Sunday, May 12, 2013

Nazri Cabar Anwar hapuskan Ketuanan Melayu Di Negeri Selangor..Itu Pun Kalau beranilah


Ahli Parlimen Padang Rengas Dato Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz mencabar ketua pengkhianat bangsa Anwar Ibrahim agar menghapuskan ketuanan Melayu yang dicanangkan diseluruh negara di negeri Selangor.

Oleh kerana di negeri Selangor mereka mendapat majoriti 2/3 jadi Anwar dan kuncu-kuncunya termasuk cina DAP boleh meminda perlembagaan agar status bumiputera di negeri Selangor dimansuhkan.

"Saya yakin Pas, DAP dan PKR akan bersetuju jika ketuanan Melayu dihapuskan kerana mereka tidak pernah mengaku mereka adalah orang Melayu", kata Nazri.

12 comments:

  1. anwar tak kan berani...
    meroyan jerrr lebihh..kahh kahh

    ReplyDelete
  2. Anwar harus menghapuskan Ketuanan Melayu di Selangor. Pakatan Rakyat boleh pinda perlembagaan negeri sebab mereka mempunyai majoriti 2/3.
    Melayu Shah Alam mesti gembira menyokong langkah ini.
    Bila lagi nak guna kuasa?

    ReplyDelete
  3. Saya tak faham! Dalam video kat atas tu, di mana Polis???

    ReplyDelete
  4. Melayu sama Melayu gadoh, cina dapat kuasa.

    ReplyDelete
  5. Hanya berapa hari saja kita menikmati kemewahan hidup ne...berapa banyak harta yg mampu kita bawa ke alam kubur.....ingatlah sekali nikamat ditarik masa itu rakan sekeliling tidak mampu menahanya ....siapa yg akan mendoakan kita semua ingatlah hidup hanya sementara....

    ReplyDelete
  6. jenis rupa aja manusia, tp perangai binatang

    ReplyDelete
  7. ambil tindakan tegas kpd gury yg terang2 sokong p.r..dlm facebook belambak..

    ReplyDelete
  8. Bangang punya menteri

    ReplyDelete
  9. Mari kita ramai-ramai sokong MB Trengganu, memang setuju, kawasan BN menang kita jalankan kewajipan serta AKU JANJI. Yang kalah biar PAKATAN buat kerja. Inilah masanya PAKATAN selinsing tangan baju turun padang buat kerja servis baik baik pengundi kawasan masing-masing, BN & Kjaan pusat ambil iktibar jgn kena kencing lagi, PAKaTAN senang lenang kempen keluar daerah, BN/UMNO juga kena buat kerja. Tak perlu lagi fikir hal orang lain melainkan hal berkaitan pengundi yg menyokong kita. Mereka wajib diberi perhatian bukan mereka yg tak mengenang budi dan mengambil kesempatan berceramah siang malam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang betul. UMNO bantu pun belum tentu mereka akan memangkah calon UMNO di PRU akan datang.

      Delete
  10. Setuju sangat. Siapa tak sokong kerajaan, jangan buat apa-apa pembangunan di tempat mereka.

    ReplyDelete
  11. hapuskan ketuanan melayu ..sudah hampir 56 tahun malaysia merdeka,melayu berkuasa...cina yang banyak membantu ekonomi malaysia,,tanpa cina ,malaysia akan jadi mcm timor leste atau zimbabwe...melayu semuanya pemalas...cina rajin..walaupun bilangannya sedikit tapi boleh mengalahkan melayu dalam ekonomi....Dengar sini orang melayu..tanah ini milik Allah bukan milik melayu...semuanya disediakan untuk makhluk yang diciptakannya...hancurkan rasis ini , agar mencerminkan islam yang adil dan sebagai bangsa yang bermaruah...

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.