Wednesday, April 17, 2013

Inilah Agaknya Yang Membuatkan Stopa Ali Tak Berani Buat Laporan Polis


Sebelum ini kecoh bagai nak gila di laman blog pembangkang bahawa pengakuan isteri Mustafa Ali berkenaan dengan paparan video suaminya yang sedang menjalinkan hubungan intim bersama seorang perempuan janda anak dua.

"Suami saya tidak pernah pakai seluar dalam ". Katanya kepada wartawan yang menemubualnya ditalian telefon.

Keengganan Mustafa Ali membuat laporan polis terhadao kononnya video seksnya adalah difitnah membuatkan tercalarnya  imagenya Stopa Ali sebagai Setiausaha Agung Pas Malaysia, hanya mengundang persepsi rakyat yang semakin memandang dirinya adalah pelaku sebenar didalam video tersebut.


Kini tahulah kita ketakutan Stopa Ali untuk membuat laporan polis ada benarnya kerana semua bukti yang ada dalam video tersebut akan diambilkira untuk mencari siapa pelakon sebenar dalam video Stopa Ali.

Stopa Ali dan Harakah juga sering memfitnah Umno kononnya Umno memfitnah mereka tetapi dalam masa yang sama Stopa Ali takut untuk membuat laporan polis.

Sejak isteri Mustaffa Ali membuat pengakuan bahawa suaminya tidak pernah memakai spender, ramai penyokong Pas sering melihat bahagian alatsulit Mustaffa kerana mustahil tanpa seluar dalam mampu melindungi alatsulit Mustaffa melainkan alatsulit mustaffa sudah mati pucuk.


Pas membangun bersama Spender Stopa Ali

13 comments:

  1. lawak giler bro bini dia....

    ReplyDelete
  2. Cantik jam tu... mesti banyak leh jumpa kat Petaling Street ye stopa..

    ReplyDelete
  3. He will somehow get away using the lines of Anwar Berahi. But he must be willing to cheat until he die with his first legal wife and anak cucu.....

    Good Luck to Stopa, and please appreciate that mulut tempayan had been used in malay proverb for some interesting relevance.

    ReplyDelete
  4. bini stopa tak mengaku sebab nak menyedapkan hati. aku tetap percaya pada besi yang boleh mengeluarkan gambar stoparono. sebab besi tu tak tahu menipu. diakhirat bini stopa jadi saksi walaupun dia tak berada di lokasi itu semamasa kejadian. dosa bersubahat sama dengan yang melakukannya. walaupun aku penyokong pas. aku tak sanggup tanggung dosa tok pa yang berzina tu.

    ReplyDelete
  5. Stopa Ali.... Stopa Ali Pas akan mampos bersama perbuatan jijik mereka

    ReplyDelete
  6. PAS sudah sampai ke-bulan...BUT on the DARK side of the Moon.

    ReplyDelete
  7. cekap bro ni kumpol bukti . Tapi CCTV tu besi mati!

    ReplyDelete
  8. BUAT REPORT POLIS TAKUT.
    BERSUMPAH LAKNAT TAKUT.
    TAPI MEMBANTAI TAKNTAKUT. !!!!
    DENGAN Allah pun tak TAKUT ,
    TAKUT DGN NIK AZIZ KOT........
    TAK MALU, SATU MALAYSIA TENGOK , MUNGKIN SATU DUNIA.
    CELAKO CELAKO CELAKO.
    BUANG JUBAH, BUANG KETAYAP....MALUKAN ISLAM SAHAJA....PTUIIIIIIIII

    ReplyDelete
  9. Ha ha....Kalau nak tau kebenaran benda benda ni tanya janda....cuba buat survey. Udahle..janggut serban besar semuanya topeng..lemah kat dahi licin...Munafik

    ReplyDelete
  10. bini dia kata tak pakai spender masa tidur dgn dia, betullah tu, tidur pakai kain pelikat aje

    ReplyDelete
  11. pilihanraya adalah medan parti2 politik untuk membentangkan ajenda, manifesto dan polisi masing-masing untuk rakyat membuat pilihan. bukannya parti mana yang banyak memiliki video sex pihak lawan. mungkin nawaitu kita amal makruf nahi munkar untuk mendedahkan kepada rakyat kelaku buruk pimpinan pr, tetapi adakah niat suci kita sebegini sunnah rasulullah. tiada dalam sirah rasulullah menceritakan keburukan moral abu lahab, abu jahal sebagai strategi dakwahnya. kalau pr guna isu sex jangan kita pun sama mengikut rentak mereka. kita telah 55tahun menjadi pemerintah sepatutnya tidak kekeringan isu yang lebih bermaruah untuk diperdengarkan kepada rakyat agar mereka terus mengundi BN. perincikan kepada rakyat manifesto kita, peringatkan kepada rakyat usaha-usaha pembangunan yang terdahulu, perdengarkan kepada rakyat wawasan kita. tunjukkan cara berpolitik kita lebih bermaruah daripada puak sebelah sana. tetapi menonton dan mewar-warkan video lucah pimpinan pr hanya mengesahkan tahap intelektual kita sama dengan mereka. dan berlebih2an menggunakan isu ini mudaratnya akan memberi kesan 'backfire' kerana budaya kita bukan porno, tapi agama, bangsa dan negara. ingatlah muslim yang beriman dengan hari pembalasan segala perbuatan kita didunia akan disaksikan kembali diakhirat pada ketika mulut kita tidak mampu untuk berkata2 dan tiada siapa yang dapat membantu atas segala pertanggungjawaban kita melainkan diri sendiri.

    ReplyDelete
  12. PERBUATAN AMATEUR JAK NI... budak kecil pun pandai buat & copy semua brg orang...
    cara utk buat video ini senang jak...
    1st, cari org sama muka, berat bdn hampir sama...
    2nd, cari brg apa yg selalu dipakai oleh org tersebut...
    3rd, cari hotel yg bdekatan dgn tpt keja mangsa...
    4th, upah pelakon pelacur...

    hahahha cara utk bukti kan, siapa ka bersalah... mari kita semua cari perempuan yg berlakon tu...
    amat bodoh kamu orang semua... hotel ada cctv, apa kata kita semua release video cctv yg ada muka dia n siapa lagi dgn dia...
    UMNO memang bodoh... cuba bagi video CCTV dirakam disekitar hotel tu...
    trace balik tarikh & masa... siapa kah dalang semua nya?
    jika video cctv itu sudah hilang... siapakah buat video itu hilang?
    amat bodoh sekali sejak video sex anwar dikeluar kan... tetapi cctv di dlm & luar hotel tidak ditayang kan & ada org cakap, video cctv under confidential... siapakah bagi arahan untuk sembunyi kan video cctv?
    hahahah kalau org CIA & FBI, 2 HARI SAJA SUDAH SELESAI KES INI...

    ReplyDelete
  13. kepada sesiapa yang ingin membuat aduan tentang salah laku syariah, contoh: salahlaku khalwat/Seks di Hotel Istana boleh buat secara online di http://www.jawi.gov.my/aduan-maklumbalas.html?view=rsform

    FUNGSI CAWANGAN PENGUATKUASA JAWI


    • Menerima maklumat jenayah syariah yang berlaku di seluruh Wilayah Persekutuan
    • Mengambil tindakan penguatkuasaan terhadap maklumat munasabah yang diterima
    • Menjalankan penguatkuasaan dan pencegahan di seluruh Wilayah Perseketuan mengikut prosedur undang-undang
    • Menjalankan penguatkuasaan dan pencegahan di seluruh Wilayah Persekutuan mengikut prosedur undang-undang
    • Menjalankan siasatan terperinci terhadap Kesalahan Boleh Tangkap (KBT) dan Kesalahan Tak Boleh Tangkap mengikut prosedur undang-undang
    • Menguruskan rekod dan maklumat secara sistematik
    • Menguruskan pentadbiran, latihan dan peningkatan sahsiah Pegawai Penguatkuasa Agama

    PIAGAM PELANGGAN CAWANGAN PENGUATKUASA JAWI
    Piagam Pelanggan

    Kami berjanji akan menyediakan perkhidmatan penguatkuasaan Kesalahan Jenayah Syariah termasuk risikan dan siasatan yang berkesan dan menyeluruh serta profesional mengikut bidangkuasa yang diberikan oleh undang-undang:

    1. Bersedia menerima aduan kesalahan jenayah syariah 24 jam sehari.
    2. Memberikan perkhidmatan kaunter 24 jam sehari dengan mesra, cekap dan amanah.
    3. Membuat risikan ke atas aduan yang munasabah dalam masa 24 jam.
    4. Menjalankan operasi ke atas kesalahan boleh tangkap dalam masa 24 jam selepas menerima aduan.
    5. Menjalankan rondaan, pemantauan dan pencegahan setiap hari.
    6. Menjalankan siasatan bagi kesalahan jenayah syariah dalam tempoh 14 hari.

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.