Friday, April 12, 2013

Video Seks Stopa Ali Bukan Masalah Besar Buat Pas, Pas Rancang Buat sembahyang Hajat - Haji Hadi


Presiden Pas,Haji Hadi Awang menganggap penyebaran video seks  yang dikaitkan dengan Stopa Ali hanya sebagai fitnah dan bukan masalah besar kepada Pas pun.

Hadi kata perkara itu tidak serius dan pemimpin kanan Pas yang dianggap mangsa fitnah itu tidak perlu memberi penjelasan kepada parti kerana banyak lagi perkara lain yang perlu dibuat ketika ini. Rakyat semakin menyokong kita.

Hadi anggap video itu satu fitnah…lagi lama dia siar, lagi pahala banyak dapat kepada dia (pemimpin itu). Kita yakin benda itu tidak benar dan dia siar, dia berdosa, biarlah dia siar lagi luas lagi banyak dapat pahala.


Hadi kata Pas bercadang akan buat sembahyang hajat besar-besaran supaya manusia yang berwajah seperti pemimpin kanan dalam video tersebut akan dilaknat oleh Allah.

10 comments:

  1. Masalah akidah mcm ni pun dianggap perkara mudah?mmg bukan masalah besar bagi PAS, Lepas ni kalau remaja kata ulamak yg tua boleh buat, kami takkan tak boleh buat. Sapa nak tanggung. Sudah2lah nak bagi kenyataan songsang

    ReplyDelete
  2. Salam, yop

    Bagi mereka yg beragama mereka serah kepada Allah, sebarang penganiyaan dan pembohongan puak laknat Allah jua yg tahu, adi.. hang ada bukti mata ke melihat perkara terkutuk tu hnag pun dengar dari orang.. toksah lah meraban tunjuk hang alim sangat..., ingat sebaran fitnah in amat besar dosanya dan amat zalim pembuatnya, ingatlah allah lagi mahazalim.

    ReplyDelete
  3. Lagi c epat sembahyang hajat dibuat lagi bagus..dan stopa ali kenalah bersumpah seperti saiful bukhari jika beliau benar2 tidak bersalah..wallahualam

    ReplyDelete
  4. Kalu ada oreng kata semayang worang amenu dok dapat fahale dio mureh, hah kalu idop siang malam pagi petang tarak keje laen hanya pikior gimana nak reka pitnah worang, melaga lagakan worang spesis batuapiy inilah wajah ameno sabenarnya. Patotla ada worang kata semayang worang ameno tarak fahala, sebab apa kalu ada sket sket fahala pon sikit lagi diserah kepada worang yang dia pitnah tu kamedian tak cukup lagi diangkut pulak dosa woreng tu ke atas belakan si ameno-UnitedMonkeyNatlOrg. Kena dah pon perangai macam brok, buah kelapa hat dia petik tuh bukan dia yang punya, worang lain yang punya siap bahagi lagi tuan kebon berapa tuan berok berapa, tapi dalam bahagian tu share berok tarak, tapi dia buat jugak- inilah perangai berok amenu. Semayang ni ibadat hanya kapada ALLAH sahaja, hat puak puak yu dok buat tu adat bukannya ibadat, ni CAM ELOK ELOK sebab tu semayang dia TAK DAPAT mencegah diri dia dari kerja kerja fahsha dan mungkar. Nampak dia semayang, tapi oreng yang sama belatog di keday toto 4 nombog ekog, makan kedarah arak toksah cerita la- macam telan ayag sjuk, pungkog bini orang tak buleh lepa. Pasai tu kalu sebot hukom islam takot sangat. Ni dapat jalan cerita ni, nak habag bagi kat hampa, lepaeh tu hampa kenai kot golongan ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sentap nampak???!!!
      Lain kali jangan bongkak sangat cai.....
      Bersembahyang hajatlah korang utk hapuskan sesama islam....insyaAllah kena balik kat korang cai....

      Delete
  5. dorang nak dedah..lantak dorang lah....

    kita orang biasa-biasa nie....tau mana intan
    mana batu...

    pilihan ditangan sendiri....yg penting pilihlah pemimpin yg berakhlak
    yg bukan sahaja dimulut (kata) tp perbuatan dan amalan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes.....aku sokong...jgn undi penipu dan pelakon lucah....

      Delete
  6. inilah diantara perkara yg memalukan AGAMA ISLAM,BANGSA MELAYU DAN NEGARA MALAYSIA......

    ReplyDelete
  7. Stopa Ali dah mgaku buta. Silap hari bulan, dia pulak kena laknat. x payah lah guna solat tu nak laknat org. Doakan dia bertaubat.

    ReplyDelete
  8. itu pun berkat sembahyang hajat pr minta kebenaran..lepas ni buat sembahyang hajat lagi banyak keburukan pr terserlah

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.