Saturday, June 22, 2013

Perhimpunan Syaitan 505: Anak Melayu Terus diperbodohkan Oleh Cina Lakhanat


Terkini semakin ramai mahasiswa Universiti Malaysia(UM) turun bersama dalam perhimpunan syaitan 505 dengan tujuan untuk menjatuhkan pemerintahan Melayu kemudian hendak digantikan dengan cina DAP.

Mungkin mereka merasakan cina DAP yang kafir akan memerintah mereka dengan lebih adil.

Apakah yang ada dalam kepala hotak mahasiswa ini sehinggakan mereka terus menyokong kafir harbi yang sememangnya sengaja untuk menjahanamkan negara Islam seperti Malaysia.

Mungkin mereka beranggapan Malaysia sewajarnya menjadi seperti negara Iraq, Mesir, Syria, Lybia dan beberapa negara Arab yang sudah jadi padang jarak padang terkukur.




16 comments:

  1. Apa boleh buat mahasewel UM sanggup jadi kuda tunggangan Cina DAP. Jadi berani buat beranilah tanggung. Jangan kata Polis atau ATM kejam, mereka hanya menjalankan tugas menjaga keamanan Negara dan rakyat Malaysia yang cintakan kedamaian!

    ReplyDelete
  2. BABI punya ANWAR IBRAHIM...manusia JAHANAMMMMMMMMMM..........

    ReplyDelete
  3. TAK PERLU MARAH PADA ANWAR IBRAHIM..MEMANG PERANGAINYA.. MACAM KITA MARAH PADA ANJING CIUM TAHI DAN MENYALAK, MEMANG PERANGAINYA..
    YANG PALING PENTING MESTI ADA SESEORANG YANG BERANI BUNUHNYA, APA CARA SEKALI PUN, BOM, TEMBAK, SULA DSBNYA..
    BARU AMAN DUNIA NI...

    ReplyDelete
  4. anak2 melayu yg berdemo tu memang bodoh walaupun berpelajaran tinggi...baru tau ke??!!!

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum admin dan semua pembaca,

    Iklankan barangan yang ingin dijual atau perniagaan anda di laman web www.produkmuslim.info

    Kerjasama anda membantu Produk Muslim diucapkan ribuan terima kasih

    ReplyDelete
  6. semua nya dengan Allah dan keHendak Nya. akan di tunjuk kan cepat atau lambat.
    setiap pemimpin dilantik dengan keHendak nya.
    bukan dengan jalan ke padang merbuk..
    yang hadir di sana dan dijalanan hanya pengikut2 nya sahaja..
    naik bosan tengok kau orang.
    Raayat yang sebenar sedang duduk di rumah bermesra dengan keluarga yang bahagia.
    sedar lah ..anda telah di pergunakan.
    penat kan berjalan. termengah2 aku tengok ,berpeluh2.
    siap pegang pinggang lagi.
    dah lah tak pernah exercise. kesian aku tengok.
    dari kau agong2kan pemimpin yang kalah tak menang2 tu.
    lebeh baik kita agongkan malam nisfu saaban banyak berkat nya.

    ReplyDelete
  7. dharap kementrian pelajaran dan pehak2 universiti amik tindakan yg paling keras terhadap pelajar2 yg terlibat dgn demo haram ini

    ReplyDelete
  8. mereka ni belum berpelajaran tinggi
    cuma nasih belajar di pusat pelajaran tinggi..
    tak habis lagi belajar..
    masih bodoh.
    cuba tengok iklan kerja kosong dan baca.
    dikriminasi tetap ada dalam pilih pekerjaan
    .pikir2lah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diorang blom paham kehidupan lagi... bila dia mula nampak camana rendah nya bangsa melayu ni pd mata cina baru diorang tau.... kat eropah kat us kat australia pon x kasi muka bangsa cina ni jadi pemimpin...

      Delete
  9. dah kata dah ... dah sejuk .... lain kali ajelah .... nuar pun dah lelah .... tiada penganti ... cuma sial guan eng tu masih berperanan disokong oleh melayu bahlul .. tapi rasenye hadi pun dah lelah sbb kehilangan pok nik .. maka lepas ni berkuburlah pakatan bercerai dah tak boleh bersatu lagi ... hanya umno lah pendamai dan diharap penganti baru mca & gerakan boleh berperanan mengembalikan pp ke pangkuan bn. rasanye pimpinan baru pas akan masuk kepangkuan bn apabila hadi sudah hilang tempat... yg lain2 dlm pas tiada kuat pengaruh semacam hadi & pok nik. banyak sangat grup2 pecahan yang tak selari semacam menyokong hadi & pok nok. (mereka sebenar berpecah dengan banyak grup2 yang tidak bersatu.) grup husam kecil... dan seumpamanye.
    pkr akan lupuh dan menuju perpecahan pabila nuar dan mula tak bertaring lagi. syukur pada tuhan bn masih mampu bertahun, cuma nasihat mamtan yang hebat itu perlu di terjemahan melalui langkah2 proaktif. mana yang menyeleweng lebihkan perjuangan individu perlu dihidu dan cepat2 cantaskan. selangor harus diambil semula dan ini adalah sasaran pru14. semoga sukses. hidup umno hidup bn hidup malaysia menjadi pelopor melayu islam bakal meminpin dunia.

    ReplyDelete

  10. 90% muka bodoh jadi BARUAH pemimpin gila adalah MELAYU/MELAYU/MELAYU yg buang masa dan berhimpun di black505.

    pakaian hitam baju rasmi dimajlis kematian cina, itulah sumpahan yg MELAYU banggang hari ini dan sedia jadi babi tunggangan dan anjing untuk menyalak semata-mata menyalahkan KERAJAAN. TAPI babi dan anjing ni mana ada otak nak fikir, APA SUMBANGAN mereka selama ni pada negara!!! mereka macam robot pak turut apa saja yg tauke dia suruh buat. KASIHAN melayu banggang....

    MAHASEWEL yh terpengaruh hasutan pembangkang, tentunya mahasewel yg mudah rosak akhlak walau luaran bertudung nampak alim, alim jelmaan syaitan.

    DUNIA gelak menilai kepimpinan pembangkang yg banggang dinegara ini. TIDAK terima keputusan PRU 13, TAPI dinegeri yg mereka menang, bubarkanlah calun-calun mereka yg menang, kenapa angkat dan terima jawatan??? TAMBAH banggang dan gila setiap hari pembangkang dinegara ini, perangai begini dilakukan dilain negara tak akan panjang nyawa atau paling baik dihumban ke penjara hingga mampos.

    ReplyDelete
  11. Mahasiswa melayu mcm ni time demo pembangkang ni brutal kemain....tapi bila dah graduate ramai yg x dpt keje...masa interview fail tak tau speaking n tak knowledgeable....malu daaaaaaa....

    ReplyDelete
  12. Tangkap je, lepas tu buang universiti, jangan bagi pinjaman dan biasiswa. Dapat gambar muka pun dah ok.

    ReplyDelete
  13. Siapa sebenarnya Lim Kit Siang-DAP ni? Ikut sejarah, dia ni dulu bekas setiusaha parti PAP yg dipengerusikan oleh Lee Kuan Yew di Singapore. Apa agenda mereka? Seperti yang diperjuangkan di singapore, matlamat akhir mereka ialah untuk menghapuskan hak2 orang melayu dan sistem beraja di Malaysia. Nak sokong lagi ke?

    ReplyDelete
  14. Jangan lupa - ada Kristian Zionis Malaysia, Filipina atau Indonesia, yang menyamar sebagai orang Islam, termasuk memakai tudung. Sebenarnya fahaman evangelis Kristian Zionis adalah agama Syaitan yang amat anti-Islam, amat tamak dengan kebendaan dan wang,ingin MENGKRISTIAN-MENGYAHUDIKANkan seramai mungkin orang Islam/bukan Islam termasuk dengan penipuan, dan menyokong sepenuhnya penjajahan ganas kuasa Barat-Israel ke atas orang/negara Islam, contohnya di Palestin, Libya, Iraq, Syria dan kemudian ke Lebanon dan Iran - terutamanya dengan melagakan puak Syiah dan Sunni untuk memecah-belahkan umat Islam).

    Seorang dari puak Kristian Zionis ini jadi ketua, dah cukup untuk menghasut anak-anak Melayu/Islam untuk jadi macam SAMSENG/PENGGANAS DAPigs/Red PIGGYbean militia/PKR (macam ketua pengganas Kristian Zionis, terutamanya ejen-ejen CIA-MI5-Mossad, di Syria sekarang yang menyamar jadi pejuang Islam 'jihad' , untuk menjajah Syria yang minyak-gas bertimbun)! Bila Malaysia ini dah jadi "greater Israel" di Timur, yang merangkumi gabungan Singapura dan yang penuh minyak-gas bertimbun, Malaysia dan Indonesia, baru padan muka anak-anak Melayu/Islam yang terus hanyut diSAJIKAN jamuan nanah berkudis penjajah Barat-Israel dengan sekutu mereka dari DAPigs/Red PIGGYbean militia/PKR!

    Maka, tak mustahil di masa akan datang, anak-anak/cucu-cicit kita, Bumiputera terutamanya yang Islam, hanya diterima sebagai peminta sedekah, orang gaji atau pengutip sampah macam Bumiputera Islam Palestin atau Bumiputera Melayu miskin di kawasan 'slum' di Filipina (kebanyakan Bumiputera Melayu di Filipina telah dikristiankan penjajah Sepanyol, kecuali yang syukur masih Islam di Minadanao - sebab itu penjajah Barat-Israel dan sekutunya dari puak Kristian Zionis Filipina ingin menawan Mindanao, yang juga penuh minyak-gas).

    MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

    (PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAPigs/PKR/Red Piggybeans militia durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai "Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung" untuk mengelirukan pembaca - mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)




    ReplyDelete
  15. Geram Sesangat Tengok Melayu Cepat BangangJune 26, 2013 at 2:59 AM

    KALAU NAK TAU: LKS babi sepet yg tau cakap 'honk-honk' dlm bahasa melayu tu adalah ANAK SAUDARA LKY singapork.

    babi ni tetap akan 'pelat babi' sampai mampos krn species babi ni tak akan mau belajar bercakap dgn betul dlm bahasa melayu krn mrk menunggu peluang memerintah Malaysia dan terus tukar bahasa rasmi kpd bahasa babi tongsan.

    anak2 kera jadian Melayu tu adalah sbhgn dari keldai tunggangan LKS babi sepet saja sblm sampai hajat, bila dah dapat kuasa nanti siaplah bagaimana babi2 sepet ni kerjakan sampai nak makan pun nanti satu keluarga kena ikat perut.

    kalau anak2 kera jadian Melayu tu nak tau mcmana babi2 sepet tu perhambakan pekerja2 Melayu kat dlm sykt2 cina babi sepet ni, habis belajar nanti mintak kerja dgn sykt babi sepet, baru tau. Ini tak, masa belajar lagi dah kutuk kerajaan konon zalim lah, diskriminasi lah, rejim jahat lah, tapi habis belajar cari pulak kerja dgn kerajaan (BN pulak tu). Cuba kerja dgn babi2 sepet ni baru tau siapa yg zalim sbnrnya. Jgn tau melalak melolong saja ...

    (Komen ni mmg dlm bahasa mencarut mengutuk, tapi rasanya berfakta. Kalau menyalahi adab diblog ni, tlg jgn siarkan, maaf dan terima kasih)

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.