Wednesday, July 17, 2013

Butiran Alvin dan Vivian yang menghina Islam untuk tindakan Jangan Asyik Beri Amaran jer


Ini butiran terperinci mengenai dua ekoq cina sial yang menghina Islam. Kementerian jangan asyik beri amaran jer. Kalau Di Iran dalam lama kena hukum bunuh.

Susuah kalau politik nak dicampuraduk dalam kes macam ini sehinggakan nak ambik tindakan pun takut.

Recent address 2013/01/18:
Alvin Tan
Add: 468-14-18 Kompleks Mutiara Jalan Ipoh Batu 3 1/2 Kuala Lumpur,
Kuala Lumpur 51200 Malaysia
Contact: +60 182693676 603-62723870 012-6780170

tanjyeyee@gmail.com
alvintan_88@hotmail.com
alvin.fezzl (Skype)

Alamat IC: NO 6 JALAN KENANGA SD9/2B, BANDAR SRI DAMANSARA 52200,
WILAYAH PERSEKUTUAN KUALA LUMPUR

Alvin Tan's Family: TAN JYE YNG 860129145164 NO 6 JALAN KENANGA SD
9/2B BANDAR SRI DAMANSARA
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vivian Lee @ LEE MAY LING
Noic : 890519015418
NO 12 JALAN LEMBAH 4 TAMAN DESA JAYA 81100 JOHOR BAHRU JOHOR
alvivi.swingers@gmail.com

Vivian lee family: MA SWEE PING
Noic: 591005015250
12, JALAN LEMBAH 4, TAMAN DESA JAYA, JOHOR BAHRU 81100 JOHOR

CHAREESSA CHEE ERN HWAY (facebook sister)
Noic: 911006016634
NO 44 JALAN LEMBAH 20 TAMAN DESA JAYA 81100 JOHOR BAHRU JOHOR .

4 comments:

  1. jom jom serbu rumah babi lahanat ni

    ReplyDelete
  2. malam nii depa berporno di lokap.....nak tunjuk pandai,otak letak kat tapak kaki.......jangan sampai ada pas yang menyokong mereka.

    ReplyDelete
  3. mangkuk hayun 2 ekor ni kena hukuman gak walaupun dah mintak maaf. zulkifli nordin pon sama, mintak maaf jugak kat masyarakat india tapi pasal apa tak kena tindakan macam lahanat 2 ekor ni?

    ReplyDelete
  4. Besar sangat ke kesalahan Zulkifli Nordin tu? Serius sangat ke penghinaan yang telah lakukan? Cer cerita sikit

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.