Monday, April 22, 2013

Penyokong Lee Bon Chye Menyamar Polis Menahan Beberapa Penduduk Akhirnya di Tahan Polis




Seorang penyokong Lee Boon Chye telah menyamar sebagai polis 'special branch' dengan menahan dan memukul beberapa penduduk tempatan kerana menghalangnya untuk membuat bilik gerakan. 

Bukan itu sahaja pemuda ini yang juga penyokong kuat Lee Boon Chye telah memaki hamun penduduk tempatan dengan perkataan yang kesat.

Menurut pemuda tersebut dia sebenarnya telah diupah oleh Lee Boon Chye untuk menakut-nakutkan penduduk supaya bilik gerakan dapat dibuka berhampiran dengan Bilik Gerakan Utama BN N43 Dun Sungai Rapat.

Semalam berlaku pergaduhan antara penyokong Barisan Nasional dan penyokong Lee Boon Chye apabila Lee Boon Chye dengan beberapa penyokongnya telah bertindak agresif untuk membuka bilik gerakan PKR berdekatan dengan bilik gerakan utama BN N43 Dun Sungai Rapat.

Ekoran itu lebih 20 orang polis dari Batu Gajah cuba meleraikannya namun kedegilan pihak Lee Boon Chye membuat pergaduhan terus berlaku.

Polis akhirnya menahan pemuda ini untuk disoalsiasat. Namun penyokong BN yang telah ditahan oleh polis SB PALSU ini juga telah membuat laporan polis supaya pihak polis dapat menyiasat dengan terperinci terhadap polis Palsu tersebut.

Sehubungan dengan itu penyokong BN juga telah membuat laporan polis terhadap Lee Boon Chye diatas provokasi yang dibuat olehnya dengan berniat jahat untuk melaga-lagakan sesama Melayu.


8 comments:

  1. Siapa laa sanggup jadi macai Lee Boncai ni weiiiiii.... hahahaha

    ReplyDelete
  2. Yang sanggup buat mcm ni ialah Melayu Barua Bangsat. Tunjukkan pada org melayu semua, apakah jaminan DAP untuk membantu org melayu, Yg ada, Hak Istimewa Org2 Melayu nak dihapuskan ada lah, Kalimah Allah nak digunapakai dlm bible ada lah, RAMD nak dihapuskan ada lah. Esok dgn muka2 bangsat ni pun kena halau, baru tau nasib kau.

    ReplyDelete
  3. hidup melayu...hidup melayu...tapi kalau dato Hamzah yang bertanding lagi ummphh...dapat lebih sikit dari dato hamidah bagi...dah berapa penggal bagi la orang lain pulak.. meluat dah tengok...oleh sebab benci aku undi bebas....hahahaha....hidup dato hamzah...

    ReplyDelete
  4. Orang Melayu akan jadi barua Cina utk sedikit duit.
    Bodoh.
    Melayu mudah lupa ..........

    ReplyDelete
  5. Bila masa Radhi yang membantah pembinaan sekolah Agama Rakyat dapat title ustaz

    ReplyDelete
  6. Hanya pembangkang sahaja yang seronok jika Hamzah bertanding sebab senang mereka lanyak tetapi Dato Hamidah sorryl ler

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.