Tuesday, June 4, 2013

Hanya Orang Cina DAP Sahaja Berdemonstrasi Bersama Anwar Dajal



Sebelum ini Pesuruhjaya Tinggi Bangladesh ke Malaysia, A.K.M. Atiqur Rahman menyifatkan dakwaan kemasukan kira-kira 40,000 rakyat negara itu sebagai pengundi hantu dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) lalu sebagai tidak masuk akal dan jelas merupakan propaganda jahat parti pembangkang yang diterajui oleh Anwar Ibrahim.

Setelah diteliti memang benar ada yang membawa masuk seramai 40,000 rakyat Bangladesh untuk mengundi tetapi semua mereka adalah pakatan haram(lihat gambar di atas)


Anwar pun mulalah memukul canang kononnya BN membawa 40,000 bangla tetapi sebenarnya dialah yang membawa masuk Bangla ini.

Dengan otak dajal, Anwar terus menghasut rakyat hari demi hari tetapi yang paling ramai berdemonstrasi adalah anak-anak muda Cina yang menyokong cina DAP.Seperti yang diperkatakan oleh rakan karib Anwar Bekas pengasas Parti Keadilan Rakyat (PKR), Ng Lum Yong, Anwar Ibrahim sememangnya jahat seperti dajal sanggup memusnahkan negara sendiri demi untuk memuaskan nafsu dan dendam kesumatnya. 
Anwar terus menerus menyalahkan Barisan Nasional (BN) dan UMNO sebagai dalang di sebalik insiden tersebut sedangkan dialah dajal yang merosakkan manusia dimukabumi ini.
Kata-kata Ezam Mohd Noor bahawa Anwar Ibrahim cuba mengalih pandangan rakyat daripada tiga perkara itu ialah rayuan kes liwat Mohd. Saiful Bukhari Azlan, isu pencerobohan kumpulan pengganas Kiram di Lahad Datu, Sabah dan pendedahan bekas rakan karibnya, Datuk S. Nallakaruppan berhubung aktiviti seks beliau, memang ada benarnya.

Pemansuhan ISA yang didesak oleh pembangkang sebelum PRU13 merupakan satu perangkap buat kerajaan kerana dengan pemansuhan ISA kerajaan tidak boleh berbuat apa-apa terhadap Anwar Ibrahim.

Sedangkan di Singapura Akta yang sama dengan ISA terus di laksanakan oleh negara Republik tersebut tanpa bantahan dan kini kerajaan dalam dilema apa akta untuk digunapakai bagi menangkap Anwar Dajal ini.

Kerajaan sewajarnya sudah pun menahan Anwar Ibrahim dan rakyat semakin muak lakonan Anwar Dajal ini sehingga menghalang pertumbuhan ekonomi negara.

Percayalah jika Anwar Dajal masih dibiarkan, beliau akan menghasut dan terus menghasut sehingga PRU14 nanti.

6 comments:

  1. harap harap lepas ni mat bangla dihantar pulang kenegara mereka semula..harap laksanakan dgn cepat..saya pasti hanya yg tinggal orang cina sahaja yg buat demo tu nanti..orang melayu dah tak minat..buang masa dan duit aje...

    ReplyDelete
  2. mat bangla yg sudah dibeli olih pkr..lepas ni kamu bolih balik kenegara kamu..kurang ajar punya banglaaa.

    ReplyDelete
  3. Betul ...Anwar Dajjal ...memang dajjal sungguh..

    ReplyDelete
  4. Kes Bangla ni temberang jea. Tapi nak tanya jugak, mana pegi pelajar2 dari China? Puak2 nie check bangla masa PRU aritu, ade sapa2 check kat minah2 china ni x?

    ReplyDelete
  5. Aku memang dah agak Mat Bangla, pelajar cina, pelawat cina digunakan sebagai pengundi pakatan Haram

    ReplyDelete
  6. Disyaki Bangladesh yang macam penyangak tak sedar diri sokong DAP kit-SIAL ini bukan Islam - sila lihat http://www.bangla2000.com/bangladesh/religion.shtm. Kata artikel ini, puak Kristian makin meningkat dengan agresiv - yang takutnya bukan Kristian biasa tetapi puak PENGGANAS Kristian Zionis, yang tujuan utama nak menghapuskan umat Islam dan agama Islam, termasuk di bumi pusaka nenek moyang berzaman Melayu/Islam dan Bumiputera lain kita ini! Maka UMNO/K'jaan mesti memastikan rakyat asing yang buat huru hara kat Malaysia ini terutamanya yang benci orang Melayu/Islam dan undang-undang negara ini DIHALAU segera dan selamanya jangan beri masuk lagi, supaya Islam sentiasa terjaga di bumi kita ini!

    MAKCIK Tempurung.

    (PERHATIAN: ada PENYAMUN penakut disyaki dari DAP/PKR durjana yang sekarang meniru gelaran saya tetapi sebagai "Pakcik Tempurung/Temporung" untuk mengelirukan pembaca).

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.