Wednesday, May 1, 2013

Mangkok Ni Cabar Ada Sesiapa Nak Debat Dengannya Mengenai Aksi Ganas Stopa Ali?


Ada sesiapa dalam Malaysia ni berani nak berdebat dengannya mengenai video Stopa Ali. Mangkok ni sedia berhadapan dengan sesiapa sahaja termasuk pemimpin-pemimpin PKR yang telah merakamkan dan mendedahkan aksi 'ganas' Stopa Ali.

Dikatakan mangkok ni ada cara tersendiri untuk menafikannya. Mankok ni merupakan balaci kepada calon Pas Sungai Rapat Radzi Zainon.

6 comments:

  1. kalau saudara dan ahli BN yang lain berasa kalian di pihak yang benar. Pihak yang mengatakan video itu benar, tampil lah kehadapan. ayauh berdebat secara terbuka. jgn duduk hanya menghina orang lain sahaja. Video boleh sahaja kita edit. Mungkin ada yang percaya tapi ingat Allah itu Maha Melihat, Maha Mengetahui. Di akhirat kelak, Allah tanya semua nie. Tampilkan 4 orang saksi. Jangan hanya ikutkan kata pihak atasan. Jgn duk asyik buka aib orang di blog, kelak di akhirat aib kita pula akan dibuka. Beristighfarlah. Semoga Allah merahmati saudara :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apala asyk nak debat je.takde keje lain ka?

      Delete
  2. Aku berani bagitau kat mana tempatnya, tarikh dan masa...gua akan pergi sokong jer tinggi bodoh macam telur

    ReplyDelete
  3. tengok dlm net bukan tengok sendiri keris masuk ke sarong, mcm mane nak disabitkan. tp yg tak boleh nak sabit tak semestinya kesalahan tak berlaku terutamanya bila ade bukti lain (dlm bentuk bayyinah).

    ReplyDelete
  4. Salam. Saya ada satu Pengalman dimana saya ada terjumpa dengan seorang yan nampak Berpengaruh semasa berhenti minum air disatu kedai diDungun. Orang ini megata bahawa dia dan Stopa adalah rakan sejak kecil. Waktu zaman.sekolah mereka selalu mandi telanjang dipantai. Dalam masa itu mereka sering megukur kemaluan masing..Walaupun perkara ini telah lama berlalu namun orang ini kata hanya tengok barang sulit nya sj dah dapat sahkan bahawa Pemilik Barang Sulit itu adalah siStopa punya.. TAK TIPU PUNYA.

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.