Monday, April 29, 2013

Pengganas Pas Haramjadah Di Kampung Sungai Rokam Sudah Dikenalpasti?


Pengganas di kampung Sungai Rokam sudah dikenalpasti iaitu bekas ketua Kampung semasa rejim cina DAP memerintah negeri Perak selama 11 bulan.

Nama beliau adalah Ali Bin Hussain merupakan bekas seorang guru yang dipecat secara terhormat oleh Jabatan Pelajaran negeri Perak kera mencabul anak muridnya sendiri....(sila rujuk fail di JPN negeri Perak)

Mangkok ini juga adalah Ketua Pas cawangan Kg Sungai Rokam. Semasa mangkok ini jadi ketua kampung selama 11 bulan dia menjadikan dewan kampung Sungai Rokam adalah harta Mak Bapak dia....dengan membawa tikar, bantal, periuk, belanga dan tinggal terus di dewan kg Sungai Rokam seolah-olah menjadikan dirinya mangsa bencana alam.

Bukan itu sahaja sekeliling dewan kg Sg Rokam digantung baju yang dibasuhnya termasuk seluar dalam putih sama seperti seluar dalam Stopa Ali...ini maklumat yang Sungai Rapat Online dapat daripada penduduk sekitar.

Siapa dibelakng Ali Hussain

Ali Hussain merupakan orang harapan Radzi Zainon calon Pas Sungai Rapat, mereka sering bertemu hampir setiap malam di medan selera kg Sungai Rokam iaitu dibelakang dewan orang ramai Kg Sg Rokam untuk membincangkan apa provokasi seterusnya yang perlu dilakukan supaya memperlihatkan Dato Hamidah sebagai ganas....

Ada satu hari terserempak dengan penyokong BN untuk merakamkan gambar Radzi Zainon dan Ali Hussain sedang berbincang maka beberapa penyokong pas mengejar dan rakaman gambar tak sempat diambil untuk dibuat bukti bahawa segala perbuatan provokasi yang dilakukan oleh Ali Hussain adalah perancangan jahat Radzi Zainon.

Ini terbukti apabila beberapa banner provokasi bodoh yang banyak dipasang disekitar kampung Sungai Rokam untuk apa...untuk mencetuskan kemarahan penyokong Barisan Nasional sedangkan dipihak Barisan Nasional langsung tidak membuat satu pun banner provokasi bodoh tersebut.

Pada malam program anak muda sokong BN, Ali Hussain dan Radhi Zainon sudah merancang sesuatu untuk menaikkan kemarahan penyokong BN.

Bagaimana dikatakan Ali Hussain dan Radzi Zainon adalah pengganas yang sudah dikenali, mereka sengaja memasang banner semasa program anak muda sokong BN sedang berjalan, belum pun habis program kami melihat lebih 50 Polis dari cawangan Khas dan FRU sudah mengelilingi dewan orang ramai.

Lalu kami bertanya kepada seorang polis yang mengetuai Ops tersebut mereka berkata kami menerima aduan daripada individu yang juga ketua Pas Kg Sungai Rokam bahawa satu satu serangan oleh pemuda penyokong BN akan berlaku terhadap semua banner-banner yang mereka pasang. 

Sedangkan diketika itu anak-anak muda sibuk menyertai program anak muda sokong BN didalam kawasan dewan orang ramai Kg Sungai Rokam yang juga dihadiri oleh Dato Hamidah Osman dan beberapa VIP.

Ini menunjukkan Pas memang sebuah parti haramjadah yang tidak sepatutnya diberi undi walaupun satu undi.

Apabila tercetusnya fenomena ini maka calon Pas Radzi Zainon yang malas turun padang dan malas berkempen boleh berehat panjang kerana menganggap isu ini boleh memenangkan Pas Sungai Rapat.

Satu berita yang baru diterima: Petang semalam Ali Bin Hussain telah membawa samseng seramai lebih 20 orang telah menyerang dan mengugut petugas di bilik gerakan BN di Kampung Sungai Rokam untuk membakar dan mencederakan petugas.

Laporan lanjut akan menyusul sebentar lagi

8 comments:

  1. patut muka macam kaki cabul je...

    ReplyDelete
  2. Belasah je mangkok ni

    ReplyDelete
  3. Aku penduduk kampung Sg Rokam dan aku tahu banyak tentang babi ni nampak macam alim tapi perangai macam iblis, memfitnah, mengata orang dialah no. 1. Port dia di medan selera dibelakang dewan kg Sg rokam

    ReplyDelete
  4. kalau kampong aku dia ni dah lama di tanam hidup hidup.hidup pun tak guna buat dosa aja.

    ReplyDelete
  5. Kesian Radhi Zainon berkawan dengan samseng Kg.Sg.Rokam.......carilah orang lain ,mengapa nak pilih orang yang sama perangai macam anwar,Stopa Ali,Mat Sabu.............

    ReplyDelete
  6. Ada kawan awok cakap, orang boyan cara nk layan dia, kita hayun kn je. Bior berayun boyan ni...

    ReplyDelete
  7. Aku kenal boyan ni dari masa aku kecik lagi. Mulut serupa longkang.Suku sakat dia yg duduk kat Jln Salak tu, hmmmmm 2x5. Perasan bagus.

    ReplyDelete
  8. Vote je lah dah ngundi blum? X mo vote cam biasa..dacing utk HO Sudah! Pasni tanggal banner jgn gado2 lg..sg.rokam di hati

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.