Friday, May 3, 2013

Tahniah Dato Hamidah: Seorang Lagi Penyokong Tegar Pas Berjaya Dipulihkan



Semakin dekat dengan pilihanraya semakin ramai penyokong pembangkang mula insaf dan sedar atas kesilapan yang lalu.

Seorang lagi penyokong tegar Pas di Taman Desa Aman berjaya dipulihkan menjadi penyokong Barisan Nasional. Menurut beliau Pas tidak membuat apa-apa pun untuk membantu rakyat sedangkan mereka asyik setiap malam membuat ceramah memaki hamun rakan sesama Islam sendiri.

Menurut Dato Hamidah Osman calon BN N43 Dun Sungai Rapat, kerajaan telah banyak membantu rakyat dan jika kita lihat produk 1 Malaysia sahaja sebanyak 200 produk seperti BR1M, KR1M, TR1M dan banyak lagi.

"Itu baru 4 tahun Dato Seri Mohd Najib menjadi Perdana Menteri dan bayangkan jika rakyat memberi 5 tahun lagi peluang kepadanya untuk memerintah negera sudah tentu banyak lagi produk akab dihasilkan demi untuk rakyat, kata Dato Hamidah Osman ketika bersarapan pagi di Taman Desa Aman pagi tadi.





1 comment:

  1. Bloger2 pecacai di sini tengah perah otak nak spin berita ni. Ok la aku beri korang antara yang paling popular nak spin macam yang Nuar Berahim ajar:
    1. Katakan orang nih dibayar oleh Kak Midah suruh masuk UMNO.
    2. Orang nih bukannya ahli PAS pun.
    3. Dia ni bekas ahli UMNO yang masuk PAS kerana nak cari makan tapi kerana PAS sedar tentang perangainya, lalu PAS pun menolaknya.
    4. Anaknya dah kahwin dengan orang kaya UMNO sebab tu dia terpaksa menurut kehendak anak dan isterinya yang termakan dengan kemewahan UMNO.
    5. Dia masuk UMNOpun tak menjejaskan PAS kerana dah tak aktif lagi.

    Ok bloger pecacai, apa lagi, pilihla salah satu atau kesemua dari point ini untuk spin. Mudah kan sebab dah tolong korang untuk berfikir.

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.