Tuesday, November 19, 2013

Satu Malaysia Kecoh kata Disorok Hantu/Jin, Dia Bagus Punya lepak Rumah 'Girlfriend'


Ketua Polis Johor Datuk Mohd Mokhtar Shariff mengesahkan remaja berusia 16 tahun yang dilaporkan hilang kononnya disorokkan di Villa Nabila ditemui bersama teman wanitanya di Desa Mutiara pada jam 12 tengah malam tadi.

Sehubungan itu beliau berkata orang ramai dinasihatkan menghentikan khabar angin mengenai villa berkenaan kerana menganggu tugasan polis.

"Rumah berkenaan adalah milik persendirian jadi kita tak boleh sita. Bagaimanapun kita terpaksa bertindak buat kerja kerana ia mengakibatkan kesesakan teruk di hadapan kediaman itu.

"Hentikan juga penyebaran di laman sosial. Malah kita akan serahkan kepada SKMM untuk mengambil tindakan kepada pemilik akaun laman sosial yang menyebarkan maklumat palsu," katanya.

Satu Malaysia kecoh kononnya mangkuk ini disorok oleh jin/hantu/syaitan di Villa Nabila hingga menyebabkan kesesakkan teruk berlaku dijalan berhampiran Villa tersebut.

Lain kali kalau benar-benar disorok hantu orang tak akan tolong lagi dah

7 comments:

  1. Kalau bahasa kasarnya ... memang macam pantat budak nie! Tak guna satu sen pun! Phuiiii!!!!

    ReplyDelete
  2. BERAPA RAMAI YANG TAK TIDUR CARI BUDAK NI HINGGA KE PAGI

    ReplyDelete
  3. Tu la kecik kecik tak nak mampus, dah besar menyusahkan orang. Yang kita semua ni kenapa la sikitsikit hantu, sikit sikit misteri. Suka sangat percaya pada benda-benda mengarut camtu. Dulu kena tipu kat budak betina trengganu konon kena sorok jin la kebenda di gunung jerai, rupanya dok rumah kawan jugak. Heboh satu malaysia, habis bomoh2 pun kata kena sorok jin. Entah apa2 entah.

    ReplyDelete
  4. pemikiran melayu yang celaru

    ReplyDelete
  5. Yang dia ni pun satu bila dah satu Malaysia kecoh, keluarlah dan serah diri supaya tidak menyusahkan orang lain...emak dia pun sama juga

    ReplyDelete
  6. hantu memantat rupenye budak ni..sial..menyusahkan orang..

    ReplyDelete
  7. berjuta men siallll kan budak ni. memang sial hidup dia. org ramai risua pasal pembunuhan sekarang ni..dia bleh lepak dgn hantu kopek.babi sial

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.