Friday, April 12, 2013

Pas Pusat Akan Adakan Mesyuarat Tergempar Berkenaan Isu Video Mustapha Ali esok


Difahamkan Pas Pusat akan adakan mesyuarat tergempar pada pagi esok bagi membincangkan berkenaan isu video Mustapha Ali yang dikatakan sedang diedarkan  oleh 'orang dalam' pakatan sendiri.

Pas Pusat mengambil langkah tunggu dan lihat berkenaan isu ini kerana isu ini merupakan isu berat dan mesyuarat perlu diadakan segera bagi mengambil tindakan selanjutnya.

Dalam keadaan menjelang pilihanraya masih ada duri dalam daging yang sanggup mengambil kesempatan terhadap rakan dalam pakatan sendiri.

16 comments:

Anonymous said...

Sebagai Ahli PAS, saya amat malu dan kecewa...Astaghfirullah

Anonymous said...

PAS ambil pendekatan tunggu, lihat, rewind, lihat kembali, capai sabun dan lancap.

Anonymous said...

Gila babi..bayar pakai duit derma ceramah ke? buat malu anak cucu sepanjang hayat mereka malu...

Anonymous said...

tu la sebab aku tak mau jadi ahli pas seumur hidup dari dulu.

aku lebih senang think for a BetterNation.

Anonymous said...

malu malu.................

Anonymous said...

Apa barang ni Pemimpin PAS?????? Hampir semua bermasalah.
Masalah sex haram dengan bini orang pun Pemimpin PAS,
Berkahlwat dengan bini orang dalam Gerabak Keretapi pun Pemimpin PAS,
Kebas duit anak yatim Memali pun Pemimpin PAS,
Fatwa Sesat Lagi Menyesatkan pun Pemimpin PAS,
Amanat Songsang pun Pemimpin PAS,
Pengemis Terhormat masa berceramah pun Pemimpin PAS,
Suka Fitnah juga Pemimpin PAS,
Doa yang buruk-buruk pada orang lain pun Pemimpin PAS,
Cakap tak serupa bikin pun Pemimpin PAS,
Sokong LBGT juga Pemimpin PAS,
Gadai Kesucian Islam juga Pemimpin PAS,
Lelong Kalimah Allah juga Pemimpin PAS,
Acu cuba try beritahu kawe hok mano Pemimpin PAS dok buat baik sehinggakan ambo pangkoh PAS?

Anonymous said...

Duit kutipan derma ahli PAS habis ke jalan kemaksiatan beginilah rupanya.. hancur PAS ada pemimpin macam ni...

Anonymous said...

Inilah parasit dalam PAS!

Anonymous said...

kih kih kih.. gua suka lu punya comment hahaa

Mohd Yusoff Kasim said...

Ini kah yang dikatakan membangun bersama Islam? Astaqfirullah alazim. Ia jadi iktibar pada kita semua jangan taksub kpd "kulit" dan branding "Islam". Penzina dilaknat Allah dan wajar direjam hingga mati mengikut hukum hudud.

Anonymous said...

Bkn org dlm sebar fitnah ini.ini kerja org. Umno yg memang suka gambar2 lucah.rakyat dh tahu

Anonymous said...

Peduli apa org umno suka sebar benda ni. Kalau korang pencacai PR dpt org punya aq rasa lg teruk korang buat. Silap2 siap tayang masa ceramah lagi pastu ajak lancap sama2. Terima la wei para pemimpin yg ko rasa maksum sangat bukannya baik sangat. Selama ni korang pencacai PR buta hati & akal.... boodoh....

Anonymous said...

yang buat kerja sebar video ni bebudak PKR nak pedajalkan stopa ali

Anonymous said...

Aku rs gelak besar je laa bile org2 kata neh video edit.blaja ke x

Anonymous said...

Fanatik betul org PR neh.xpnh hidop dlm reality.otak letak lutt.Cube dorg dapat video najib ke sp ke..lg jahanam

Anonymous said...

sebagai ahli umno aku gemo nengok video2 lucah ni.....

Post a Comment

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.