik Najis Sial...Kami Kristian di Sabah Tetap bersama PBS,PBRS,UPKO..Hidup BN.Selamat tinggal PAKATAN SIAL...

    ReplyDelete
  20. Berhentilah berpolitik...nampak sangat nyanyuk..nik najis nak kencing bro...botol..ulama tak tau malu..

    ReplyDelete
  21. Alamak Toyol...

    ReplyDelete
  22. KALAU DIA ULAMA SEJATI TAK DIA SETOLOL DAN SEBODOH ITU......FATWA KARUT MARUT SELALU KELUAR DARI MULUTNYA......AKU TAK RESPECT PUN MENTERI BESAR AKU YANG TOLOL NIH......TOK GURU KEPALA TAHIK

    ReplyDelete
  23. JIKA KITA PANJANG UMUR..SAMA SAMA KITA TENGOK ADAKAH NIK AZIZ BIN NIK MAT INI HAMBA ALLAH YANG RAHMATI ...ATAU ...ULAMAK SYAITAN........HADI BIN AWANG......DAN ANWAR BIN IBRAHIM......KITA TUNGGU DAN LIHAT.........................(pak harun).

    ReplyDelete
  24. Kita ambil iktibar dari rancangan TV 'TANAH KUBUR"
    puak2 PAS totok ni tolonglah ulamak yg ada dlm PAS tu,jangan main angguk2 semua apa yg diucapkan.

    ReplyDelete
  25. Menjelang PRU saja ada saja fatwa sesat yang nik aziz keluarkan ulamak bendenya

    ReplyDelete
  26. Bro.. x yah tgk cite tanah kubur. Realiti dpn mata Allah dh tunjuk.. ko tgk la muka anwar, nik ajis n adi aweng tu. Ada seri 'nur' ke. X de langsung. Pastu cuba plak tgk kawan2 @ jiran kite yg penyokong totok pakatan haram ni. Muka gerenti caca merba. Fikiran bercelaru cam org sakit mental. Nanti klu lps pru diorang kalah, gerenti mesti ada yg nk mengamuk sakan... akhir kata, PARTI PAS AKAN BERKUBUR D BUMI KELANTAN.... x lama dh lg

    ReplyDelete
  27. Akhirnya PENGUNDI HANTU telah keluar sempena pilihanraya...he he..

    ReplyDelete
  28. ..kalau betol kucing yg kluar dari dlm kain pok nik, rasanya mau muntah seminggu kucing tu...
    apa pun tuk gundu pok nik ni hanyalah sorang ularmak politik di penghujung usia....

    ReplyDelete
  29. adoyai......bingainyer entri

    ReplyDelete
  30. Antara ambil rasuah bebilion bilion dan makan duit anak yatim memali mana dosa lebih besar?

    ReplyDelete
  31. nik aziz bukan ulamak. pukimak ada la.
    sila bukti kan nik aziz ulamak?
    apa dia buat pada islam? Cepat la. jawab la.
    menyatukan ummah? kepala butoh la. semoga neraka wil la kau nik lahanat aziz.

    ReplyDelete
  32. eeeeeee...... tatuttt.....tah2 antoo...

    ReplyDelete
  33. BENDA BASIC BRO Menolak perpaduan dan Ukhuwah Umah tak sempurna iman YG aku belajar sket ni orang tak sempurna iman bukan islam tulin Tok leh masuk Syurga Sahlah NAjis tu PUKIMAK -> Ulor dalam Semak Bukan Ulamak

    ReplyDelete
  34. Bro, kita semua tak suka perangai nik aziz, tapi sebagai manusia bertamadun, tak elok kita menghina dia dengan perkataan yang tak elok. Jangan ikutkan perasaan, nanti kita tergolong macam pihak pembangkang. Mengaibkan orang pun tak elok, lebih lebih lagi bila tiada bukti kukuh. Contoh: Mahathir makan rasuah, Najib bunuh Altantuya. Fintah macam ni boleh menyebabkan kita tergelincir kedalam neraka. Kisah Anwar ni memang konspirasi untuk menjatuhkan kredibiliti, kerana perangai anwar buruk anwar sewaktu dalam UMNO. Anwar masuk perangkap kerana tabiat dia yang kita tak pernah duga melalui perwatakan warak beliau. Kesian aku tengok budak budak sekarang yang mengenal dunia selepas KES 1997, semua tak paham apa yang berlaku sebaliknya. Tuhan maha berkuasa, dan aku percaya, Malaysia adalah antara negara yang dirahmati-Nya, Insyallah. Hanya tuhan sahaja yang tahu tentang keikhlasan Nik Aziz, dan ini adalah Rahsia-Nya. Sekiranya Allah nak buka keaiban nik Aziz, insyallah kita akan lihat ketika dia menghampiri riwayat hidupnya.

    ReplyDelete
  35. dah bermacam-macam lapik dah ..bila cerita tang nik aziz ni..dia mana peduli..sekurang-kurangnya orang yg title ulama pas..atau ustaz-ustaz pas yg gi belajar kat Mesir boleh tegur nik aziz..tapi masing-masing dah jadi ULARRRRMAK..jadi bila orang tulis gaya bahasa 'KASAR'..harap NIKKY AZIZ DAN PUAK SERBAN ..JUBAH LABUH..SEDAR DIRI LA..KALAU ADA YG TAK PERCAYA CUBA TENGOK MASA CERAMAH ..HARAP JUBAH LABUH ..BERSERBAN ..TAPI DIA PUNYA MAKI..TAK INGAT MATI!!!..

    ReplyDelete
  36. Walaupun aku tak sokong PAS. Tapi ni gambar superimposed ni !

    ReplyDelete
  37. Ulamak tak jual agama der. Ini ularrrrrmak sekali dia ngap kita ngep.

    ReplyDelete
  38. meroyan sakan cai cai Kak Midah. Menghitung hari.... your days are numbered, but are they made comfortable? hihihi....

    ReplyDelete
  39. ni bukan ulamak.. ni ularman

    aj

    ReplyDelete
  40. Saya nampak macam anak kucing melompat ke atas kain pok nik. Lalu cuba ditempis tapi tak sempat. Politik adalah dunia. Jangan sampai ia merampas jalan kita ke akhirat. Setiap insan tak lepas dari dosa. Tapi bagaimana cara kita menanganinya. Kalau nak berjuang dalam Islam....biarlah tidak terikat dengan makan gaji. Sesiapa makan gaji....samada berpangkat besar atau kecil...mereka itu tak dapat lari dari terikat dengan amanah orang. Orang bagi amanah untuk tadbir Kelantan, tapi banyak masa dihabiskan untuk berpolitik atau berkempen...dalam masa yang sama kurang masa difokuskan untuk memikirkan masalah negeri...apakah itu tidak menjadi satu kesalahan? Baik jadi penceramah bebas....bebas untuk bercakap...tidak terikat dengan makan gaji Ni mesti ada yang tak puashati.....

    ReplyDelete
  41. aku doakan BN dapat menawan kelantan tahun ni

    ReplyDelete
  42. Aku dibesarkan dalam keluarga Pas ekstrem, semua ahli keluarga aku taksub PAs di Kelantan, bagi pandangan ahli-2 Pas yang lain, org umno dan PAs tidak ada hubungan lansung. Hasutan kebencian terhadap Umno bermula sejak aku kecil lagi.. Dari zaman Tun Mahathir, Paklah, Datuk Najib dan seterus nye lagi. Tun diibaratkan macam sejahat jahat manusia...

    namun sekarang, aku mulai sangat sedar, prinsip dan dasar PAS sangat sangat terpesong dari perjuangan ISlam.

    PAS sangat tak relevan
    PAS sangat tak relevan
    PAS sangat tak relevan

    negeri ku sangat mundur kebelakang
    kerana di taksubkan oleh pemimpin PAS
    Kemajuan tidak perlu

    sapa undi PAS masuk Syurga
    siapa undi Umno diibaratkan masuk Neraka

    kerana PAS memperjuangkan islam
    umno menentang islam

    aku rase seluruh penyokong pas sangat keliru

    sebab nak dapat Syurga..

    saban hari aku merintih, dan aku rase semua anak muda sebaya aku pon merintih sebab,, negeri Kelantan sangat sangat tiada peluang pekerjaan

    terpaksa mencari rezeki di Selangor,KL, dan seluruh pelosok negeri lain.

    jangan dibangga-banggakan sangat kalau ramai sangat anak muda kelantan suke merantau..bukan mereka suka sangat nak merantau, tapi kerana negeri kesayangan kami dah macam Bangladesh, org jer ramai tapi peluang kerja tadak..

    sebab apa..sebab kemajuan ditolak!!!!
    punca/peluang kerja sangat tipis

    bagi yg membaca coretan ni

    baca dengan hati yg terbuka
    gunakan akal yg waras.

    TUKAR la Kelantan kepada BN







    ReplyDelete
    Replies
    1. hurmm...penukaran pemimpin adalah hak rakyat kelantan...

      Delete
  43. Alahaiiii... Tu kucing kah... Meow meow... Ulama suka kucing binatang kesayangan nabi tau... Ok

    ReplyDelete
  44. GAMBAR ORI..ANALISIS DR FOTOFORENSICS.COM

    http://fotoforensics.com/analysis.php?id=7c30509a4f3a4eaec70b4a096f525b6bbea69637.22354

    ReplyDelete
  45. jenis manusia bermasahab um no otak anak didik lord red memang tak tau nak hormat org hang pa tgu la pr13 ni n yg dok hina Tok guru nik Aziz hang pa tau la nanti bila mati n di padang mahsyar nanti aku doa moga Allah sedar kan hang pa yang tak sedar la ni

    ReplyDelete
  46. Setakat gmbar mc tu pun puak umno leh pcaya..sudahlh dgn kbodohan sdiri jgn nk mbodokn diri org lain lak

    ReplyDelete
  47. sebenarnya penyokong2 PAS yang fanatik je yg kata n.aziz nie ulama besar..x boleh di tegur dan tak melakukan salah( walaupun dah terang2 buat silap)..diaorang lupa yg ulama nie manusia..jadi sebagai manusia..takkan dapat lari dari melakukan kesalahan dan kesilapan..sebagai ulama x sepatutnya dia mengeluarkan perkataan mahupun perbuatan yg langsung x menggambarkan betapa islamnya dia..menyamakan Baginda Rasullullah sama tarafnya dengan bdk2 kampung sewaktu kecilnya...mak datuk..mcm org tak belajar agama

    ReplyDelete
  48. semua yang komen kat atas kutuk ulamak dan sebagainya....gambar betul tak bubuh...penakut....ingat....masa kita sehat mcma2 kita cakap,hina org dll...kalau kita sakit besok tau lah mcm mana....

    ReplyDelete
  49. parang terbang yang penakut

    ReplyDelete
  50. Kalau tak silap itu gambar pundi plastik hospital utk isi air kencing melalui tiub. Nik Aziz ni mungkin ada penyakit air kencing tak bolih keluar mengikut kaedah biasa.

    Sudah ada masalah kesihatan begitu, elok la Nik Aziz ni bersara dari politik.

    ReplyDelete
  51. SAHABAT SEMUA...SETIAP KEJADIAN ADA PENGAJARAN DAN TELADAN.. NAWAITU MESTI BETUL..BERTUNJANGKAN KEIKHLASAN. SESIAPA YANG MENCARI KEREDHAAN ALLAH DENGAN KEMARAHAN MANUSIA, INSYAALLAH AKAN BAHAGIA DUNIA AKHIRAT. SESIAPA YANG MENCARI KEREDHAAN MANUSIA DENGAN KEMURKAAN ALLAH, MAKA ALLAH AKAN SERAHKAN KEPADA MANUSIA UNTUK SEGALA URUSAN NYA. PERCAYALAH..SINAR KEBENARAN AKAN PASTI MUNCUL SELEPAS AWAN KEDUSTAAN DAN FITNAH BERARAK LALU...

    ReplyDelete
  52. kucing mati...?

    ReplyDelete
  53. alien kott...??

    ReplyDelete
  54. Akupun tak berapa jelas juga,,mungkin itu Ular mamak ?

    ReplyDelete
  55. gua tabik spring kat korang yg suka hati je maki hamun tok guru nik aziz.... kita tunggu je la time korang tgh nazak nnt.... suka untuk aku ingatkan , tok guru tu hafal 30 juzu'.... mengajo kitab dan ilmu agama.... so,pikir2 je la ye...

    ReplyDelete
  56. sebelum dok situ ado kucing ko kat situ

    ReplyDelete
  57. kat akhirat akan terbongkar segala-galanya.aku yakin Allah tu Maha Adil.orang jahat akan terima pembalasannya.pemfitnah akan muflis di akhirat !!

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.