Friday, April 12, 2013

Video seks Hanya 'Inisiatif Politik' Rakyat Tetap memilih Pas Kerana Pas Akan Membangun Bersama Islam - Husam Musa


Klip video seks terbaru yang dikaitkan dengan seorang pemimpin PAS adalah 'inisiatif politik' yang sedikit pun tidak akan memberi kesan kepada Pakatan Rakyat, kata Naib Presiden PAS, Husam Musa.


"Malah rakyat akan terus kuat menyokong kami kerana kami telah dianiaya", kata Husan lagi.

"Biar polis siasat mengenainya. Kami sudah lali dengan perkara itu, kerana sudah ramai rakan kami terlibat dan kami buat tidak kisah. Saya beranggapan apa jua skandal yang didedahkan kini adalah bermotifkan politik dan rakyat akan setia bersama kami," katanya.

Sebelum itu pihak Polis akan memanggil Stopa Ali bagi mengenalpasti siapa perempuan yang ditidurinya supaya dalang yang terlibat dengan pembikinan video berdurasi 11 minit ini akan ditahan dengan segera.

6 comments:

  1. Waaalaaaan luuuuuuuApril 12, 2013 at 3:48 PM

    Kah Kah Kah betul tu lagi pun besi mana bole jadi bukti......stopa ali kan syiah bole nikah mutaah ehhh betul ke aku merapu ni......aku masih sokong PAS walau apa pun dia orang buat selepas tu aku pun bole buat lak Takebeer Alayammmmmmmmmsenggggggggggggg

    ReplyDelete
  2. Patut la mcm2 alasan xnk jlnkn hukum hudud rupanya byk sgt pmimpin pktan syaitan yg da jd syaitan.

    ReplyDelete
  3. Islam depan rakyat, belakang jadi iblis

    ReplyDelete
  4. buekkkk geli wa....muka mamat kambing jampari ni ceta pasal isle...

    ReplyDelete
  5. Menurut HUSAM ..."Biar polis siasat mengenainya. Kami sudah lali dengan perkara itu, kerana sudah ramai rakan kami terlibat dan kami buat tidak kisah. Saya beranggapan apa jua skandal yang didedahkan kini adalah bermotifkan politik dan rakyat akan setia bersama kami," katanya." Puh dah ramai rakan-rakan nya terlibat......memang kaki teruk Parti Setan nih!..

    ReplyDelete
  6. BUDU..BUrit dan DUit PAS bepisah tiada..

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.