Thursday, April 11, 2013

Video Mirip Mustapha Ali Dikatakan Diedarkan Oleh 'Orang Dalam' PR sendiri


Video mirip Setiausaha Agong Pas Mustapha Ali yang sedang menyarung sarung nangka dikatakan telah diedar dengan hebatnya oleh 'orang dalam' pakatan Rakyat sendiri.

Mereka telah sekian lama tidak berpuashati dengan kenyataan Mustaffa Ali dalam isu Video Anwar Ibrahim.

Rasanya tak sanggup nak tengok!!!!

Baca Selanjutnya disini



6 comments:

  1. Aku baru nak sokong Pas bila tengok Mustapha Ali ngetot minah Indon terus tukar undi BN

    ReplyDelete
  2. ekekekeke.....aku dah mmg x suka pas....jadi 10x tak meluatt...

    ReplyDelete
  3. hahahahaha aku rasa pkr tuka nama parti kongkek rakyat

    ReplyDelete
  4. Dah tua bangka pun nak juga buat filem porno tak reti nak bertaubat ker puak2 ni

    ReplyDelete
  5. takpe kalau betul dia salah. kita buang dia.. ABU!

    ReplyDelete
  6. xbaik buat fitnah...pikir2kn lah...

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.