Monday, April 8, 2013

Hadi Kata DAP tidak Pernah Menentang Hudud Sebab Itu Pas Bekerjasama dengannya


Pas memilih untuk bekerjasama dengan DAP dan PKR kerana kedua-dua parti itu tidak menentangnya, mereka tidak pernah menentang hukum hudud seperti Umno kata Presiden Pas Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

"Umno menolak pelaksanaan hukum Islam yang kita (Pas) mahu tetapi menerima bulat-bulat perlaksanaan huum Islam

Oleh kerana DAP tidak menentang kita, lebih baik kita bekerjasama dengan DAP walaupun mereka parti kafir dan PKR pula parti yang pemimpinnya penuh sopan santun," katanya semasa berucap melancarkan manifesto pakatan ketiga-tiga parti itu di Kedah di Kompleks Pas Batu 9, dekat sini malam tadi.

Ketika ditanya pemberita selepas itu adakah bekerjasama dengan parti kafir seperti DAP membuatkan Pas lari dari perjuangannya, tidak kata Haji Hadi kerana DAP parti yang cukup menerima Islam dengan baik.

12 comments:

  1. Ni bengap tahap apa ni???? Penipuan terhebat abad ini!!! DAP terima Islam? Cukup-cukuplah menipu tu syaitaaaannnnn!!!!!

    http://mycybertrooper.net.ms/

    ReplyDelete
  2. Kelakor betul HH ni. Kesian betullah dengan pengikut pengikut dia ni punyai presiden yang merapu bahang rambang bila buat statment. Rasa diri hebat sangatlah tu agaknya.

    ReplyDelete
  3. Tidak tempat bagi melayu dlm DAP.Ini telah dibuktikan dlm pemilihan pucuk pimpinan DAP dimana semua calun DAP melayu tewas.

    ReplyDelete
  4. Suatu hari di sebuah parlimen di Negara yang di perentah oleh Pakatan Rosak ...
    Kalifah Lim : Tuan yang dipertua ... saya ingin bentangkan satu usul ... iaitu kalimah Allah buleh digunakan oleh semua agama ...
    Kapal Sink : Saya sokong usul ini yang dipertua ... saya rasa 2/3 ahli dewan yang mulia ini pun bersetuju di atas usul ini ....
    Nwar Berahi : Saya amat bersetuju dengan usul ini ... ini adalah usul yang amat baik kerana melalui usul ini semua orang adalah sama rata sahaja ... tidak kira Islam mahupun bukan Islam ... sebagai orang yang bukan Islam ... mereka tentu merasa selesa menggunakan kalimah Allah yang amat rapat dengan umat Islam ... dan ini tentu mendekatkan mereka dengan orang Islam ... dan ini membantu membentuk perpaduan Negara ...
    Haji Adi : (tergagap-gagap) Er ... Yang dipertua saya tidak setuju di atas usul ini ...
    Nwar Berahi : Tuan Haji Adi ... mengapa pulak tuan berkata demikian ... tidakkah di dalam perjanjian sebelum pru yang kita menang dengan jayanya ... tuan dah bersetuju agar kalimah Allah boleh digunakan oleh penganut agama lain ... dan sebagai buktinya ... ini adalah dokumen persetujuan yang tuan tandatangan menyatakan persetujuan tersebut dan saksi bagi perjanjian yang tuan tandatangani itu pun ada dalam dewan yang mulia ini ... kalifah lim ... kapal sink ...
    Kalifah lim dan kapal sink (serentak) : benar yang dipertua .. betul tu Haji Adi ...
    Haji Adi : Er tapi yang dipertua. Pimpinan pas yang lain tidak bersetuju ...
    Nwar Berahi : Tuan Haji Adi ... tidakkah tuan dah bersetuju dalam hal ini dan tuan pun mengaku bahawa tuan akan memperjelaskan kepada pimpinan pas dan ahli pas bahawa kebaikan yang agama Islam dapat dari penggunanaan kalimah Allah oleh agama lain ... ini adalah satu konsep dakwah yang secara halus untuk mendekatkan seluruh umat manusia kepada Islam ... besar manfaatnya itu Tuan Haji ... banyak pahala yang tuan akan dapat nanti ...
    Haji Adi : Er .... Er ..... Er ...
    Geng Ulamak : Yang dipertua kami bantah .....
    Geng Parasit : Yang Dipertua kami bersetuju agar usul ini diluluskan .... Tuan-tuan ulamak ... seperti dijelaskan oleh perdana menteri kita yang bijak seperti kata Tuan Guru Nik Aziz ... saya amat setuju dan tidak nampak apa salahnya kalimah Allah digunakan oleh orang bukan Islam ... kata Tuan Guru Nik Aziz juga ... bahkan Iblis pun gunakan kalimah Allah ... jadi apa salahnya kita manusia yang lebih mulia dari Iblis ini menggunakan kalimah Allah ... ini adalah salah satu dakwah juga ... tuan yang dipertua ... kita teruskan usul ini dengan mengundi ... bagi yang menentang mereka boleh undi tidak menyokong ... tiada masalahnya.
    Undian pun dijalankan ... akhirnya majoriti setuju agar kalimah Allah boleh digunakan oleh agama lain ....
    Perlembagaan pun dipinda .... undang-undang pun dipinda ....
    Tidak lama kemudian ... pada gereja tertera perkataan Allah ... pada kuil terpampang kalimah Allah .... tokong tergantung kalimah Allah .... Gudwara tertulis kalimah Allah .... dan lain-lain rumah ibadat pun tercatat kalimah Allah ... semuanya dalam tulisan jawi ...
    Suatu hari di sebuah tempat ceramah .... haji Adi berceramah jugak ... isunya kalimah Allah juga .... katanya .... “semua yang terjadi di dalam isu ini salah KDN ... kerana er ... er .... er ... sebenarnya salah umno kerana bersubahat ... er ... er ... er ... sebenarnya kerana umno tidak bersungguh-sungguh menentang usul itu ... kami geng ulamak dah menentang usul itu ...

    ReplyDelete
  5. Salam. Kapal Singh kata dia tidak akan terima Islam sebagai Ugama rasmi Malaysia. Katanya LANGKAH MAYAT NYA DULU. Apa lah banggang Hj Adi ini kalau lah ditolak Islam bulat2 tak perlu lah nak berkata bahawa dia tidak tolak Hudud sedangkan Hadi pernah kata Hudud adalah 0.0001% dari Islam. Kalau 99.999 % Islam telah ditolak oleh Kapal, apalah 0.0001% ini. Bodohnya Presiden dan Peyokong2 PAS ini.

    ReplyDelete
  6. Hadi dgn Ajis ni setan pakai serban berkepala manusia! lg byk mereka ckp lagi rosak agama.. lg pecah umat Islam.. sama ada Allah beri hidayah pd DUA EKOR berok PAS ini atau beri balasan azab jika mereka kekal dgn cara jahat ini (sesatkan morg Islam)..

    PAS LAKNATULLAH!!

    ReplyDelete
  7. DAP tu dh terang2 KAFIR HARBI.. sudah lah tk Islam lepas tu menentang puak soal2 Islam.. Hadi dan PAS saja buat bodoh.. nampak Putrajaya lebih besar dr kuasa dan azab Tuhan! Aku nk tanya HAdi bilakah UMNO tolak Islam? Adakah UMNO yg bina masjid dan kelengkapan syariat Islam itu lebih buruk dr DAP? atau PAS yg hanya berkokok siang malam fitnah UMNO.. tk perlu buat kerja Islam.. kaut duit byk2 dlm ceramah maki UMNO.. itukah hebat dr UMNO???

    duk tipu HUDUD.. moga Allah azab PAS spy hancor lebor!

    ReplyDelete
  8. Kasi si banggang nie terus mengarut.....biar org PAS malu sendiri....depa bkn bodoh. Lagi byk ajis, adi, sabu, mahpuz cakap lagi bagus.....lagi byklah org malu nak undi pr.......layan terussssss

    ReplyDelete
  9. kalau itu olang pas boleh ikut kita, talak sembayang and makan itu kinjir itu balu betul kita rakan sama DAP. pas sama umno talak baik. sama DAP itu pas bolah pecaya ka?

    ReplyDelete
  10. Hadi Besi Pekak Tuli tu cakap berlapik, kena faham betul2, kalau tidak jatuh kafir lagi sekali nanti ...

    DAP terima Islam dgn baik, itu kata Hadi Besi lah. Yg dia maksudkan dan cuba nak sampaikan - PAS TERIMA KAFIR JADI TUAN UTK MENENTUKAN ARAH PERJUANGAN PAS DLM MENEGAKKAN NEGARA ISLAM DAN MELAKSANAKAN HUKUM HUDUD.

    Dan PAS JUGA TERIMA AGAMA KRISTIAN DGN PENUH IKHLAS dgn memberi keizinan kpd penganut kristian tanpa berbelah-bagi menggunakan kalimah ALLAH bagi rujukan kpd Tuhan dlm Al-Kitab.

    Mungkin selepas ini PAS akan membenarkan dan menggalakkan org2 PAS menggunakan Al-Kitab kristian sbg kitab rujukan terpenting utk mencapai kesempurnaan dlm beragama dan mencapai murtabat tertinggi dlm menuju syurga yg PAS sediakan utk ahli2 dan penyokong2nya.

    Apa2 sajalah yg PAS rasakan selagi ianya boleh memberi kemenangan didunia, dan apa kisah menang atau ttak menang diakhirat kelak!

    Mcm mana buta hatinya pemimpin2 PAS, begitulah yg mrk inginkan terjadi kpd pengikut2nya, sama mcm iblis mengerahkan bala tenteranya membawa seberapa banyak manusia kedlm neraka bersama mrk. Renung2kanlah ...

    ReplyDelete
  11. Alahai apa bangang siHadi ni....dah kalau orang tu dah terang2 menolak Islam sebagai agama rasmi Persekutuan 'hudud' ke apa bab dalam Islam dah cover sekalilah!!!!!macam mana lagi nak cakap???

    ReplyDelete
  12. Buktinya di Pulau Pinang sekarang ini bacaan ayat suci alquran sebelum azan subuh melalui pembesar suara sudah tidak dibenarkan lagi dibawah pemerintahan khalifah lim guan eng (Umar Abdul Aziz) kerana mengganggu tidur kaumnya cina kafir harbi itu. buktinya di Kedah dahulu dimasa BN semua kelab malam ditutup dibulan ramadzan. tetapi dengan perintah DAP telah diakur MB Azizan PAS semua kelab malam dibuka bulan ramadzan. Kedai2 ekor haram berleluasa hingga ke perkampungan melayu. Buktinya selepas tawan 5 negeri DAP (Teresa Kok) telah buat jamuan 5 ekor BABI. ( kedah babi, perak babi, penang babi.. )dan segala macam lagi... itulah buktinya islam di syiar kan oleh DAP dan PAS ...POOORAHH (HH utk Hj Hadi)

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.