Saturday, May 4, 2013

Anda Sanggup Ker Nak Undi Orang Biadap Macam ni?

Sebagai umat Islam sanggup ker anda mengundi orang yang menghianat Islam. Calon Pas ini telah melakukan perbuatan biadap dan kurang ajar dengan mengetuai demonstrasi bersama penduduk Cina menentang pembinaan Sekolah Agama Rakyat.



Demi undi penduduk cina Radzi Zainon sanggup bertindak biadap dan kurang ajar terhadap masyarakat Islam.

Fikir-fikirkanlah sebelum anda pergi mengundi...gambar ini bukan disuperimpose seperti yang yang didakwa oleh Radzi Zanon tetapi diambil daripada wartawan China Press.


5 comments:

  1. Nak buat camne...

    PAS MEMANG BODOH

    ReplyDelete
  2. saya akan balik dari KL mengundi untuk kuburkan Radzi Zainon esok. Walaupun belanjanya mahal, saya akan balik mengundi.

    2008 undi PAS/PKR skg undi BN.

    ReplyDelete
  3. Aku juga sedang dalam perjalanan daripada Johor bersama isteri dan 6 anak-anak saya. Kami ada 5 pengundi untuk balik dan hancurkan Pas Dun Sungai Rapat

    ReplyDelete
  4. Tadi saya keluar di Tol Simpang Pulai dan saya bangga dengan calon BN Dun Sungai Rapat Kak Midah yang sanggup berpanas menunggu perantau balik untuk mengundi dan saya juga ada membunyikan Hon...esok saya dan isteri saya pasti akan mengundi Kak Midah

    ReplyDelete
  5. dulu p.r..kini bn

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.