Sunday, May 5, 2013

Kejadian Sebenar Kejadian Berdarah Yang disorok Oleh Pakatan haram


Allah tidak akan meredhakan kemenangan kepada parti Pakatan haram.

Dun Sungai Rapat BN berjaya mendahului Pas/pakatan Haram dengan majoriti lebih 2000 undi.

11 comments:

  1. orang bukan melayu bertepuk tangan milahat sesama melayu bergaduh..lebih teruk mengaku dirinya ISLAM

    ReplyDelete
  2. Saman je pas bangang ni parti sontot anwar gi mampos

    ReplyDelete
  3. Memang ptut kene balun.. bodos duk tolok moto org tu buat apa..

    ReplyDelete
  4. org berhenti kau ketuk pala dia memang lah org marah bongok...

    ReplyDelete
  5. bodoh punya PR! PAS macam ni ke nak tadbir kalau dengan islam sendiri nak baling objek kat orang macam tu?

    ReplyDelete
  6. sakit nye hati aku tengok pkr ni..x ada kje lain ke..wat ke bodoh ni....

    ReplyDelete
  7. Pergi kacau Harimau Sedang tidur . ne lah akibat dia . Bodoh buat kat tengah jalan . kat tempat lain ada . buat kecoh ne memang Puak PR le

    ReplyDelete
  8. memang sial la diorang nie..org PR nie la yg bnyk semai kebencian..sbb dh kena racun dgn pemikiran racism DAP..melayu dlm PR sumer diperbodohkan..

    ReplyDelete
  9. malayu sulah gado...banyak mabut..

    ReplyDelete
  10. Yong bangga dengan keberanian bangsa Melayu,kita kena kuat tapi bersatulah.Kita tunjukkan pada bangsa lain yang kita berani berperang mempertahankan negara kita bila di perangi/diceroboh.........anggaplah peristiwa 4Mei itu sebagai pengalaman ..........tapi jadikan pengajaran. Melayu wajib bersatu supaya kita lebih kuat.Anak Melayu jangan jadi layu dan lembik.

    ReplyDelete
  11. Cina bersatu Melayu bercerai.....SYABAS kerana Cina telah berjaya memecah belahkan umat Melayu Islam....tak lama lagi Malaysia akan bergabung dengan Singapura bukan Singapura yang bergabung dengan Malaysia dan Melayu Malaysia akan menjadi seperti Melayu Singapura...Sedar-sedar lah wahai kaum Melayu...

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.