Thursday, April 25, 2013

Tanda-tanda Pas Akan Pupus Bersama Cina DAP



Inilah tanda-tanda Pas akan pupus bersama saudara sebantalnya cina DAP apabila mereka buat ceramah berdekatan dengan ,arkas mereka tiada sambutan daripada penduduk tempatan. Mereka terpaksa mengimpot penyokong dari luar untuk menampakkan bahawa ceramah Pas mendapat sambutan.

Begitulah yang berlaku di Kampung Changkat Larang malam tadi dalam ghairah Pas untuk membuat ceramah berhadapan dengan ceramah daripada Barisan Nasional, mereka tidak sedar bahawa ceramah mereka tiada sambutan.

4 comments:

  1. Itu lah PAS yang sememangnya terdiri dari golongan mereka yang tak sadar diri & tak tahu malu! Dari bawah sampai lah pucuk pimpinan tertinggi. Mereka ingat orang masih tergila-gilakan janji penipu mereka. Mereka sangka mereka boleh memperbodohkan rakyat sampai kiamat. Sekarang mereka kena tanggung la akibatnya hasil dari penipuan, pembohongan & kebodohan mereka sendiri.... Tak tau la pulak kalau itu pun mereka nak salahkan UMNO. Heh!

    http://mycybertrooper.net.ms/

    ReplyDelete
  2. parti2 yg tak ada hala tuju serta amalkan budaya ganas tak akan diterima rakyat...rakyat pilih parti yg ada disiplin serta amalkan keharmonian...dalam hal ini BN menjadi pilihan rakyat!

    ReplyDelete
  3. yg ramaikan ceramah pembangkang ni orang luar je...bila kempen pru secara serentak bersendirian...orang2 luar ni kurang kerana mereka utamakan ceramah2 tempat masing2...sebab tu mereka ramai tu untuk provokasi je!

    ReplyDelete
  4. pengundi Cina pun dah bijak menilai...pemimpin yg leh bawa negara mencapai kejayaan dalam menguruskan ekonomi tentulah jadi pilihan kerana mereka rata2 adalah kaum yg terlibat dalam perniagaan...sebab tu Ah Jib Gor jadi pilihan!

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.