Thursday, April 11, 2013

Muslimat Mana Pulak Ni?



Kalau marah sangat pun dengan BN janganlah sampai menggangkat bendera Israel. Tak kan sampai macam tu sekali. Tetapi kita tidak tahu apa tujuan mereka berbuat demikian dengan memakai pengikat kepada tertulis 'Safe Gaza' kemudian mereka memegang bendera Amerika dan bendera Israel.

Tapi entahlah kalau dengan Pas ni macam-macam boleh berlaku, jika mereka sanggup jual kalimah Allah, apa hal kalau setakat pegang pegang bendera Israel.

Sekolah Agama Rakyat pun mereka bantah pembinaannya, apa hal kalau setakat nak pegang bendera Amerika. 

6 comments:

  1. Ni kalau puteri UMNO yang pegang bendara tu mahu terbalik dunia puak ni palu canang serata ceruk dunia. Belum reda isu fitnah jahat sebar gambar ular sawa telan puteri UMNO pakai spenda merah, kini ALLAH bayar cash kena sebiji atas dahi. Kita dengar apa pula spin taik mereka.

    ReplyDelete
  2. Kalau betul, ini namanya munafik.

    ReplyDelete
  3. ngehehehe.....poto chop....

    ReplyDelete
  4. diorang pegang sebab lepas tu nak bakar...tak baik buat Fitnah sesama Islam

    ReplyDelete
  5. Mungkin mereka menunjukkan kemarahan kepada Israel dan US.
    Bersangka baiklah penulis.
    takut2 jadi fitnah nanti..

    Salam perpaduan..:)

    ReplyDelete
  6. nak bagi tau ni yg sebelah kiri bendera usa,bezakannya dgn bendera malaysia;yg sebelah tu pulak nak bg tau ni bendera israel,apa sama dgn bendera pGr,apa maksud niru tu,bintang Daud,garisan melintang atas bwh...maklumlah ramai x kenal bendera 2 kembar lain mak bapak tu

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.