Saturday, November 23, 2013

Hadi Sahkan Pas Akan Terus Menjadi Balaci Paling Setia Pada Parti Kafir DAP



Abdul Hadi Awang mengesahkan bahawa selagi beliau menjadi presiden Pas selagi itulah Pas akan menjadi balaci kepada parti kafir DAP. 

Walaupun Pas dilihat menjual Agama Islam tetapi yang penting buat Pas adalah jawatan dan pangkat. Pas percaya dengan menjadi balaci kepada parti kafir DAP mereka akan dapat menumpaskan parti pemerintah iaitu UMNO.

Beliau berkata demikian sewaktu menyampaikan ucapan dasar Muktamar PAS ke-59 bertajuk "Rahmat Untuk Semua" di Stadium Malawati Shah Alam

5 comments:

  1. Apa u kalut u ahli pas u tak yah la sibuk dgn hal pas u jaga umno gopeng dulu terutama kak midah skrg dia balaci sape u balaci dia atau dia balaci u kehkeh

    ReplyDelete
  2. Pas ni kalau DAP suruh makan babi pun mereka sanggup asalkan perintah itu datangnya dari pemimpin kafir DAP

    ReplyDelete
  3. Pas ni bodoh tak dapat di ajar.....

    ReplyDelete
  4. Memang pun DAP nak melayu jadi balaci jer...jika kita lemah jangan jadi sekutu dgn di orang kafir....memalukan umat sahajalah kalau macam ni....UMNO yg islam ni dikatakan sesat...di pilihnya DAP yang memang dah jelas sesat fasig lagi kafir tu buat apa....sombong dan angkuh masuk neraka jugalah...

    ReplyDelete
  5. PAS kekal lembu kafir DAP......seperti yg dicerita sendiri oleh pengikut mereka sendiri di Pulau Pinang

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.