Friday, April 12, 2013

PKR Nafi berdendam Dengan Mustapha Ali sehingga Mengedar Video Seksnya - N. Surendran


PKR menafikan dua ahlinya ditahan dan disiasat kerana menyebarkan video seks yang didakwa melibatkan seorang pemimpin tertinggi Pas di Besut, Terengganu semalam.

Naib Presidennya, N Surendran berkata, tuduhan itu tidak benar dan berasas untuk mengaitkan pembabitan ahli PKR.


Sementara itu bekas Ahli Parlimen Sungai Petani Datuk Johari Abdul menafikan PKR terlibat berdendam dengan Datuk Mustapha Ali sehingga memerangkap beliau dengan video seks ini. Kami pemimpin pkr bersimpati dengan Datuk Mustapha Ali, kata Johari Abdul.

"Tuduhan itu tidak berasas kerana mereka tidak ada bukti selagi belum tertangkap siapa yang mengedar rakyat tidak boleh menuduh PKR puncanya, kata N. Surendran

4 comments:

  1. abih tu yg korang tuduh umno tu bleh pulak... phuiii....

    ReplyDelete
  2. No problem.Nanti nik aziz fatwa , besi tak boleh jadi saksi.Sebab ini benda mati. Settle kan?

    ReplyDelete
  3. kalu umno dengki sangat kat setapa, hanya kawan rapat ajer yg tau aktiviti songsang ni. ahli umno mana nak tau setapa pi mana dan buat apa dalam bilik hotel. ye ke umno kasi umpan, setapa taraf wali tok guru boleh makan umpan. umno tau ke setapa nak masuk bilik mana dan standby dengan video cam. hanya kawan rapat jer yg tau dan dah makan wang besar. umno tak dapat untung pun dengan video ni. anwar bersedap dengan lubang taik, umno juga kena tempias konspirasi. hanya yg kuat buat maksiat dan berlagak alim jer yg orang nak kenakan. boleh buat wang besar dengan ugutan.

    ReplyDelete
  4. Sah memang Anwar pasang perangkap upah pelacur untuk jamu Stopa Ali

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.