Wednesday, May 1, 2013

Ini Dia Blogger Sungai Rapat Online Sebenarnya


Blogger kencing manis tersalah 'tembak' sebenarnya ini dia blogger Sungai Rapat Online beliau bukan bekas tentera, beliau bekerja di Public Bank jalan Yang Khalsom di bahagian pinjaman kereta. Nama sebenar saya adalah Azizul Nizam. Kalau nak jumpa saya datanglah ke Public Bank jalan Yang Khalsom.

Blogger kencing manis Ali bin Hussain perlu lebih teliti supaya tidak memasukkan gambar orang lain sebagai blogger Sungai Rapat Online.

Gambar ini dirakam oleh blogger Ajijoi ketika proses penamaan calon pada 20 April 2013.


Apa pun selagi ada ketua cawangan Pas kg Sg Rokam/ blogger AlHussyen selagi itulah keganasan tidak akan berhenti......tanya orang kampung perangai buruk mangkok ni yang berusia 67 tahun.

Bukan nak menghina tetapi itulah hakikatnya. Dua hari lepas blogger ini dan Radzi Zainon telah menyerang rumah ketua kampung Sungai Rokam kerana tidak puashati tidak dapat meletakkan banner provokasi mereka....laporan polis telah dibuat ke atas blogger ini dan calon Pas Dun Sungai Rapat Radzi Zainon


8 comments:

  1. Geng2 Pak Maunnnnn.

    ReplyDelete
  2. Hidup Sungai Rapat...........teruskan perjuangan kita,Allah bersama kita,Allahuakbar..........Dato Hamidah bekerja.Bukan retorik.Berusaha membantu rakyat.......bukan menabur air liur sia-sia.Jika ada yang sabotaj itu kerja gila namanya........jika pembangkang mengutuk mengata,itu petanda mereka lemah dan serba kekurangan...........kurang membantu rakyat,fitnah ajerrrrrr.

    ReplyDelete
  3. mcm penyamun je rupanya

    ReplyDelete
  4. betul tuuuu dulu aku setinggan di kampung niiii Dato Midah berusaha memberi geran tanah sekarang kami tak duduk di tanah haram lagi,syukur lah.Bukan semua orang mampu buat macam ni......besar pahalanya,ganjaran hingga ke akhirat.Seperti jasa Allahyarham Tun Razak mengujudkan felda dulu.......penduduk felda senang ke anak cucu,dari sehelai sepinggang kini mereka ada ladang luas,rumah banglo.........semoga Allah mencucuri Rahmat keatas roh Allahyarham.

    ReplyDelete
  5. blogger pas mengutuk Sunnah Rasulullah,mengutuk sunnah Nabi Muhammad saw.Nikah dengan janda Jaaaauuuuuh lebih mulia dari membayar janda untuk dijimak seperti yang dibuat oleh SETIA USAHA AGUNG PAS.PR penuh dengan noda,parti nampak mulia tapi hipokrit

    ReplyDelete
  6. Berani kau fitnah tanpa bukti kukuh tak takut kah kau dengan neraka Allah SWT

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.